به گزارش خبرگزاری شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات خراسان شمالی ، در این نشست صمیمی، مدیر عامل مخابرات استان ضمن تبریک فرا رسیدن دهه ولایت واعیاد قربان و غدیر ، به ارائه گزارشی از عملکرد 6ماهه شرکت و دستاوردهای کسب شده در طول مدت یاده شده پرداخت و موفقیتهای بدست آمده را حاصل تلاش مخلصانه پرسنل زحمتکش استان دانست .
مهندس محمد سالاری ، روابط عمومی را قلب تپنده هر سازمان برشمرد و افزود:هنر روابط عمومی معرفی هر چه بهترسازمان متبوع خود و ارائه عملکرد آن در راستای برقراری تعامل هر چه بیشتر بین سازمان- رسانه و جامعه می باشد.
مدیر عامل شرکت مخابرات خراسان شمالی :در همین زمینه خواستار تشکیل مداوم جلسات روابط عمومی ادارات مخابرات شهرستانها و شرکت مخابرات استان و ارزیابی عملکرد روابط عمومی شهرستانها در شاخصهای مختلف ارتباطات رسانه ای ،ارتباطات الکترونیک،افکارسنجی ،تبلیغات و... شد.
مهندس سالاری با تاکید بر همکاری همه جانبه واحد های مختلف فنی و اداری با روابط عمومی شرکت ،اظهار داشت:خوشبختانه تمامی کارشناسان و کارکنان روابط عمومی دارای توان لازم جهت انجام امور محوله بوده و در صورت وجود هر گونه کمبود امکانات ،تلاش لازم در خصوص رفع نقایص انجام خواهد شد.
در بخش دیگری از این گردهمایی،مهندس صابریان ،مدیر دفتر مدیر عامل و صفاری ، مسئول روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات خراسان شمالی نیز ، طی سخنانی جداگانه ، ضمن تقدیر ازنگاه ویژه مدیرعامل به بخش روابط عمومی، خواهان توجه بیشتر دیگر روسا و مدیران شرکت به واحد یادشده به عنوان آینه تمام نمای شرکت شدند.
گفتنی است در ادامه این نشست هر یک از کارشناسان به ارائه سوالات و مشکلات و همچنین به بیان دیدگاهها و نظرات خود پرداخته و پاسخهای لازم به سوالات مطرح شده ،توسط مدیرعامل مخابرات استان ارائه شد .
شایان ذکر است :در پایان جلسه نیز پیشنهاداتی جهت بهبود عملکرد روابط عمومی ها طرح و تصویب شد.
http://shara.ir
|