درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 10:53   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"
  غول روابط‌عمومی در تضاد با تعهدات آب و هوایی خود با بنیاد چارلز کخ قرارداد امضا کرد
  هرگز کسی را آزار نده
  دیپلماسی روابط‌عمومی
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6211صفحه نخست » شنبه، 27 مهر 1392 - 11:39
حقوق شهروندی مردم باید به وسیله خبرنگاران پیگیری شود
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-
  
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- فرماندار شهرستان رامیان گفت: حقوق شهروندی مردم باید به وسیله خبرنگاران پیگیری شود.
 
به گزارش شارا به نقل از فارس، محمدتقی سوخته‎سرایی صبح امروز در جمع خبرنگاران و مسئولان روابط عمومی ادارات شهرستان رامیان به گوشه‎ای از مشکلات خبرنگاران شامل عدم حمایت مالی، نبودن بیمه تامین اجتماعی، آگاه نبودن مسئولان روابط عمومی ادارات از نحوه همکاری با خبرنگاران، چگونگی پیگیری اخبار و غیره اشاره کرد و اظهار داشت: بهترین سیاست در مواجه با مردم صداقت و شفاف‎‎سازی است.

وی تصریح کرد: انتظار داریم به مشکلات خبرنگاران رسیدگی و پیگیری شود و از اطلاع‎رسانی شفاف و صادقانه آنها نترسیم و با صداقت رفتار و گفتار پاسخگوی آنان و جامعه باشیم.

فرماندار شهرستان رامیان گفت: نقش روابط عمومی‎های ادارات پررنگ است و آنان باید پل ارتباطی روسای ادارات با مردم و خبرنگاران باشند و آینه تمام نمای فعالیت‎های ادارات در تمام زمینه‎ها شوند.

سوخته‎سرایی افزود: باید با آگاهی از شرح وظایف خود، عملکرد و اطلاع‎رسانی بهتری داشته باشند و با به روز شدن و حسن خلق و رفتار و مشاوره خبرنگاران حرفه‎ای، همیشه آمار و ارقام درستی را به مسئولان و جامعه بدهند.

وی خواستار معرفی شدن مسئولان روابط عمومی ادارات به فرمانداری برای تعامل کاری و اطلاع دقیق از زمان جلسات و حصول نتیجه و اطلاع‎رسانی شد و گفت: که روسای ادارات باید در روزهای سه‎شنبه ملاقات عمومی با مردم داشته باشند و روابط عمومی ادارات این موضوع را به خبرنگاران اطلاع داده و اطلاع‎رسانی صورت بگیرد و مردم نیز باید بدانند چه حق و حقوقی در ادارات دارند و حقوق شهروندی آنان به وسیله خبرنگاران پیگیری شده و به وسیله روابط عمومی ادارات شفاف‎سازی شود.

فرماندار شهرستان رامیان خاطرنشان کرد: خبرنگاران چون عاشق هستند باید برای آنان دلگرمی ایجاد شود تا کار خود را خوب انجام دهند و همه باید با ارتباط مستمر و آگاهانه و یاری‎بخش یاور خبرنگاران باشیم تا آنان با درج صحیح اخبار و مستندسازی وقایع، مردم را آگاهی بخشند.

سوخته‎سرایی اذعان داشت: باید با تعامل با سازنده با خبرنگاران حقوق حقه مردم را پیگیری و انعکاس دهیم تا جامعه آسوده خاطر و ایمن باشد.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13920727000586#sthash.Idt0jymV.dpuf
   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد