شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)--مدیر کل شعب بانک مهر اقتصاد استان ایلام در همایش همیاران روابط عمومی استان، روابط عمومی ها را به عنوان حلقه اتصال مشتریان با بانک عنوان کرد.
به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان ایلام، شهاب زارعی - مدیر کل شعب استان- در این همایش با بیان اینکه امروزه روابط عمومی ها در سطوح راهبردی و عالی هر سازمان قرار دارد و در مدیریت استراتژی سازمان نقش و رسالت خطیری بر عهده دارند، گفت: در سازمان ها عنصری مناسب تر از روابط عمومی برای شناسایی تهدیدها و فرصت ها وجود ندارد.
مدیر کل شعب استان ایلام، روابط عمومی ها را به عنوان حلقه اتصال مشتریان با بانک عنوان کرد و یادآو رشد: «روابط عمومی بسته به نوع فعالیتی که دارد با برخورداری از اطلاعات ارزشمند درون سازمانی نقش مهمی در هدف گذاری، تبیین و تعیین استراتژی سازمان دارد.»
زارعی سهم این بانک از بازار پولی استان را 17 درصد اعلام کرد و بیان داشت: «بانک مهر اقتصاد با برخورداری از 131 هزار سپرده گذار در استان تسهیلات مختلفی را در قالب مشارکت و قرض الحسنه به متقاضیان ارائه می کند که در سال جاری نیز تا کنون مبلغ 613 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.»
در ادامه، ابراهیم صفرلکی - رئیس اداره کل روابط عمومی - نیز با بیان اینکه شبکه اطلاع رسانی مجموعه مهر در قالب همیاران روابط عمومی با هدف اطلاع رسانی شفاف به مخاطبان و اطلاع یابی از نظر آنها در سراسر کشور فعال شده است، گفت: «مهم ترین کارکرد این شبکه مراقبت از برند مجموعه، تعامل نظام مند با ذینفعان، تقویت سرمایه اجتماعی و مسؤولیت اجتماعی بانک است.»
وی با بیان اینکه شبکه ارتباطی بانک مهر اقتصاد در نظام بانکی منحصر بفرد است، ابراز داشت: «معتقدیم فرد فرد کارکنان مجموعه مهر در عمق بخشیدن به پایداری و تداوم پیشرفت های این بانک دخیل هستند و ایجاد این شبکه در موفقیت بیش از پیش بانک در جلب اعتماد مشتریان و گسترش خدمات نوین مثمر ثمر است.»
صفرلکی با اشاره به اینکه بانک مهر اقتصاد با بکارگیری همکاران شعب در قالب همیار روابط عمومی، دریچه جدیدی را برای گسترش ارتباط با مشتریان گشوده است، افزود: «مجموعه مهر با تاکید بر فرهنگ مشتری مداری نخستین بانکی است که به ایجاد پل جدید ارتباطی با سپرده گذاران اقدام کرده است.»
مدیر کل روابط عمومی بانک مهر اقتصاد در بخش دیگری از سخنان خود اجرای قانون بانکداری اسلامی را نخستین راهبرد این بانک عنوان کرد و ادامه داد: «مجموعه مهر تا کنون برنامه های مختلف و اقدامات منحصر به فردی را در زمینه استقرار بانکداری اسلامی انجام داده است که تشکیل کمیته شرعی از آن جمله است.»
وی گفت: «بانک مهر اقتصاد با چاپ چندین کتاب و مقاله در حوزه بانکداری بدون ربا، برپایی نمایشگاه بانکداری اسلامی در سراسر کشور و برگزاری مسابقه بزرگ بانکداری اسلامی تلاش دارد تا فرهنگ بانکداری اسلامی را در میان مردم ترویج و نهادینه کند و آمادگی دارد تا تجربیات خود را در این زمینه در اختیار سایر بانکها قرار دهد.»
|