درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 21:19   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6279صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومییکشنبه، 28 مهر 1392 - 22:30
تفاوت مشخصی بین لحن عاطفی ایمیل ها بین زنان و مردان
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-- تفاوت مشخصی بین لحن عاطفی ایمیل ها بین زنان و مردان وجود دارد چرا که زنان بیشتر از کلمات حول محور شادی و غم استفاده می کنند و مردان استفاده از کلمات حول محور ترس و اعتماد را ترجیح می دهند.
دانش پژوهان ابزاری ابداع کرده اند که می تواند شخصیت فرد ارسال کننده ایمیل را بر اساس 8 احساس اصلی انسان تشخیص دهد.
"سیف محمد" و "تونی یانگ" پژوهشگران شورای تحقیقات ملی کانادا در امور فناوری اطلاعات از "آنالیز احساسات" برای نظارت بر عواطف بیش از 32 هزار ایمیل، نامه های احساسی و یادداشت های خودکشی استفاده کردند.

سازندگان این دستگاه با آنالیز و تحقیقات توانستند از طریق لحن ایمیل، درجه دمای عاطفی ایمیل ها را بر اساس شادی، ناراحتی، خشم، ترس، اعتماد، نفرت، تعجب و پیش بینی، تشخیص دهند.

این پژوهشگران دریافتند تفاوت مشخصی بین لحن عاطفی ایمیل ها بین زنان و مردان وجود دارد چرا که زنان بیشتر از کلمات حول محور شادی و غم استفاده می کنند و مردان استفاده از کلمات حول محور ترس و اعتماد را ترجیح می دهند.

با این حال، این ابزار استفاده از زبان عامیانه، طعنه و روابط مشترک بین دو نفر که تبادل ایمیل داشته اند را در نظر نمی گیرد.

این گزارش حاکی از آن است که سازندگان این ابزار اکنون در حال همکاری با گوگل اپلیکیشن هستند تا نرم افزاری را برای اپلیکیشین پیش بینی عاطفه و احساس عرضه کنند.

این گروه قصد دارد به زودی آزمایش این شیوه بر روی عموم را آغاز کند.
 

http://shara.ir

منبع: مهر

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد