درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
یکشنبه، 28 آبان 1396 - 20:43   

آیفون X جدید و اعتیاد پنهان شده در آن

  آیفون X جدید و اعتیاد پنهان شده در آن


ادامه ادامه مطلب یک

انتصاب  مدیرکل دفتر وزارتی و سرپرست دفتر روابط عمومی وزارت نیرو

  انتصاب مدیرکل دفتر وزارتی و سرپرست دفتر روابط عمومی وزارت نیرو


ادامه ادامه مطلب دو

زمانی که «ماوس» برای کامپیوتر اختراع شد

  زمانی که «ماوس» برای کامپیوتر اختراع شد


ادامه ادامه مطلب سه

آداب ارتباطی امام رضا (ع)

  آداب ارتباطی امام رضا (ع)


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مقایسه یک نگاه و دو عملکرد
  آداب ارتباطی امام رضا (ع)
  روابط عمومی، رسانه و مدیریت بحران
  سیرۀ ارتباطی امام رضا (ع) از مدینه تا مرو
  استراتژی خلاقانه روابط عمومی با افزایش نرخ حضور دانش آموزان
  نقش رسانه های اجتماعی در پیامدهای زلزله
  تسهیلات حمایتی بانک ملی ایران برای خوداشتغالی و مشاغل خانگی
  هشدار بانک ملی ایران نسبت به شگردهای جدید کلاهبرداران
  اخلاق حرفه ای در حوزه روابط عمومی و عملکردهای آن
  جایگاه خلاقیت در عملکرد سازمانها و توسعه جامعه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5956صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیجمعه، 19 مهر 1392 - 20:41
زنان در شغل روابط عمومی دیده نمی شوند!
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- استاد دانشگاه تهران در نخستین همایش زن و روابط عمومی به نقش پنهان زنان در مشاغل روابط عمومی اشاره کرد.


به گزارش شارا، دکتر اعظم راودراد گفت: زنان تقریبا در تمامی مشاغل حضور  دارند اما در برخی از این مشاغل دیده می شوند و در برخی دیگر دیده نمی شوند.
او با اشاره به تفاوت در ماهیت کارهایی که زنان و مردان انجام می دهند افزود: همه برای کار مردان اهمیت بیشتری قائلند چون معتقدند معاش خانواده بر عهده مردان است. اما زنان در مشاغل کمتر و مراتب شغلی پایین تر قرار دارند.


وی گفت: احتمال اشتغال زنان به کارهای اداری بیش از مردان است اما تعداد کمتری از آنها به کارهای تخصصی یا مدیریت دست پیدا می کنند.
این محقق و استاد دانشگاه در ادامه بیاناتش که نتیجه یک تحقیق مشترک با پریسا سرکاراتی بود، به بیان ابعاد تحقیقشان با عنوان «نقش آشکار و پنهان زنان در روابط عمومی» پرداخت.


وی با اشاره به حضور 50 درصدی زنان در روابط عمومی ها نسبت به حضور 13.2 درصدی نسبت زنان به کل شاغلین، مناسبت شغل روابط عمومی را در فرهنگ ایرانی تایید کرد.
همچنین نتایج این تحقیق نشان می داد که زنان مورد مطالعه در مقایسه با مردان نقش بیشتری در تولید محتوا داشته و کمتر درگیر سمت های مدیریتی هستند.


وی از این داده ها نتیجه گرفت: زنان به دلیل اشتغال به کارهای ستادی فکری و محتوایی کمتر دیده  می شوند و مردان به دلیل اشتغال در کارهای اجرایی و شکلی (صف) بیشتر دیده می شوند.
گفتنی است همایش زن و روابط عمومی روز چهار شنبه 17 مهرماه با مدیریت موسسه کارگزار روابط عمومی و با حضور کارشناسان و متخصصان زن روابط عمومی در سطح ملی برگزار شد.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آداب ارتباطی امام رضا (ع)


  آیفون X جدید و اعتیاد پنهان شده در آن


  اخلاق حرفه ای در حوزه روابط عمومی و عملکردهای آن


  روابط عمومی، رسانه و مدیریت بحران


  جایگاه خلاقیت در عملکرد سازمانها و توسعه جامعه


  لینه‌کر و رزنامه‌نگار زن روسیه مجری برنامه قرعه‌کشی جام جهانی 2018 روسیه انتخاب شدند


  سیرۀ ارتباطی امام رضا (ع) از مدینه تا مرو


  روابط عمومی پرسپولیس و خبرنگاران پرسپولیسی دست به کار می‌شوند


  نقش رسانه های اجتماعی در پیامدهای زلزله


  استراتژی خلاقانه روابط عمومی با افزایش نرخ حضور دانش آموزان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: انتشار ویژه نامه چهاردهمین کنفرانس روابط عمومی ایران