درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 04:49   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6403صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 1 آبان 1392 - 22:58
هم اندیشی بزرگ رسانه های مازندران
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مشاور فرهنگی و رسانه ای استاندار مازندران گفت: هم اندیشی بزرگ رسانه های مازندران برگزار می شود.

 

 

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، لطف الله آجودانی اظهار کرد: با توجه به ضرورت هم اندیشی و تعامل اصحاب قلم و رسانه ها با استاندار در راستای کاهش مشکلات اهالی مطبوعات و رسانه های استان و توجه بیشتر به حقوق و مطالبات آنان، از استاندار مازندران درخواست شد تا در فضای هم اندیشی، نسبت به تعامل سازنده مسئولان و مدیران ارشد دستگاه های اجرایی و اهالی مطبوعات، مدیران و سردبیران و جمعی از خبرنگاران فعال استان و مسئولان نهادهای صنفی مطبوعات و رسانه های مجازی اقدام شود.

وی افزود: استاندار مازندران با استقبال از این پیشنهاد و درخواست، علاقه مندی و آمادگی کامل خود را برای برپایی چنین نشست و دیداری با اهالی مطبوعات و رسانه ها و تلاش خود برای کاهش مشکلات آنان و تقویت فضای هرچه مطلوب تر برای فعالیت مطبوعات و رسانه های استان اعلام کرد.

به گفته آجودانی، در این نشست و هم اندیشی بزرگ در مازندران که در آبان ماه برگزار خواهد شد، از مدیران و مسئولان روزنامه ها و هفته نامه های مکتوب و رسانه های مجازی فعال استان، دعوت و هماهنگی خواهد شد.

مشاور فرهنگی و رسانه ای استاندار مازندران تاکید کرد: معتقدیم هم رسانه ها و هم دستگاه های اجرایی نیازمند هم اندیشی بیشتر برای تعامل هرچه کارآمدتر در راستای بهبود فضای رسانه ای در استان هستند.

وی افزود: این گونه هم اندیشی ها زمینه را برای درک هرچه شفاف تر و درست تر و متقابل اهالی مطبوعات و رسانه ها و مدیران و مسوولان اجرایی ازحقوق و وظایف متقابل و همکاری های مناسب تسهیل و تسریع خواهد کرد.

آجودانی گفت: با توجه به روحیه فرهنگ پرورانه و هنر دوستانه ربیع فلاح و تاکید وی برای کاهش مشکلات اهالی مطبوعات و فرهنگ و هنر، حداکثر ظرفیت های مناسب قانونی و اجرایی برای توسعه و پیشرفت فضای مطبوعاتی و رسانه ای و نیز تعالی فرهنگ و هنر درمازندران فراهم شده است.

وی تصریح کرد: امیدواریم با همراهی هرچه گسترده تر اهالی فرهنگ و هنر و مطبوعات و رسانه های مازندران با استاندار، از این فضای مناسب به عنوان طلیعه یک فرصت بسیار مناسب برای کاهش مشکلات مطبوعات و فرهنگ و هنر در استان و تحقق هرچه بیشتر حقوق و مطالبات قانونی و مدنی اهالی آن بهره گرفت.

 

http://shara.ir

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد