درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 12:53   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6349صفحه نخست » سه شنبه، 30 مهر 1392 - 08:53
توسعه برند میراث جهانی در بازارهای نوظهور
  

توسعه برند میراث جهانی در بازارهای نوظهور(کشورهای در حال توسعه)

 

نویبسنده:

خدایار عبداللهی  دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت تهران مرکز

 khodayarabdollahi@yahoo.com

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) -  هدف از این مقاله به بیان چگونگی ظهور یک برند تحت عنوان سایت میراث جهانی (WHS)   است . این برند چارچوبی برای مدیریت تصویرذهنی گردشگران از یک محل را فراهم می کند و بخش مهمی از بازاریابی مقصد است.  
 این مطالعه به بررسی تکامل برنامه WHS را با تمرکز بر بازارهای در حال ظهور است و به دنبال شناسایی عوامل اقتصادی ، سیاسی و دیگر مواردی که حول کشورهای نوظهور و در حال توسعه برای قرار گرفتن در لیست  WHS می باشد می پردازد.
 طرح / روش / رویکرد : این مطالعه بر اساس تجزیه و تحلیل چند متغیره از داده ها در 48 کشور در حال ظهور است که در آن استعداد خود را برای کاندید شدن در لیست WHS با توجه به شاخص های اندازه گیری پیش بینی شده ظاهر می نمایند .
 در ارتباط با گردشگری ، تعداد موجود در سایت های WHS ، ارتباط مستقیم با سطح دموکراتیزه و شاخص توسعه انسانی کشورها دارد .  
مجموعه داده استفاده شده است به آزمون چهار فرضیه است.
 یافته ها :  تجزیه و تحلیل شناسایی دو رابطه آماری قابل توجه : ابتدا تعداد سایتهای موجود در لیست WHS و بعد برنامه هایی برای معرفی و نامزدی سایت های اضافی و دوم درکشورهای ایستاده بر شاخص دموکراسی است که به میزان قابل توجهی به برنامه های کاربردی مربوط است .
 اصالت / ارزش : این مطالعه شامل تجزیه و تحلیل چند متغیره در جامعه تحت کنترل با روش مطالعه موردی است و مکمل های بالقوه بین دو روش است.  برنامه توسعه WHS به عنوان یک عامل اصلی و کمک کننده به میراث گردشگری است و باعث خلق یک برند برجسته تحت ارزش گذاری برند WHS ایجاد می شود.


واژگان کلیدی : علامت های تجاری ، بازارهای در حال ظهور ، میراث ، گردشگری

 

 

مقدمه :
جایگاه استراتژیک موضوع برند در گردشگری آن گونه که باید و شاید، موفقیت چندانی نداشته و باید برند ملی و جایگاه آن در توسعه صنعت گردشگری به خوبی تبیین شود.ضرورت نیاز به برند از آنجا آغاز می شود که به موضوع توریسم به عنوان یک صنعت و یک ضرورت اقتصادی با توجه به شرایط فعلی در اقتصاد  توجه می شود.
توریسم بعد از نفت، خودروسازی و صنایع شیمیایی چهارمین صنعت مهم و ارزآور در دنیا به شمار می رود و از نظر گردش مالی در سال 2008 بیش از 900 میلیارد دلار درآمد نصیب کشورهای دنیا کرده و پیش بینی می شود که در همین دهه میلادی به رشد 2تریلیون در دنیا برسد.
اقتصاد دانش بنیان در دنیا به سرعت به سمت تاکید بر بُعد اقتصاد خدماتی حرکت می کند واقتصاد خدماتی و حرکت روبه رشد و افزایش سهم خدماتی در توسعه اقتصادی به عنوان یکی از بخش های مهم مورد تاکید قرار گرفته وباید  بپذیریم که اقتصادگردشگری با توجه به جنبه های خدماتی باید بیش ازپیش مورد توجه اساسی قرار گیرد.
وقتی صحبت از جنبه های اقتصاد گردشگری می شود خواسته یا ناخواسته ناگزیر موضوع بازاریابی و مسئله مدیریت رفتار مصرف کننده مطرح می شود شاید بدون اغراق و به رغم نقاط قوت و ضعف، اقدامات مناسب و گام های بلندی که در این صنعت در سال های اخیر برداشته شده، و همگان به این نتیجه رسیده اند که بازاریابی و برندینگ از مهم ترین اولویت های توسعه صنعت گردشگری است.

 

http://marketingarticles.ir/brand/901-وسعه-برند-میراث-جهانی-در-بازارهای-نوظهور(کشورهای-در-حال-توسعه).html

 

http://shara.ir

 

   
  

فايل ها الصاقي:

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد