درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 18:13   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5913صفحه نخست » خبر یکپنجشنبه، 18 مهر 1392 - 19:05
پیشنهاد رییس فراکسیون ارتباطات مجلس به دولت روحانی در همایش زن و روابط عمومی
عزیزی پیشنهاد کرد: بجای استفاده از معاونین پارلمانی که اینجانب خیلی های آنها را نمی شناسم از مدیران روابط عمومی با سابقه استفاده کند یا اینکه وظیفه معاونت پارلمانی زیر نظر مدیریت روابط عمومی وزارت یا سازمان مربوطه تعریف شود
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دکترعزیزی گفت: مهمترین هدف از تشکیل فراکسیون ارتباطات وروابط عمومی مجلس اعتلای نام روابط عمومی است و مدیران روابط عمومی بعنوان بازوی مدیریت سازمان ها ونهادها می توانند سازمان یا نهاد خود را به عرش یا فرش ببرند متاسفانه در جامعه ما هر کسی که کاری بلد نیست را به واحد روابط عمومی معرفی می کنند؟؟!!
 
  رییس فراکسیون ارتباطات و روابط عمومی مجلس در ادامه گفت: چرا باید مدیران روابط عمومی بخش های خصوصی بهتر از مدیران روابط عمومی بخش دولتی عمل کنند چرا سازمانی مستقل به عملکرد روابط عمومی ها نظارت نمی کند؟ اینجانب با توجه به این مشکلات  “فراکسیون ارتباطات و روابط عمومی ”را تشکیل  دادم.
 
 ایشان در ادامه افزودند: حال باید سازمانی را مثل سازمان نظام مهندسی یا سازمان نظام پزشکی تحت عنوان “سازمان ارتباطات وروابط عمومی” تشکیل داد و افرادی که لایق این پست مهم هستند با دریافت کدی که از این سازمان می گیرند موردارزیابی قرار گیرند ومدیران پسرخاله یا پسرعمه و… را برای تصدی پست مدیریت روابط عمومی در نظر نگیرند؟؟!!
 
 دکتر عزیزی در پایان گفت: با توجه به تشکیل فراکسیون ارتباطات وروابط عمومی مجلس به دولت جدید پیشنهاد می کنم بجای استفاده از معاونین پارلمانی که اینجانب خیلی های آنها را نمی شناسم از مدیران روابط عمومی با سابقه استفاده کند یا اینکه وظیفه معاونت پارلمانی زیر نظر مدیریت روابط عمومی وزارت یا سازمان مربوطه تعریف شود درحقیقت معاونت پارلمانی با مدیریت روابط عمومی ادغام شوند با انجام این کاروزرای محترم یا مدیران سازمان راحت تر می توانند با مجلس تعامل برقرارکنند.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد