درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 16:44   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق
  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن
  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید
  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6106صفحه نخست » چهارشنبه، 24 مهر 1392 - 06:22
استقرار دبیرخانهٔ جشنوارهٔ فیلم فجر در موسسه رسانه‌های تصویری
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-
  
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رییس سازمان سینمایی کشور از استقرار دبیرخانه سی و دومین جشنواره فیلم فجر در موسسه رسانه‌های تصویری، آخرین وضعیت انتخاب مدیران بنیاد فارابی و انجمن سینمای جوان، معرفی اعضای شورای پروانه ساخت و همچنین حکم اخیرش برای «محمد حیدری» سخن گفت.
به گزارش شارا به نقل از بی باک، حجت‌الله ایوبی در حاشیه افتتاحیه سی‌امین جشنواره فیلم کوتاه تهران درباره احتمال بازگشت محل استقرار ستاد برگزاری جشنواره فیلم فجر در بنیاد فارابی به‌عنوان حامی اصلی این رویداد اظهار کرد: «جشنواره فیلم فجر تنها برای فارابی نیست بلکه برای کل کشور است. همه دستگاه‌ها و بخش‌ها باید برای برگزاری هر چه بهتر آن کمک کنند.»

 او که در جمع خبرنگاران سخن می‌گفت، ادامه داد: «اگر حکم آقای حیدری را دیده باشید، می‌بینید که یک رصدخانه کوچکی را طراحی کرده‌ایم که آقای حیدری مسئولیت آن را برعهده دارند. کار این بخش، هماهنگی بین جشنواره‌های مختلف و بسیج همه امکانات ما برای برگزاری هرچه بهتر جشنواره‌هاست.»

 معاون وزیر ارشاد درباره محل استقرار ستاد برگزاری جشنواره فیلم فجر گفت: «بنیاد سینمایی فارابی نقش گذشته‌اش را خواهد داشت اما از آنجا که مکان، ‌امکانات و... فراهم بود، محل استقرار دبیرخانه جشنواره در موسسه رسانه‌های تصویری بوده و آقای رضاداد هم در آنجا مستقر خواهند شد. قرار است ایشان هم از مدیران گذشته و هم از کسانی که تجربه‌ای در این زمینه دارند، استفاده کنند. در کل تمام بخش‌ها در خدمت جشنواره فجر هستند تا این رویداد بزرگ به ‌خوبی برگزار شود.»

 ایوبی در ادامه سخنانش درباره اینکه آیا برنامه‌ریزی‌های بخش بین‌الملل جشنواره فجر مانند ادوار گذشته توسط معاونت امور بین‌الملل بنیاد فارابی انجام می‌شود یا خیر، بیان کرد: «وضعیت بخش بین‌الملل جشنواره را بعدا از آقای رضاداد پیگیری کنید اما حتما آقای اسفندیاری (مدیر بین‌الملل فارابی) هم بخش عمده‌ای از کار خواهند بود. ما هنوز تصمیم دقیقی نگرفته‌ایم که برای این بخش مدیر دیگری هم انتخاب کنیم اما بنیاد فارابی و آقای اسفندیاری قطعا در این بخش دخیل خواهند بود.»

 رییس سازمان سینمایی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه آیا حکم محمد حیدری به‌معنای احیای موسسه امور جشنواره‌هاست، تصریح کرد: «خیر. موسسه نیست بلکه یک دبیرخانه کوچک و بسیار جمع و جور با مدیریت فردی است که جشنواره‌های متعددی که در حوزه کاریمان داریم را هماهنگ کنند؛ بویژه در بخش بین‌الملل.»

 او یادآور شد: «قرار نیست جشنواره برای جشنواره باشد. هدف این است که جشنواره‌ها را غنی‌تر و پربار‌تر کنیم و به همین دلیل رصدخانه‌ای دائمی برای آن درنظر گرفته‌ایم.»

 از آنجا که محمدمهدی عسگرپور (مدیرعامل فعلی خانه سینما و مدیر اسبق بنیاد فارابی) در مراسم افتتاحیه سی‌امین جشنواره فیلم کوتاه، رییس سازمان سینمایی را همراهی می‌کرد، گمانه‌زنی‌هایی درباره حضور مجدد عسگرپور در فارابی مطرح شد که ایوبی در پاسخ به این گمانه‌زنی‌ها گفت: «به‌هرحال ما با همه سینماگران همراه هستیم. در هر برنامه‌ و یا زمانی یکی از عزیزان همراه‌مان هستند اما این بدان معنا نیست که آن‌ها گزینه تصدی پستی باشند.»

 او درباره زمان مشخص شدن مدیر جدید بنیاد سینمایی فارابی تاکید کرد: «واقعا با وسواس و دقت در حال بررسی همه گزینه‌های مختلف برای تصدی مدیریت آن‌ بنیاد هستیم، چون فارابی برای‌ ما مهم است و انتصاب مدیر آن بنیاد را انتصاب مهمی می‌دانیم. به همین دلیل در حال بررسی همه کسانی که این آمادگی در آن‌ها وجود دارد و تجربه‌ای دارند، هستیم. در هر صورت فکر می‌کنم به‌زودی به نتیجه برسیم و آن را اعلام کنیم.»

 معاون وزیر ارشاد در ادامه سخنانش، با تاکید بر اینکه مدیران تمام بخش‌ها با دقت انتخاب شده و می‌شوند، افزود: «ما برای همه بخش‌های سینما حساسیت به‌خرج می‌دهیم. مدیران فعلی و مدیران گذشته همه باید کمک کنند. بعضی‌ها هستند و بعضی‌ها می‌روند اما همه می‌توانند سوار قطار سینمای ایران باشند.»

 رییس سازمان سینمایی کشور در پاسخ به پرسشی درباره وضعیت مدیر آینده انجمن سینمای جوان هم گفت: «همانطور که گفتم در حال بررسی هستیم اما ما از آقای میرزاخانی واقعا راضی هستیم چرا که انجمن سینمای جوان جزو بخش‌هایی بود که خیلی خوب کار کرد، زحمت کشید و آقای میرزاخانی خیلی تلاش کردند.»

 ایوبی درباره انتخاب و اعلام اسامی اعضای شورای پروانه ساخت اظهار کرد: «اعضای شورای پروانه ساخت معرفی شده‌اند. فقط انتصاب دو نفر از اعضا باقی مانده که آن را هم باید علی‌القاعده خانه سینما معرفی کند.»

 او درباره انتصاب مجدد شورجه به عضویت در شورای پروانه ساخت و بعضی حمایت‌ها و انتقادات نسبت به این تصمیم، تاکید کرد: «آقای شورجه یکی از اعضای شورای پروانه ساخت هستند. به‌هرحال ما گفته بودیم که نگاه‌مان حذفی نیست. نگاه ما حضور همه سلیقه‌ها و رعایت عدالت است.»

 حجت‌الله ایوبی در پایان درباره دلیل رسانه‌ای نشدن اسامی اعضای شورای پروانه ساخت، برخلاف اعضای شورای پروانه نمایش گفت: «مشکلی برای اعلام اسامی اعضای شورای پروانه ساخت نیست و می‌توانید این موضوع را از روابط عمومی سازمان سینمایی پیگیری کنید.»
 
 
   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق


  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن


  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد