درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
یکشنبه، 28 آبان 1396 - 16:36   

آیفون X جدید و اعتیاد پنهان شده در آن

  آیفون X جدید و اعتیاد پنهان شده در آن


ادامه ادامه مطلب یک

انتصاب  مدیرکل دفتر وزارتی و سرپرست دفتر روابط عمومی وزارت نیرو

  انتصاب مدیرکل دفتر وزارتی و سرپرست دفتر روابط عمومی وزارت نیرو


ادامه ادامه مطلب دو

زمانی که «ماوس» برای کامپیوتر اختراع شد

  زمانی که «ماوس» برای کامپیوتر اختراع شد


ادامه ادامه مطلب سه

آداب ارتباطی امام رضا (ع)

  آداب ارتباطی امام رضا (ع)


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آداب ارتباطی امام رضا (ع)
  روابط عمومی، رسانه و مدیریت بحران
  سیرۀ ارتباطی امام رضا (ع) از مدینه تا مرو
  استراتژی خلاقانه روابط عمومی با افزایش نرخ حضور دانش آموزان
  نقش رسانه های اجتماعی در پیامدهای زلزله
  تسهیلات حمایتی بانک ملی ایران برای خوداشتغالی و مشاغل خانگی
  هشدار بانک ملی ایران نسبت به شگردهای جدید کلاهبرداران
  اخلاق حرفه ای در حوزه روابط عمومی و عملکردهای آن
  جایگاه خلاقیت در عملکرد سازمانها و توسعه جامعه
  آیفون X جدید و اعتیاد پنهان شده در آن
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5874صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیسه شنبه، 16 مهر 1392 - 22:37
نقش زنان در روابط عمومی
علیرضا پیغمبر دوست مدیرکل روابط عمومی شهرداری کرج - در حال حاضر بسیاری از روابط عمومی های دستگاههای مختلف از حضور بانوان بهره مند هستند که این امر در ساختار سازی و رویکردهای نوین باید گامی فراتر از گذشته بردارد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-   روابط عمومی و پیچیدگی های آن پازلی گسترده است که ابعاد مختلفی را شامل می شود.

بیراه نیست که این حوزه را هنر توام با تخصص و بعضا هنر هشتم نامیده اند چرا که هنرمندی در این عرصه، با تخصص گرایی عجین شده و فرایندی گسترده را به وجود آورده است.

روابط عمومی یکی از پنج شغل استرس زای جهان و از مشاغل سخت است که در هویت بخشی سازمانی نقش بسزایی دارد. این حوزه به رغم جایگاه مناسب در سازمان یکی از تاثیرگذارترین بخش های هر سازمان است که به واقع تجلی اقدامات و عملکردهای یک دستگاه است.

دقت نظر، انسجام، مسئولیت پذیر بودن و... تنها بخشی از ویژگیهایی است که در حیطه روابط عمومی بسیار ملموس تر از سایر بخشها است چرا که در این حوزه رکود و ماندگاری معنا ندارد و شاید یکی از فعال ترین بخش های دستگاه های اداری محسوب می شود که در نهادی همچون شهرداریها به جهت گسترش و اهمیت خدمات رسانی از جایگاه بالاتری برخوردار است.

در این میان نگاهی گذرا به کارکرد این بخش بیانگر حضور موثر بانوان در این عرصه است. در حال حاضر تعداد کارشناسان و اندیشمندان زن در حوزه روابط‌عمومی رشد قابل ملاحظه‌ای داشته است و عملکرد موفقیت‌آمیز آنان باعث شده است حضور خاموش زنان اما موثر در عرصه‌های حرفه‌ای و علمی نمود بیشتری یابد.زنان به جهت توانمندی های ویژه و فارغ از دغدغه مسئولیت در ارتباط گیری توانمندی های بهتری دارند و این امر در بخشی همچون روابط عمومی ضروری و عینی تر به نظر می رسد.

حوزه روابط عمومی دارای تحرکات و ظرافت های خاصی است که تجربه نشان داده زنان همپای مردان در این عرصه موفق هستند و به نوعی میتوان این حوزه را جایگاهی مناسب برای زنان تلقی کرد. حضور مستمر ارباب رجوع و چگونگی برخورد مناسب با آنان نیازمند صبر و حوصله است که این مهم نیز از ویژگیهای بارز زنان و یکی از دلایل حضور این قشر در لایه های مختلف روابط عمومی است.

در حال حاضر بسیاری از روابط عمومی های دستگاههای مختلف از حضور بانوان بهره مند هستند که این امر در ساختار سازی و رویکردهای نوین باید گامی فراتر از گذشته بردارد. هم اکنون بسیاری از نقش های کلیدی روابط عمومی برعهده زنان است اما واگذاری پست های مدیریتی هنوز قطعه ای مفقوده در پازل روابط عمومی است که البته نیازمند اقدامات موثر بانوان در شرح وظایف محوله و اعتمادسازی نیز می باشد.به هر روی بسیاری از اندیشمندان و صاحب نظران معتقدند هنر روابط عمومی باید با نگاه دقیق، ریزبینانه و عملگرایانه زنان توام شده و پست های مدیریتی این حوزه به این قشر واگذار شود .

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آداب ارتباطی امام رضا (ع)


  آیفون X جدید و اعتیاد پنهان شده در آن


  اخلاق حرفه ای در حوزه روابط عمومی و عملکردهای آن


  لینه‌کر و رزنامه‌نگار زن روسیه مجری برنامه قرعه‌کشی جام جهانی 2018 روسیه انتخاب شدند


  جایگاه خلاقیت در عملکرد سازمانها و توسعه جامعه


  سیرۀ ارتباطی امام رضا (ع) از مدینه تا مرو


  روابط عمومی پرسپولیس و خبرنگاران پرسپولیسی دست به کار می‌شوند


  راهنمای عملی در روشهای پژوهش کیفی : معرفی و نقد کتاب راهنملی تحلیل گفتگو، گفتمان و سند


  روابط عمومی، رسانه و مدیریت بحران


  نقش رسانه های اجتماعی در پیامدهای زلزله


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: انتشار ویژه نامه چهاردهمین کنفرانس روابط عمومی ایران