درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
یکشنبه، 30 دی 1397 - 06:13   

"موسسه اعتباری کوثر" در صدر اخبار پربازدید این هفته شارا

  "موسسه اعتباری کوثر" در صدر اخبار پربازدید این هفته شارا


ادامه ادامه مطلب یک

گزارش مرکز آمار ایران از رفتار فرهنگی خانوار ایرانی در سال ۱۳۹۶

  گزارش مرکز آمار ایران از رفتار فرهنگی خانوار ایرانی در سال ۱۳۹۶


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398

  فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398


ادامه ادامه مطلب سه

"سومین نشست اعضای کارگروه روابط عمومی های فدراسیون های ورزشی" در صدر اخبار پربازدید این هفته شارا

  "سومین نشست اعضای کارگروه روابط عمومی های فدراسیون های ورزشی" در صدر اخبار پربازدید این هفته شارا


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  با حضور استاندار مازندران؛ اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی های استان شناخته شدند
  مدیرعامل بانک رفاه/ وجود روابط عمومی قدرتمند و فعال، زمینه ساز ایجاد توسعه سازمانی و مدیریت افکار عمومی است
  شش سفیر فرهنگی بانک صادرات ایران جوایز خود را دریافت کردند
  اطلاع رسانی در گیلان ناتوان، سنتی و دست به عصاست!
  مرگ خبرنگار غنایی که درباره فساد در فوتبال تحقیق می کرد
  قطع همکاری دانشگاه اکسفورد با هواوی
  سرپرست روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی: تدوین برنامه های نوین ارتباطی لازمه روابط عمومی راهبردی است
  آغاز به کار غرفه بانک ملی ایران در شهر مشاغل کودکان
  پرداخت 42 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه رفع احتیاجات ضروری توسط بانک ملی ایران
  کارمند بانک باید مشاور مالی مشتری باشد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5881صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 17 مهر 1392 - 16:14
ما زنان خود را باور داریم اما آیا سیستم هم مارا باور دارد؟
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رئیس جمعیت هلال احمر ایران گفت: روابط عمومی پایگاه راهبردی برای افزایش حضور زنان است با این حال سهم خانواده روابط عمومی تنها یک روز در سال است.


به گزارش شارا، رافع در نخستین همایش زن و روابط عمومی گفت: ما زنان خودمان خود را باور نداریم اما آیا سیستم نیز ما را باور دارد؟


وی با اشاره به آیات قرآن شریف و بیانات مقام عظمای ولایت در خصوص اهمیت حضور و مشارکت زنان در فعالیت های مدیریتی روابط عمومی افزود: زن در مشارکت سیاسی وقتی انتخاب می کند حق دارد، اما برای انتخاب شدن حقی ندارد.


دکتر فرحناز رافع گفت: زنان در حال حاضر حضوری انفعالی در تصمیم گیری ها دارند و باید بکوشیم که عنصری فعال در این عرصه باشیم.


وی  ضمن بررسی سه عنصر آموزش و آگاهی، تواناسازی  و ایجاد فرصت های اجتماعی را برای حضور فعال ضروری شمرده و افزود: بدون تردید روابط عمومی یکی از عرصه های حضور زنان در ایران است.


رافع در ادامه ضمن اشاره به اهمیت بررسی های راهبردی اظهار کرد: باید عوامل موثر در توانمند سازی را شناسایی نمود و در جهت آنها حرکت کرد.


رئیس انجمن هلال احمر با اشاره به نتایج تحقیقات در کشورهای خارجه و اهمیت نقش زنان در توسعه اقتصادی  تصریح کرد:  چهار مرحله محدودیت، نابرابری، تبعیض های جنسی و جبران را برای آنچه بر زنان گذشته است بر می شمارند.


وی در پایان با اشاره به نقش پر رنگ زنان در سند چشم انداز 1404، گفت: 70 درصد روابط عمومی در کشور را زنان تشکیل می دهد که 80 درصد آنان را فارغ التحصیلان رشته روابط عمومی  می باشند؛ خوب است، اما ما کجا و ایده آل کجا؟

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


  رئیس روابط عمومی کیوکوشین کاراته کشور منصوب شد


  مشترکان نتفلیکس از ۱۳۹ میلیون نفر گذشت


  گزارش مرکز آمار ایران از رفتار فرهنگی خانوار ایرانی در سال ۱۳۹۶


  ترکیه یک خبرنگار هلندی را اخراج کرد


  اولین دوره آموزشی طرح ملی «هر مسجد یک خبرنگار» در گرگان برگزار شد


  نت‌فلیکس


  معیارهای تصمیم‌گیری مجازی باید تغییر کند/ تقلب در رده‌بندی‌ها و ستاره‌های اینترنتی


  تحولات روزمره را چگونه انعکاس دهیم؟


  سرپرست روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی: تدوین برنامه های نوین ارتباطی لازمه روابط عمومی راهبردی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: پنج ویژگی یک متخصص روابط عمومی ممتاز