درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 08:43   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  دیپلماسی روابط‌عمومی
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6287صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 29 مهر 1392 - 08:58
گردهمایی کارشناسان روابط عمومی شرکت مخابرات خراسان شمالی
مراسم گردهمایی کارشناسان روابط عمومی شرکت مخابرات خراسان شمالی و ادارات شهرستان ها ، با حضور رئیس هئیت مدیره و مدیر عامل مخابرات استان برگزار شد.
  

 به گزارش خبرگزاری شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات خراسان شمالی ، در این نشست صمیمی، مدیر عامل مخابرات استان ضمن تبریک فرا رسیدن دهه ولایت واعیاد قربان و غدیر ، به ارائه گزارشی از عملکرد 6ماهه شرکت و دستاوردهای کسب شده در طول مدت یاده شده پرداخت و موفقیتهای بدست آمده را حاصل تلاش مخلصانه پرسنل زحمتکش استان دانست .

مهندس محمد سالاری ، روابط عمومی را قلب تپنده هر سازمان برشمرد و افزود:هنر روابط عمومی معرفی هر چه بهترسازمان متبوع خود و ارائه عملکرد آن در راستای برقراری تعامل  هر چه بیشتر بین سازمان- رسانه  و جامعه می باشد.

مدیر عامل شرکت مخابرات خراسان شمالی :در همین زمینه خواستار تشکیل مداوم جلسات روابط عمومی ادارات مخابرات شهرستانها و شرکت مخابرات استان و ارزیابی عملکرد روابط عمومی شهرستانها در شاخصهای مختلف ارتباطات رسانه ای ،ارتباطات الکترونیک،افکارسنجی ،تبلیغات و...  شد.

 مهندس سالاری با تاکید بر همکاری همه جانبه واحد های مختلف فنی و اداری با روابط عمومی شرکت ،اظهار داشت:خوشبختانه تمامی کارشناسان و کارکنان روابط عمومی دارای توان لازم جهت انجام امور محوله بوده و در صورت وجود هر گونه  کمبود امکانات ،تلاش لازم در خصوص رفع نقایص انجام خواهد شد.

در بخش دیگری از این گردهمایی،مهندس صابریان ،مدیر دفتر مدیر عامل و صفاری ، مسئول روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات خراسان شمالی نیز ، طی سخنانی جداگانه ، ضمن تقدیر ازنگاه ویژه مدیرعامل به  بخش روابط عمومی، خواهان توجه بیشتر دیگر روسا و مدیران شرکت به واحد یادشده به عنوان آینه تمام نمای شرکت شدند.

      گفتنی است در ادامه این نشست هر یک از کارشناسان به ارائه سوالات و مشکلات و همچنین به بیان دیدگاهها و نظرات خود پرداخته و پاسخهای لازم به سوالات مطرح شده ،توسط مدیرعامل مخابرات استان ارائه شد .

 

 

شایان ذکر است :در پایان جلسه نیز پیشنهاداتی جهت بهبود عملکرد روابط عمومی ها طرح و تصویب شد.

 

http://shara.ir

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد