درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 09:47   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6093صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 23 مهر 1392 - 09:33
در مراسم معارفه استاندار؛ کارشناسان روابط عمومی بیرون در ماندند!
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-
  
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- راه نیافتن عده زیادی به تالار ، قطع مداوم سیستم صوتی راهروها ، راه ندادن کیف دستی مدعوین ، توزیع هفته نامه سلیم در کنار پذیرایی از میهمانان ، طولانی شدن مراسم ، خوابیدن برخی ها و ... از حاشیه های مراسم معارفه استاندار بود.در مراسم معارفه استاندار؛ کارشناسان روابط عمومی بیرون در ماندند!

به گزارش  شارا به نقل از گلستان ما ، مراسم معارفه استاندار جدید گلستان امروز از ساعت 14/30 در تالار فخرالدین اسعد گرگانی که با حضور عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور برگزار گردید با حاشیه های جالبی روبرو بود :
** کارت ویژه ورود به مراسم معارفه که از 2 روز قبل در سطح استان در حال توزیع بود ، به سختی گیر می آمد و به همین دلیل خیلی ها اجازه آمدن به میدان فخرالدین اسعد و ورود به تالار را نیافتند .
** تعداد زیادی از افراد که فقط خبر مراسم معارفه و زمان و مکان برگزاری آن را شنیده بودند و از لازم بودن کارت دعوت ویژه مراسم برای ورود خبر نداشتند به محل تالار آمده بودند و با درب بسته و ممانعت ورود از سوی تیم حفاظتی مراسم مواجه شدند و حتی عنوان کردن نام و نشان و مقام و مسئولیت شان هم برای ورود کارایی نداشت .
** ممانعت از همراه داشتن کیف دستی یا دوشی برای ورود به مراسم عده ای را برای حضور به مراسم با مشکل روبرو کرد و حتی عده ای در بیرون به دنبال جایی برای تحویل کیف و وسایل خود می گشتند .
** بیرون از درب ورودی اصلی ماندن تعدادی زیادی از مسئولین ، روحانیون اهل سنت ، روابط عمومی ها ، خبرنگاران و برخی از میهمانان از شهرهای مختلف استان به دلیل نداشتن کارت حضور داشتند.
** حضور گسترده و به موقع مسئولین ارشد استان اعم از لشگری و کشوری در این مراسم جالب توجه بود  .
** مجری مراسم معارفه ، یازرلو مجری بخش خبری 20/30 شبکه 2 صدا و سیما با اصالت رامیانی بود .
** حضور هم زمان و همراه با هم آیت الله حسینی شاهرودی ( نماینده مجلس خبرگان رهبری ) و سید علی طاهری ( نماینده مردم گرگان و آق قلا ) به مراسم با حدود 30 دقیقه تاخیر .
** حضور جمعیتی در حدود 1000 نفر در مراسم معارفه ( حدود 580 نفر در تالار اصلی و طبقه بالا ، حدود 80 نفر در سالن جنبی تالار ، حدود 220 نفر در راهروهای طبقات همکف و طبقه اول و عده ای هم به صورت پراکنده در جاهای دیگر )
** قطع بودن سیستم صوتی مدار بسته در راهروهای همکف و طبقه بالای تالار ( فقط تصویر موجود بود ) تا حدود 45 دقیقه بعد از شروع مراسم ( از اواسط بیانات آیت الله نورمفیدی) و چند بار اتصالی پس از آن . که این قطعی صدا ، تعدادی از خبرنگاران را که فضای اصلی تالار راه نیافته بودند برای تهیه خبر ، کلافه کرده بود .
** در حاشیه توزیع پکیج های پذیرای میهمانان ، توزیع یک هفته نامه استانی که به ظاهر چاپ دوم آن هم بود با عکس بزرگی از استاندار جدید و تیتر درشت : " همراهی مقامات استان با گزینه اصلاح طلبان " جلب توجه می کرد .
** تعدد سخنرانان مراسم معارفه زمان آن را طولانی کرد : جمشیدی ( معاون سیاسی امنیتی استاندار سابق ) ، عباسی ( دبیر مجمع نمایندگان استان ) ، آیت الله نورمفیدی ( نماینده ولی فقیه در استان ) ، رحمانی فضلی ( وزیر کشور ) ، صادقلو ( استاندار گلستان ) بعلاوه افاضات مجری ملی صدا و سیما .
** زمان نا مناسب برنامه ، خستگی میهمان ، طولانی شدن مراسم و ... زمینه خوابیدن آرام و بی سر وصدای برخی ها را در تاریکی تالار اصلی و سایر مکان ها فراهم آورده بود .
** وقتی که نماینده ولی فقیه در استان و وزیر کشور ، مطالب متعدد و متفاوت خود را در قالب توصیه ها ، تذکرات و در خواست هایی از استاندار جدید بیان کردند و صادقلو در پشت میکروفون قرار گرفت به این موضوع با عبارت " من از سنگینی بار مسئولیتی که ذکر شد وحشت کردم " واکنش نشان داد که این خود گواه وظیفه و تکلیفی سنگین برای هفتمین استاندار گلستان است .
** حضور چهره های مختلف سیاسی ، فرهنگی ، اجتماعی از طیف ها و گروه های مختلف و خوش و بش های آنها قبل و بخصوص بعد از مراسم معارفه از حاشیه های جالب مراسم امروز بود .
** تاکید ویژه استاندار جدید گلستان بر بومی گزینی فرمانداران و مدیران شهرستانی .
** صادقلو در جدی بودن خود فارغ از تمایلات و گرایشات شخصی عنوان کرد : " که دیگر از سن و سال من شعار زنده باد و مرده باد گذشته و من به فکر توشه آخرتم هستم . "
** هاشم مهمینی استاندار سابق گلستان با همراهان متعدد و نشریه اش سلیم آمده بود . خدا وکیلی ، آمدن صادقلو برای هر کی نان و آب نداشت برای هفته نامه سلیم که همیشه از ارشاد گلایه می کرد ، نان و آب داشت چرا که 4 صفحه رنگی وسط صفحه را اگهی رپرتاژ میلیونی گرفته بود .
** آیت الله نورمفیدی کشاورزی گلستان را مختل شده دانست و راه نجات از این وضعیت را یکپارچه سازی اراضی پیشنهاد داد و گفت که در این سالها به پیشنهادهای وی توجهی نشده است .
** سخنرانی رحمانی فضلی و صادقلو موید این نکته بود که آنها هیچ دینی به اصلاح طلبان ندارند و نماد جریانی بنام اعتدال هستند اما انتساب برخی چهره ها و هفته نامه ها مانند سلیم به این افراد و در حالیکه نماینده ولی فقیه به صادقلو گفته که حتی وامدار من هم نیستی و صادقلو هم بارها عنوان کرده وامدار کسی نیستم ، نشان می دهد که امثال آنها مانند سریش به اعتدال گرایان چسبیده اند تا به عنوان و مقامی برسند .
** گفته می شد که که قبل از اجرای برنامه برخی افراد به جمشیدی معاون سیاسی امنیتی استاندار گفته اند که برای خواندن متن نامه قناعت با ما هماهنگ باش.
** آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان در خلال سخنان خود علاوه بر خطر اختلاف بین شیعه و سنی به نوعی جدید از اختلاف اشاره کرد که آن تفرقه بین این شهر و آن شهر و این بخش و آن بخش بود .
** از نکات جالب این مراسم حضور اعضای شورای شهر گرگان بود که همگی در لابی سالن بالا در یک ردیف با هم نشسته بودند که منظره جالبی را به تصویر کشید .
** عبدالرضا رحمانی فضلی در سخنان خود گفت : " استان گلستان آنقدر ظرفیت دارد که می تواند معین دو استان دیگر هم باشد . "
 ** طرح کردن و تاکید " راه اندازی استانداری مجازی " از طرف دکتر صادقلو و حضور دکتر جلالی ( پدر IT کشور ) که به عنوان میهمان ویژه از طرف استاندار جدید به مراسم دعوت شده بود ، احتمال تصدی استانداری مجازی توسط وی را تقویت می کند .
انتهای پیام/
   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد