درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 14:27   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6323صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیدوشنبه، 29 مهر 1392 - 11:51
محور تمام فعالیت های امربه معروف و نهی از منکر تذکر لسانی است
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- جانشین دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گفت: محور تمام فعالیتهای امر به معروف و نهی از منکر تذکر لسانی است.


به گزارش شارا به نقل از عرش نیوز، محور تمام فعالیت های امربه معروف و نهی از منکر تذکر لسانی استبه گزارش عرش نیوز از استان سمنان به نقل از ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر ، شکرالله صابریان در نشست کمیته تبلیغات و رسانه ستاد احیای امر به معروف استان سمنان افزود: هفته امر به معروف و نهی از منکر از چهاردهم آبان همزمان با اول محرم با شعار ˈتذکر لسانی، ترویج نقدپذیریˈآغاز می شود.


وی با تاکید بر امر تبلیغات و فعالیت رسانه ای در ترویج این فریضه الهی، صاحبنظران و رسانه ها را به تلاش بیشتر و تبیین نقش این فریضه در سالم سازی و ترویج خوبی ها در جامعه شد.
صابریان با بیان اینکه هفته امر به معروف و نهی از منکر که تا بیستم آبان مطابق با هفتم محرم ادامه دارد گفت: عاشورای حسینی و فرهنگ عمومی، جامعه آرمانی و نقدپذیری، قانون مداری و امر به معروف و نهی از منکر، حکومت مهدوی و امر به معروف و نهی از منکر، نظارت ملی و مشارکت همگانی، تذکر لسانی - عزت اجتماعی و پیام عاشورایی - عفاف اجتماعی اسامی روزهای این هفته است.


مدیرکل روابط عمومی استانداری سمنان نیز در این نشست بر مشارکت مردم در توسعه فریضه امر به معروف در جامعه تاکید کرد و افزود: رسانه ها نیز در این زمینه نقش به سزایی دارند.
ˈایرج کارخاییˈافزود: رسانه ها و روابط عمومی دستگاههای اجرایی نقش فراوانی در تبیین و آموزش فریضه امر به معروف و نهی از منکر دارند.


ˈعلی شهسوارˈمدیر کمیته تبلیغات و رسانه ستاد احیای امر به معروفو نهی از منکر استان سمنان نیز با اشاره به عملکرد این کمیته گفت: خبرگزاری ایرنا، صدا و سیما و ... در انعکاس اخبار و فعالیت های این ستاد نقش گسترده ای داشته اند.


در این نشست بر تخصصی و کاربردی کردن شیوه های امر به معروف و نهی از منکر، توسعه این فریضه در فعالیت های مختلف از جمله اقتصادی و اصلاح روش های امر به معروف و نهی از منکر از سوی سایر اعضای این ستاد تاکید شد.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد