درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 11:13   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
  مدیریت شهرت آنلاین در عصر هوش مصنوعی: تاریکی و روشنی
  آینده ما در دست ماست
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6021صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 21 مهر 1392 - 15:21
روابط عمومی در سطوح راهبردی و عالی هر سازمانی قرار دارد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)--مدیر کل شعب بانک مهر اقتصاد استان ایلام در همایش همیاران روابط عمومی استان، روابط عمومی ها را به عنوان حلقه اتصال مشتریان با بانک عنوان کرد.
 
به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان ایلام، شهاب زارعی - مدیر کل شعب استان- در این همایش با بیان اینکه امروزه روابط عمومی ها در سطوح راهبردی و عالی هر سازمان قرار دارد و در مدیریت استراتژی سازمان نقش و رسالت خطیری بر عهده دارند، گفت: در سازمان ها عنصری مناسب تر از روابط عمومی برای شناسایی تهدیدها و فرصت ها وجود ندارد.


مدیر کل شعب استان ایلام، روابط عمومی ها را به عنوان حلقه اتصال مشتریان با بانک عنوان کرد و یادآو رشد: «روابط عمومی بسته به نوع فعالیتی که دارد با برخورداری از اطلاعات ارزشمند درون سازمانی نقش مهمی در هدف گذاری، تبیین و تعیین استراتژی سازمان دارد.»


زارعی سهم این بانک از بازار پولی استان را 17 درصد اعلام کرد و بیان داشت: «بانک مهر اقتصاد با برخورداری از 131 هزار سپرده گذار در استان تسهیلات مختلفی را در قالب مشارکت و قرض الحسنه به متقاضیان ارائه می کند که در سال جاری نیز تا کنون مبلغ 613 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.»
در ادامه، ابراهیم صفرلکی - رئیس اداره کل روابط عمومی - نیز با بیان اینکه شبکه اطلاع رسانی مجموعه مهر در قالب همیاران روابط عمومی با هدف اطلاع رسانی شفاف به مخاطبان و اطلاع یابی از نظر آنها در سراسر کشور فعال شده است، گفت: «مهم ترین کارکرد این شبکه مراقبت از برند مجموعه، تعامل نظام مند با ذینفعان، تقویت سرمایه اجتماعی و مسؤولیت اجتماعی بانک است.»


وی با بیان اینکه شبکه ارتباطی بانک مهر اقتصاد در نظام بانکی منحصر بفرد است، ابراز داشت: «معتقدیم فرد فرد کارکنان مجموعه مهر در عمق بخشیدن به پایداری و تداوم پیشرفت های این بانک دخیل هستند و ایجاد این شبکه در موفقیت بیش از پیش بانک در جلب اعتماد مشتریان و گسترش خدمات نوین مثمر ثمر است.»


صفرلکی با اشاره به اینکه بانک مهر اقتصاد با بکارگیری همکاران شعب در قالب همیار روابط عمومی، دریچه جدیدی را برای گسترش ارتباط با مشتریان گشوده است، افزود: «مجموعه مهر با تاکید بر فرهنگ مشتری مداری نخستین بانکی است که به ایجاد پل جدید ارتباطی با سپرده گذاران اقدام کرده است.»
مدیر کل روابط عمومی بانک مهر اقتصاد در بخش دیگری از سخنان خود اجرای قانون بانکداری اسلامی را نخستین راهبرد این بانک عنوان کرد و ادامه داد: «مجموعه مهر تا کنون برنامه های مختلف و اقدامات منحصر به فردی را در زمینه استقرار بانکداری اسلامی انجام داده است که تشکیل کمیته شرعی از آن جمله است.»


وی گفت: «بانک مهر اقتصاد با چاپ چندین کتاب و مقاله در حوزه بانکداری بدون ربا، برپایی نمایشگاه بانکداری اسلامی در سراسر کشور و برگزاری مسابقه بزرگ بانکداری اسلامی تلاش دارد تا فرهنگ بانکداری اسلامی را در میان مردم ترویج و نهادینه کند و آمادگی دارد تا تجربیات خود را در این زمینه در اختیار سایر بانکها قرار دهد.»

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  ۷ نمونه از سوگیری در تصاویر تولید شده با هوش مصنوعی


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد