درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 03:20   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6344صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیسه شنبه، 30 مهر 1392 - 08:35
دیشب در برنامه 90چه گذشت؟
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-
  
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- پژمان جمشیدی که میهمان حضوری برنامه 90 بود، در این برنامه افشاء کرد از دوستان قدیمی عادل فردوسی پور بوده و گفت از بین همه دوستان فردوسی پور در شریف فقط عادل فرار مغزها نکرده است!فردوسی پور در 90

در ابتدای برنامه 90 عادل فردوسی پور در تماس با امارات از حال و روز اردوی نوجوانان پرسید. محمد مهدی غفاری مربی تیم ملی نوجوانان از امارات روی خط تلفنی برنامه آمد و عنوان کرد: «فیلم بازی تیم آرژانتین را دیده بودیم و نسبت به نقاط ضعف و قوت این تیم آشنایی داشتیم و در تمرین روی این مسائل کار کردیم.»
 
وی ادامه داد: «اینجا واقعا گرمای هوا بیداد می کند و بچه ها واقعا خوب بازی کردند و حتی اگر بیشتر تلاش می کردیم می توانستیم بازی را ببریم.»
 
وی افزود: «تمام هدفمان این است که بازی کنیم که مورد قبول مردم کشورمان باشد. وی در خصوص تماس کی روش و اینکه در صورت پیروزی تیم ملی نوجوانان در بازی بعد برای تماشای بازی های این تیم به امارات می رود اظهار بی اطلاعی کرد.»
 
وی در مورد وضعیت تیم ملی نوجوانان گفت: «در حال حاضر مصدوم نداریم و برای بازی ساعت 17 آماده می شویم.»
 
* اثبات ادعای علی دایی در خصوص عکاس و مدیرعامل راه‌آهن با پخش یک فیلم در برنامه 90
ادعای سرمربی پرسپولیس در خصوص اینکه عکاس راه آهن قبلا سرباز مدیرعامل فعلی این باشگاه بوده، اثبات شد.
 
علی دایی اخیرا در واکنش به مصاحبه مسئولان راه آهن مبنی بر اینکه عکاس باشگاه را به همراه خود آورده است تاکید کرد که این عکاس را اخراج کرده و حتی وی قبلا سرباز مسئولان راه آهن بوده است.
 
رئیسی کیا با تکذیب اظهارات دایی اعلام کرد که عکاس راه آهن سرباز آنها نبوده است اما نماینده تام الاختیار علی دایی از فیلمی صحبت کرد که در آن ادعای دایی ثابت شده است.
 
این فیلم در برنامه این هفته 90 پخش و ادعای علی دایی ثابت شد. در این فیلم نشان داده شد که در مراسم معارفه رئیسی کیا به اعضای راه آهن، عکاس باشگاه به وی اعلام می کند که قبلا سرباز وی بوده و رئیسی کیا نیز تایید می کند. اتهام غیر واقع دایی به داور بازی با داماش/ مرادی: حرف های دایی اخراج داشت
لب خوانی های برنامه 90 نشان داد علی دایی نسبتی غیرواقع را به داور چهارم بازی تیمش با داماش داده است.
 
علی دایی در بخشی از بازی تیمش با داماش گیلان با اکرمی داور چهارم بازی درگیر شد. او بعد از این اتفاق در مصاحبه های مختلف گفت به داور بازی گفته: «برو بشین بابا» چون این داور جوان مدام به دایی می گفته اخراجش می کند و لحن گفتاری اش توهین آمیز بوده است.
 
برنامه 90 اما با لب خوانی همه اتفاقات این درگیری بین دو نفر در طول بازی، حرف های جالبی برای عرضه داشت. اینکه در تمام این مکالمه داور غیر از اینکه به دایی بگوید داور خطا را ندیده است، اینکه دایی باید حرف فنی بزند و اینکه کارش را بکند، چیز دیگری نگفته بود و در برابر هم دایی به این داور می گوید برو بشین بابا!
 
جمله ای که مسعود مرادی درباره اش می گوید: «این جمله را هر کسی بگوید باید اخراج شود. فرقی ندارد دایی باشد یا فرد دیگری. در این صحنه کوتاهی از اکرمی بود که مدارا کرد و از داورش نخواست که دایی را اخراج کند و البته حاج بابایی هم باید می آمد و مداخله می کرد تا مسئله به این شکل ادامه پیدا نکند اما آنچه در تصاویر مشخص شد این بود که داور به دایی توهینی نکرده است.»
 
* پژمان جمشیدی افشاء کرد: از بین دوستان برادرم در شریف فقط فردوسی پور فرار مغزها نشده!
پژمان جمشیدی به استودیوی برنامه 90 رفت تا همان طور که این روزها در سریالش می گفت، پولی داده باشد و به این برنامه برود!
 
عادل در شروع گفت و گویش با پژمان جمشیدی گفت: «حالا چقدر دادی آخرش که آمدی به این برنامه من؟»
جمشیدی هم با شوخی گفت: «هی می خواستم پول کارت به کارت کنم اما خط ها مشکل داشت و نشد. این روزها هم که بحث کارت به کارت در فوتبال داغ است!»
 
فردوسی پور در ادامه افشاء کرد که دوستی دیرین با برادر پژمان جمشیدی داشته است. او گفت با برادر پژمان در دانشگاه شریف هم دوره بوده است، برادری که به خارج از کشور رفته است.
 
پژمان هم در ادامه گفت: «از جمع 10 نفره دوستان شما همه رفتن خارج و فقط تو ماندی عادل. ولی کاش عادل تو دوست داداشم نبودی چون همیشه من از این دوستی ضربه خوردم. اگر تو دوست داداشم نبودی حتما بازی های ملی ام هم بیشتر می شد!»
 
فردوسی پور هم افسوس خورد که چرا باید این همه از استعدادهای ناب کشور به آن سوی مرزها بروند. در ادامه این برنامه گل های ملی و باشگاهی جمشیدی هم پخش شد.
 
وی در توجیه کم گل زدن خود و داشتن تنها یک گل ملی گفت: «کم گل زدن مدافعان امری طبیعی است. من فکر نمی کنم خسرو حیدری گل ملی داشته باشد ضمن اینکه دنی آلوز هم گل ملی ندارد.»
 
جمشیدی در حالی عنوان کرد که آلوز گل ملی ندارد که این مدافع برای برزیل گلزنی کرده است و جالب اینکه یکی از گل هایش را نیز در دیدار با تیم ملی ایران از روی یک ضربه کاشته به ثمر رساند!
 
او از تحصیلات دانشگاهی اش گفت. اینکه در 9 سال تقریبا 90 واحد پاس کرده و ترمی 5 واحد که فردوسی پور حسابی سر این مسائل این دوست برادرش را اذیت می کرد.
 
پژمان که در برنامه 90 هم گلش به سپاهان پیدا نمی شد با خنده به فردوسی پور گفت: «ببین من چه خوش شانسم!»
 
او سپس تاکید کرد مخاطبان سریال پژمان در 3 روز به تعداد تماشاگری رسیده که سریال های موفقی مثل برره و ساختمان پزشکان داشته اند.
 
جمشیدی همچنین خبر داد: «سریال پژمان 26 قسمت است که 11 قسمت آن باقی مانده است.»
شوخی های جمشیدی و فردوسی پور و کل و کل های این دو در طول این گفتگو ادامه داشت. شوخی بر سر تعداد بازی های ملی و نوع روپایی زدن ها بود.
 
بازی های ملی پژمان که گفته می شد 21 بازی است از نظر آمار فردوسی پور و همراهانش به 13 بازی رسید و جمشیدی خواست زودتر ماجرا تمام شود تا نگویند اصلا بازی ملی نداشته است.
 
پژمان جمشیدی همچنین گفت علی پروین برای اولین بار در طول زندگی اش با موبایلش به او زنگ زده و گفت آفرین به غیرتت!
 
او درباره شعار جمشیدی یوزپلنگ هم گفت این شعار را اصلا خودمان ساختیم ولی آن وقت ها به من می گفتند جمشیدی اورمارس که او هم وقتی فهمید من را به نامش صدا می کنند، کار را گذاشت کنار و رفت!
 
* زینی زاده: پریرا باید محروم شود / فرکی: حرکت پریرا را نمی پسندم
پس از خداحافظی پژمان جمشیدی از برنامه 90 صحنه شادی پس از گل لوسیانو پریرا و توهین وی به هواداران تراکتورسازی و مصاحبه های مربوط به آن پخش شد.
 
حمید زینی زاده مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی روی خط تلفنی برنامه آمد و گفت: «متاسفانه برخی مشکلات در داوری باعث می شود بر روی سکوها تشنج ایجاد شود که این مسائل باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.»
 
وی در مورد شادی پس از گل پریرا و گذاشتن توپ زیر پیراهنش گفت که باید این بازیکن توبیخ شود، ولی فردوسی پور مواردی را از جمله شادی پس از گل جواد نکونام مثال زد که پس از به ثمر رساندن گل این نوع شادی پس از گل را انجام دادند.
 
مسعود مرادی در مورد پرتاب توپ از سوی پریرا به سمت هواداران تراکتور گفت: «از نظر قوانین فوتبال این مسئله فقط کارت زرد دارد.»
 
خود عادل هم در مورد گزارشگر تبریز گفت او در تقبیح این حرکت زیاده‌روی کرده و بهتر است کمی خویشتندارتر باشد. فردوسی‌پور مدعی بود این همکارش در آذربایجان زیادی شلوغ‌کاری کرده و پای خیلی مسایل را بیهوده وسط کشیده است.
 
فردوسی‌پور البته در ادامه برنامه یک بار دیگر دستمزد پایین گزارشگران تلویزیونی را مورد انتقاد قرار داد.
سپس حسین فرکی سرمربی تیم فولاد روی خط تلفنی آمد و گفت: «زدن ضربه به توپ و پرتاب آن به سوی هواداران تیم رقیب را نمی پسندم و این مسئله را به بازیکن تیممان گوشزد کردیم و از این بابت ناراحت شدیم و نباید حرکاتی را شاهد باشیم که هواداران را دچار تنش کنند.»
 
وی در مورد محرومیت پریرا گفت: «اعتقاد نداریم که این محرومیت باید به این دلیل انجام شود ولی اگر کمیته انضباطی این تصمیم را گرفته به حکم آن احترام می گذاریم البته این قضیه را از طریق باشگاه پی گیری خواهیم کرد.»
 
وی در مورد پنالتی مشکوک در این بازی گفت: «اگر داور به عمد این پنالتی را گرفته که باید با داور برخورد شده و داور را کنار بگذارند. آقای مرادی کارشناس داوری است و می گوید پنالتی نبوده است.»
 
زینی زاده در این رابطه گفت: «این پنالتی اشتباه داوری نبوده بلکه تخلف داوری بوده است.»
 
مسعود مرادی در ادامه این بحث افزود: «چرا تمام بحث ها را به تخلف و اشتباهات داوری ربط می دهید؟ این مسئله برای داوری ایران بسیار بد است و داوران ما همگی تمام تلاش خود را می کنند که بهترین قضاوت را داشته باشند.»
 
* کسر امتیاز نوبتی
سپاهان و فولاد هم در صف هستند تا در اولین فرصت امتیاز از دست بدهند. علی کفاشیان در گفتگو با برنامه 90 تلویحا چنین سیستمی را تایید کرد و گفت: «تیم‌ها دارند یک به یک امتیاز از دست می‌دهند، پس مشکلی نیست.» عجب مدیریت مدرنی...!
 
* کسر امتیاز خلاف قوانین فیفا / پیشگویی جالب رویانیان از عاقبت این جریان
غلامرضا رفیعی کارشناس حقوقی فوتبال روی خط تلفنی آمد و مسائلی را در خصوص کسر امتیاز عنوان کرد و توضیح داد که کسر امتیاز از باشگاه های پرسپولیس و تراکتورسازی به خاطر تماشاگران خلاف قوانین فیفا است.
 
محمد رویانیان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس روی خط تلفنی برنامه آمد و از تمامی فوتبال دوستان خواست مشکلات موجود در بازی ها را به داوری ربط ندهند و عنوان کرد ما یکبار نسبت به داوری اعتراض کردیم که مستنداتی نیز ارائه دادیم.
وی در مورد محرومیت دایی گفت: «چرا یک دفعه هجمه ای بر علیه دایی راه می افتد و هم سرمربی را محروم می کنند و هم از باشگاه کسر امتیاز می شود.»
 
وی ادامه داد: «200 نفر سازمان یافته از تیم رقیب آمده و کاری کرده اند که ما به یک چهره بین المللی تبدیل شویم و سر زبان ها بیافتیم.»
 
وی گفت: «این اشتباه داور است و به نظر من باید داور را محکوم کنند، من این قضیه را خلاف می دانم و به طور قطع با این مسئله به طور جدی برخورد خواهم کرد.»
 
مسعود مرادی نیز گفته های رویانیان را در خصوص اشتباه داور چهارم بازی پرسپولیس و داماش تایید کرد.
 
رویانیان افزود: «هواداران ما باید در مورد داوری سکوت کنند و اگر مسئله ای باشد باشگاه در این رابطه اقدام خواهد کرد.»
 
مدیرعامل پرسپولیس پیرامون آخر و عاقبت این مجازات‌ها پیش‌بنی جالبی کرد: «اول از تمام تیم‌ها امتیاز کم می‌کنند و بعد همه را به مناسبت ۲۲ بهمن می‌بخشند!»
 
شاید مدیرعامل پرسپولیس چیزهایی از پشت پرده می‌داند، هرچند که با توجه به غیر قانونی بودن این جریمه‌ها، تحقق پیش‌بینی رویانیان چندان دور از ذهن نیست.
   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد