درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
یکشنبه، 28 آبان 1396 - 20:43   

آیفون X جدید و اعتیاد پنهان شده در آن

  آیفون X جدید و اعتیاد پنهان شده در آن


ادامه ادامه مطلب یک

انتصاب  مدیرکل دفتر وزارتی و سرپرست دفتر روابط عمومی وزارت نیرو

  انتصاب مدیرکل دفتر وزارتی و سرپرست دفتر روابط عمومی وزارت نیرو


ادامه ادامه مطلب دو

زمانی که «ماوس» برای کامپیوتر اختراع شد

  زمانی که «ماوس» برای کامپیوتر اختراع شد


ادامه ادامه مطلب سه

آداب ارتباطی امام رضا (ع)

  آداب ارتباطی امام رضا (ع)


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مقایسه یک نگاه و دو عملکرد
  آداب ارتباطی امام رضا (ع)
  روابط عمومی، رسانه و مدیریت بحران
  سیرۀ ارتباطی امام رضا (ع) از مدینه تا مرو
  استراتژی خلاقانه روابط عمومی با افزایش نرخ حضور دانش آموزان
  نقش رسانه های اجتماعی در پیامدهای زلزله
  تسهیلات حمایتی بانک ملی ایران برای خوداشتغالی و مشاغل خانگی
  هشدار بانک ملی ایران نسبت به شگردهای جدید کلاهبرداران
  اخلاق حرفه ای در حوزه روابط عمومی و عملکردهای آن
  جایگاه خلاقیت در عملکرد سازمانها و توسعه جامعه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5883صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 17 مهر 1392 - 16:38
حفظ تعادل میان روابط عمومی سنتی و مدرن، بهترین رویکرد در روابط عمومی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دکتر مهدخت بروجردی علوی به عنوان یک زن که در سطح مدیریت عالی مسئولیت روابط عمومی را بر عهده دارد به بیان دیدگاه های خویش در حوزه روابط عمومی کشور پرداخت.


این استاد دانشگاه با اشاره به اهمیت استفاده از فناوری های نوین در روابط عمومی افزود: ما در ایران بایستی رویکردی میانه میان سنت و مدرن را در روابط عمومی داشته باشیم.


وی با اشاره به آماری که از دوران تصدی او در سمت ریاست روابط عمومی وزارت علوم تحقیقات و فناوری بدست آمده بود، گفت: رابطه مسئولین با ایمیل اصلا خوب نیست و معمولا به آنها پاسخ داده نمی شود.


دبیر کمیته علمی همایش زن و روابط عمومی با اشاره به نبود زیرساخت های مناسب برای شکل گیری روابط عمومی به تجربه ادارات ایران در پیپر لس شدن واحد های اداری پرداخت و گفت: متاسفانه در برخی از ادارات حدف کاغذ و اینترنتی شدن به دلیل نبود ساختارهای مناسب و وقوع مشکلاتی که رفع آنها زمان بر بود باعث شد که همزمان تمام دبیرخانه ها از دو سیستم سنتی و مدرن پیپر لس استفاده کنند.


وی علاوه بر نبود زیرساخت های فنی مناسب، به ساختارهای اجتماعی ایران اشاره کرده و تصریح کرد: فرهنگ تمام مردم ایران اینترنت را بر نمی تابد و دوست دارند که مستقیما با طرف مقابلشان صحبت کنند.


وی با انتقاد به رسانه ها که بیشتر از اطلاع رسانی دنبال جریان سازی هستند گفت: متاسفانه ما نتوانستیم از پتانسیل های رسانه های نوین به درستی استفاده کنیم.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آداب ارتباطی امام رضا (ع)


  آیفون X جدید و اعتیاد پنهان شده در آن


  اخلاق حرفه ای در حوزه روابط عمومی و عملکردهای آن


  روابط عمومی، رسانه و مدیریت بحران


  جایگاه خلاقیت در عملکرد سازمانها و توسعه جامعه


  لینه‌کر و رزنامه‌نگار زن روسیه مجری برنامه قرعه‌کشی جام جهانی 2018 روسیه انتخاب شدند


  سیرۀ ارتباطی امام رضا (ع) از مدینه تا مرو


  روابط عمومی پرسپولیس و خبرنگاران پرسپولیسی دست به کار می‌شوند


  نقش رسانه های اجتماعی در پیامدهای زلزله


  استراتژی خلاقانه روابط عمومی با افزایش نرخ حضور دانش آموزان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: انتشار ویژه نامه چهاردهمین کنفرانس روابط عمومی ایران