درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 02:54   

گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد

  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است

  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد
  درآمد تبلیغات جستجو در سال 2023 به 88.8 میلیارد دلار رسید
  عکس خبر؛ عکاس رویترز برای عکس بیمارستان ناصر برنده جایزه ورلد پرس فوتو ۲۰۲۴ شد
  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است
  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6130صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 24 مهر 1392 - 22:23
بررسی پوشش خبر رسانه‌ای بین‌المللی
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کتاب بررسی پوشش خبر رسانه‌ای بین‌المللی نوشته دکتر رحمان سعیدی از سوی انتشارات خجسته در سال 1390 برای چاپ نخست روانه بازار شده است. این کتاب با شمارگان یک هزار نسخه، قیمت 4 هزار و 500 تومان و قطع پالتویی است.   این کتابِ 162 صفحه‌ای در 7 بخش اصلی همراه با پیش‌درآمد تنظیم و تدوین شده است.

   نویسنده در مقدمه کتاب با اشاره به واقعیت‌های اجتماعی و انتقال آن‌ها از طریق رسانه‌ تأکید می‌کند جهان‌بینی‌های رسانه‌ای دقیق و قابل اعتماد نیستند و به رغم تلاش رسانه‌ها برای آگاه ساختن مخاطبان ... تحت تأثیر غرض‌ورزی‌های سیاسی، اقتصادی و منافع ویژه گروه‌ها، جاه‌طلبی‌ها و قدرت‌طلبی‌ها قرار دارند.

   منافع سیاسی واقتصادی گروه‌های قدرتمند و دارای امکانات گسترده، فناوری با توانایی بکارگیری متخصصان در عرصه اطلاع‌رسانی موجب تصویرسازی برخواسته‌ی رسانه‌ای می‌شود و لزوم شناخت تجزیه و تحلیل آن با توجه به کارکردهای آن برای جامعه افراد اهمیت می‌یابد.

   اشاره به تعریف‌ها و مشخصات رسانه‌های بین‌المللی، پیشینه تصویرسازی ... از اسلام، شرق‌شناسی استعماری وتصویر منفی رسانه‌های غربی، دیدگاه‌های انتقادی ...، روش‌های تحقیقات منتقدان ...، تکنیک‌ها ... در دروازه‌بانی خبر، محققان آمریکایی و جهت‌گیری رسانه‌ای غربی ... و پوشش خبری انقلاب اسلامی به ترتیب عنوان‌های بخش‌های کتاب را تشکیل می‌دهند.

   بخش پایانی برای درک بهتر مخاطبان از ضعیت تصویرسازی رسانه‌ای غربی همراه با الگوها و نمونه‌های به کار گرفته شده در رسانه‌های غربی و پوشش خبری بین‌المللی است.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  از رهبران بد تعجب نکنید: رهبران خوب یک معجزه هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد