درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 23:23   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5908صفحه نخست » پنجشنبه، 18 مهر 1392 - 13:24
تبلیغات رسانه‌ای بانک‌ها و مؤسسات اعتباری فاقد مجوز در قم ممنوع شد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- معاون مطبوعات و تبلیغات اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: به منظور محافظت از سپرده‌های مردمی و جلوگیری از بروز بحران‌های احتمالی، هرگونه تبلیغات رسانه‌ای بانک‌ها و مؤسسات اعتباری فاقد مجوز، ممنوع است.


به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، محمد خامه‌یار صبح امروز با تاکید بر نظارت این اداره کل بر تبلیغات محیطی استان، گفت: با همکاری خوبی که با شهرداری و دستگاه‌های ذی‌ربط داریم، به منظور ارتقای قدرت تصمیم‌گیری شهروندان در تبلیغات محیطی، در تلاش هستیم که تبلیغات را به سمت و سویی ببریم که مردم فریب تبلیغات کاذب را نخورند.


وی با توصیه به مجریان تبلیغات شهری، اظهار داشت: کانون های آگهی و تبلیغاتی، اصناف، نمایندگی‌های برند های مختلف در استفاده از صفاتی مثل برترین، اولین، بزرگترین و نخستین و... برای معرفی کالای خود دقت داشته باشند و کسانی که مدعی این امر هستند باید به مراجع ذی‌ربط پاسخگوی ادعای خود باشند لذا به کانون‌های آگهی تبلیغاتی و دیگر مجریان تبلیغات شهری اعلام کرده‌ایم که در صورت مواجهه با چنین مواردی، مجوزهای مربوطه را بررسی کنند.


خامه‌یار در بخش دیگری از سخنان خود به ممنوعیت تبلیغات رسانه‌ای بانک‌ها و مؤسسات اعتباری فاقد مجوز اشاره کرد و ابراز داشت: نظر به اهمیت موضوع حفظ و صیانت از سپرده‌های مردمی و جلوگیری از خدشه‌دار شدن اعتماد عمومی مردم به بانک‌ها و مؤسسات اعتباری و پیشگیری از بروز بحران‌های احتمالی، هرگونه تبلیغات رسانه‌ای مؤسسات فاقد مجوز ممنوع است.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد