درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 27 آذر 1396 - 07:55   

بانک آینده موفق به دریافت گواهینامه استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان گردید

  بانک آینده موفق به دریافت گواهینامه استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان گردید


ادامه ادامه مطلب یک

مدیرکل جدید روابط عمومی استانداری اردبیل منصوب شد

  مدیرکل جدید روابط عمومی استانداری اردبیل منصوب شد


ادامه ادامه مطلب دو

«بام» در صدر عبارات جست و جو شده در اینترنت

  «بام» در صدر عبارات جست و جو شده در اینترنت


ادامه ادامه مطلب سه

روابط عمومی مجتمع جهان فولاد سیرجان، روابط عمومی برتر شد

  روابط عمومی مجتمع جهان فولاد سیرجان، روابط عمومی برتر شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  سه فاجعه بزرگ روابط عمومی در سال 2017
  گوگل و آمازون ؛ دو رقیب جدی بانکها در سال ۲۰۱۸
  جشنواره جدید بانک ملی ایران با موضوع پیام رسان بله، به زودی
  «بام» در صدر عبارات جست و جو شده در اینترنت
  مدیرکل جدید روابط عمومی استانداری اردبیل منصوب شد
  توسعه و تجهیز روابط عمومی ها به ابزار نوین ضروریست
  تقدیر از روابط عمومی بانک صادرات قم
  گسترش روابط بانکی و حمایت از بازرگانان از اولویت های اساسی میربیزنس بانک ملی ایران است
  مدیرعامل بانک ملی ایران: شفافیت امور بانک مدیون نظارت سیستمی است
  شش گرایش جدید روابط عمومی در جهان
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5934صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیجمعه، 19 مهر 1392 - 10:54
تعامل سازنده ناشران مسلمان، نقش‌آفرینی آن‌ها در مجامع حرفه‌ای را افزایش می‌دهد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  ناشران مسلمان شرکت کننده در شصت‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت، تعامل مناسبی با یکدیگر دارند.علی زارعی نجفدری

دکتر علی زارعی نجفدری دبیرکل اتحادیه جهانی ناشران مسلمان که در شصت‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت بسر می‌برد با اعلام این مطلب گفت: ارتباط و تعامل سازنده و مداوم  ناشران مسلمان، سبب افزایش قدرت چانه‌رنی و نقش‌آفرینی بیشتر و مؤثرتر آن‌ها در مجامع حرفه‌ای و صنفی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه، مجموع امکانات و نرم‌افزار و سخت‌افزار در اختیار ناشران مسلمان، بسیار قابل توجه و در صورت هم‌افزایی راهگشای بسیاری از مسائل آن‌ها خواهد بود، گفت: با تشکیل اتحادیه جهانی ناشران مسلمان، شاهد خلق فرصت‌های جدید و قابل اعتنایی برای اعضای عضو خواهیم بود.

دبیرکل اتحادیه جهانی ناشران مسلمان در پاسخ به این سؤوال که روند فعالیت‌های این اتحادیه چگونه پیش می‌رود افزود: انجام کارهای بزرگ، سخت و مستلزم فراهم کردن زمینه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی و حقوقی است و به نظرم اتحادیه تا کنون، با حداقل امکانات در این جهت حرکت کرده است.

زارعی نجفدری در پاسخ به اینکه چرا اتحادیه جهانی ناشران مسلمان در این نمایشگاه غرفه ایجاد نکرده، افزود: این موضوع، در دستور کار اتحادیه نبود اما اگر لازم باشد در سا‌ل‌های آتی این‌ کار را انجام خواهیم داد.

وی همچنین افزود: اتحادیه در این مرحله، نیاز به کارهای محتوایی بیشتری دارد تا کارهای شکلی.

دبیرکل اتحادیه جهانی ناشران مسلمان ادامه داد: برای مثال، بزودی نتیجه بررسی‌های اتحادیه در مورد قانون و معاهده جهانی کپی رایت، که یکی از چالش‌های اصلی حوزه نشر است اعلام خواهد شد.

گفتنی است اتحادیه جهانی ناشران مسلمان، سازمانی غیر دولتی ( NGO ) در حوزۀ نشر است که در سال 2011 تشکیل گردید. این اتحادیه هم اکنون دارای اعضای حقیقی و حقوقی بیش از 50 کشور بوده و با اجماع اعضای اتحادیه، دبیرخانۀ دائمی آن در تهران –  جمهوری اسلامی ایران مستقر می‌باشد.
   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سالنامه تخصصی روابط عمومی ایران 1397 منتشر می شود


  راهنمای آداب و معاشرت در رستوران


  کنفرانس روابط عمومی در مانیتورینگ رسانه ای


  نظر جالب این روزنامه نگار اینوستیگیتیو درباره فقر و فقیر


  معاون وزیر و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور: ضرورت ایجاد اتاق فکر رسانه در حوزه مهارت آموزی


  بررسی نقش روابط عمومی در بیمارستان ها


  رونمایی از کتاب «نظریه پردازی درباره ارتباطات میان فرهنگی»


  مدیر روابط عمومی آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم منصوب شد


  نقش روابط عمومی و تبلیغات


  شش گرایش جدید روابط عمومی در جهان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: جلد سوم کتاب استانداردهای روابط عمومی منتشر شد