درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
جمعه، 29 شهریور 1398 - 06:18   

انتصاب رئیس مرکز روابط عمومی بنیاد مستضعفان

  انتصاب رئیس مرکز روابط عمومی بنیاد مستضعفان


ادامه ادامه مطلب یک

20 کنفرانس جالب بازاریابی  در سال 2020

  20 کنفرانس جالب بازاریابی در سال 2020


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب مدیر روابط عمومی دانشگاه مذاهب اسلامی کشور

  انتصاب مدیر روابط عمومی دانشگاه مذاهب اسلامی کشور


ادامه ادامه مطلب سه

بانک رفاه به مشتری مداری می‌اندیشد

  بانک رفاه به مشتری مداری می‌اندیشد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گرایش فزاینده کودکان و نوجوانان آلمان در استفاده از اینترنت
  تعاون آنلاین/ رئالیسم تعاون‌گرایی
  احساسات، کاپیتالیسم و رسانه جمعی
  خبرنگار زن افغان برنده جایزه "پر آنگر" شد
  مدیر روابط عمومی هیئت والیبال شهرستان ورامین منصوب شد
  ضرورت بهبود وضعیت اطلاع رسانی در لرستان
  آخرین خبر/2/ کنفرانس روابط عمومی، تجربه محور می شود
  آخرین خبر/ کنفرانس روابط عمومی، تجربه محور می شود
  مدیرکل روابط عمومی شهرداری مشهد: روابط عمومی باید تعریف مشخص و واضحی داشته باشد
  "نه" بزرگ ۸ بنگاه جهانی روابط عمومی به دولت هنگ کنگ
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6237صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومییکشنبه، 28 مهر 1392 - 06:32
آخرین تغییرات قیمتی ۱۱ گروه کالایی/ مرغ یکساله ۴۶ درصد گران شد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-
  
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  طی یک سال گذشته حبوب ۷۹.۴ درصد،برنج ۷۱.۱ درصد،تخم مرغ ۲۶.۳ درصد،میوه‌های تازه ۷۹ درصد،سبزی‌های تازه ۸۵.۸ درصد،گوشت قرمز ۳۶.۸ درصد،گوشت مرغ ۴۶.۹ درصد و روغن نباتی ۴۵.۷ درصد گران شده است.

به گزارش شارا به نقل از تسنیم، بانک مرکزی متوسط قیمت خرده فروشی برخی از مواد خوراکی در تهران را در هفته منتهی به 19 مهرماه سال جاری را منتشر کرد؛ که براساس آمار اعلامی بانک مرکزی لبنیات 19.2 درصد، تخم مرغ 26.3 درصد، برنج 71.1 درصد، حبوب 79.4 درصد، میوه‌های تازه 79 درصد، سبزی‌های تازه 85.8 درصد، گوشت قرمز 36.8 درصد، گوشت مرغ 46.9 درصد، قند و شکر 42.5 درصد، چای 37.5 درصد و روغن نباتی 45.7 درصد طی یک سال گذشته افزایش قیمت داشته اند.
در هفته مورد گزارش، در گروه لبنیات بهای ماست پاستوریزه، پنیر غیر پاستوریزه، کره و شیر پاستوریزه افزایش داشت و قیمت سایر اقلام این گروه نسبت به هفته قبل بدون تغییر بود.
بهای تخم‌مرغ افزایش یافت و شانه‌ای 84000 الی 110000 ریال فروش می‌رفت. در گروه برنج، قیمت برنج داخله درجه یک افزایش جزئی داشت و بهای برنج داخله درجه دو ثابت بود. در گروه حبوب، قیمت نخود، لپه نخود و عدس اندکی کاهش یافت و بهای سایر اقلام این گروه بدون تغییر بود.
در هفته مورد بررسی، در میادین زیرنظر شهرداری پرتقال درجه یک، آلو و لوبیا سبز عرضه نمی‌شد و طالبی عرضه کمی داشت ولی سایر اقلام میوه و سبزی تازه که تعدادی از آنها از نظر کیفی در سطح پایینی قرار داشتند، به نرخ مصوب سازمان میادین میوه و تره‌بار عرضه می‌گردید.
بانک مرکزی البته گزارش داده که میوه‌فروشی‌های سطح شهر اقلام مرغوب میوه و سبزی تازه را عرضه می‌نمودند که در گروه میوه‌های تازه قیمت سیب گلاب، پرتقال درجه یک، نارنگی، گلابی و انگور کاهش ولی بهای سایر اقلام این گروه به ویژه آلو افزایش یافت. در گروه سبزی‌های تازه قیمت گوجه‌فرنگی کاهش ولی بهای سایر اقلام این گروه افزایش داشت.
در این هفته قیمت گوشت گوسفند و گوشت تازه گاو و گوساله ثابت بود و بهای گوشت مرغ افزایش یافت. در هفته مورد بررسی، قیمت چای خارجی افزایش جزئی داشت و بهای قند، شکر و انواع روغن‌نباتی بدون تغییر بود.
* لبنیات و تخم‌مرغ
در هفته مورد گزارش، در گروه لبنیات قیمت ماست پاستوریزه معادل 0/1 درصد، پنیر غیرپاستوریزه 1/5 درصد، کره پاستوریزه 0/6 درصد و شیرپاستوریزه 1/0 افزایش داشت و بهای سایر اقلام این گروه نسبت به هفته قبل بدون تغییر بود. قیمت تخم‌مرغ معادل 1/8 درصد افزایش یافت.
* برنج و حبوب
در هفته مورد بررسی، در گروه برنج بهای برنج داخله درجه معادل 0/4 درصد افزایش داشت و قیمت برنج داخله درجه دو ثابت بود. در گروه حبوب، بهای نخود، لپه نخود و عدس به ترتیب معادل 0/5 درصد، 0/1 درصد و 0/4 درصد کاهش یافت و قیمت سایر اقلام این گروه بدون تغییر بود.
* میوه‌ها و سبزی‌های تازه
در هفته مورد گزارش، در گروه میوه‌های تازه بهای سیب گلاب معادل 3/3 درصد، پرتقال درجه یک 2/5 درصد، نارنگی 2/7 درصد، گلابی 3/1 درصد و انگور 6/0 درصد کاهش ولی قیمت سایر اقلام این گروه بین 0/5 درصد تا 24/1 درصد افزایش داشت. در گروه سبزی‌های تازه بهای گوجه‌فرنگی معادل 3/4 درصد کاهش ولی قیمت سایر اقلام این گروه بین 0/7 درصد تا 7/7 درصد افزایش یافت.
* گوشت قرمز و گوشت مرغ
در این هفته بهای گوشت گوسفند و گوشت تازه گاو و گوساله ثابت بود و قیمت گوشت مرغ معادل 1/4 درصد افزایش داشت.
* قند، شکر، چای و روغن‌نباتی
در هفته مورد بررسی، بهای چای خارجی 0/1 درصد افزایش یافت و قیمت قند، شکر و انواع روغن‌نباتی بدون تغییر بود.
   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چگونه می توان روابط عمومی را توصیف کرد?


  انتصاب رئیس مرکز روابط عمومی بنیاد مستضعفان


  ترکیبی از مهارت های جدید و قدیمی که متخصصین روابط عمومی باید بر آن تسلط داشته باشند


  بانک رفاه به مشتری مداری می‌اندیشد


  کارگاه آموزشی روابط عمومی الکترونیک در رباط کریم برگزار شد


  عضو شورای اسلامی شهر فردیس: روابط عمومی شهرداری باید از انتشار سلیقه ای اخبار بپرهیزد


  دبیری شورای اطلاع رسانی استان کرمان از استانداری به ارشاد انتقال داده شد


  تحمیل نیرو به شهرداری رشت، اینبار به بهانه تغییر در مدیریت روابط عمومی شورا


  عملکرد روابط عمومی های استان با برگزاری جشنواره روابط عمومی ها سنجش می شود


  "نه" بزرگ ۸ بنگاه جهانی روابط عمومی به دولت هنگ کنگ


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ارسال مقاله به شانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران