درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 09:12   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  غول روابط‌عمومی در تضاد با تعهدات آب و هوایی خود با بنیاد چارلز کخ قرارداد امضا کرد
  هرگز کسی را آزار نده
  دیپلماسی روابط‌عمومی
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6132صفحه نخست » چهارشنبه، 24 مهر 1392 - 22:48
دورخیز مدیران ارشد کسب و کار‌ها برای جلب همکاری مشتریان
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نتایج مطالعه یک موسسه وابسته به آی بی‌ ام نشان می‌‏دهد بخش زیادی از مدیران ارشد کسب و کار‌ها می‌‏کوشند مشتریان خود را در فرایند توسعه راهبردهای کسب و کار مشارکت دهند.
به گزارش وب‏‌سایت cbronline، موسسه حمایت از ارزش کسب و کار‌ها که وابسته به شرکت آی بی‌ ام است، در مطالعه‏‌ای دریافته است که ۹۰ درصد از مدیران ارشد کسب و کار‌ها می‌‏کوشند مشتریانشان را در فرایند توسعه راهبردهای کسب و کار شرکت خود سهیم کنند. در عین حال حدود ۳۰ درصد از این مدیران از اینکه برخی از همتایان خود ارتباط مستقیمی با مشتریان ندارند، اظهار نگرانی کرده‌‏اند. از مجموع مدیران عاملی که در این مطالعه شرکت کرده‌‏اند، حدود ۶۰ درصد به پژوهشگران گفته‌‏اند در حال حاضر تلاش می‌‏کنند تا بتوانند در سه تا پنج سال آینده مشتریان خود را به صورت مستقیم در توسعه راهبردهای کسب و کار مشارکت دهند و آموخته‏‌های حاصل از این کار را در توسعه اولویت‏‌ها و راهبردهای کسب و کار خود به کار بندند.
بریجت کرالینگِن، معاون ارشد بخش خدمات کسب و کارهای جهانی در شرکت آی بی‌ ام در این زمینه گفته است: آخرین پژوهشی که بر روی مدیران ارشد کسب و کار‌ها در یک دهه گذشته انجام شده است، نشان می‌‏دهد سازمان‏‌ها در جهتی حرکت کرده‌‏اند که امروزه الگوهای مبتنی بر کار جمعی و ارتباط دو سویه را با روی گشاده‏‌تری می‌‏پذیرند. وی تصریح کرده است که امروزه، مدیران عامل کسب و کار‌ها دریافته‌‏اند که نمی‌‏توانند به تنهایی کار خود را پیش برند.
مطالعه شرکت آی بی‌ ام نشان داده است شرکت‏‌هایی که در مقایسه با رقبای خود عملکرد بهتر و قوی‏‌تری دارند، بیشتر تمایل دارند ارتباط دوسویه و مستقیمی با مشتریان خود داشته باشند. یکی دیگر از یافته‏‌های این مطالعه این است که حدود ۵۴ درصد از مدیران ارشد می‌‏کوشند در سه تا پنج سال آینده به صورت مستقیم با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند ولی بسیاری از آن‌ها تلاش می‌‏کنند از فناوری‏‌ها و کانال‏‌های دیجیتالی وارد ارتباط با مشتریان شوند.

همکاران سیستم

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  هرگز کسی را آزار نده


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد