درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 04:26   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5780صفحه نخست » خبر یکدوشنبه، 15 مهر 1392 - 04:36
روابط‌عمومی حرفه‌ای، فرآیند تصمیم‌گیری را تسهیل و کارا می‌کند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) - تعریف چشم بینا، گوش شنوا و زبان گویا برای روابط‌عمومی اگرچه یک تعریف تکراری و قدیمی است اما با دقت به همین تعریف می‌توانیم نتیجه‌گیری کنیم که هیچ بخش سازمانی به اندازة روابط‌عمومی در جریان جزییات و رخدادهای سازمان نیست
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  روابط‌عمومی حرفه‌ای باید با خرد و دانایی بر تصمیم‌گیری‌های مدیریت ارشد سازمان تاثیرگذار باشد.


حبیب‌الله رشیدارده، مدیر روابط‌عمومی بانک ملی، ضمن بیان این موضوع گفت: امروزه مدیریت را مترادف با «تصمیم‌گیری» می‌دانند و صاحبنظران علم مدیریت معتقدند در سازمان‌های امروزی مهمترین وظیفه هر مدیری اخذ بهترین و سریع‌ترین تصمیم است. با در نظر گرفتن این مقدمه، روابط‌عمومی‌ها باید نقش خود را در سازمان تا جایی ارتقا ببخشند که با مهارت و شایستگی بر تصمیم‌گیری‌های مدیریت تاثیرگذار باشند.
وی افزود: تعریف چشم بینا، گوش شنوا و زبان گویا برای روابط‌عمومی اگرچه یک تعریف تکراری و قدیمی است اما با دقت به همین تعریف می‌توانیم نتیجه‌گیری کنیم که هیچ بخش سازمانی به اندازة روابط‌عمومی در جریان جزییات و رخدادهای سازمان نیست؛ به دلیل همین اشراف و آگاهی، روابط‌عمومی می‌تواند و باید در تصمیم‌گیری‌های مدیریتی دارای نقش موثر و سازنده باشد.
رشیدارده تصریح کرد: فقط روابط‌عمومی‌های حرفه‌ای هستند که هم این نقش را برای خود قائل هستند و هم برای تحکیم ایفای آن می‌کوشند در صورتی که روابط‌عمومی‌های غیرحرفه‌ای خود را در حد و اندازة مشاور نمی‌دانند و صرفا منتظر دریافت دستورات و اجرای آنها مطابق نظر شخص آمر هستند.
مدیر روابط‌عمومی بانک ملی اظهار امیدواری کرد که با برگزاری مستمر کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی بتوان اصول و اساس رفتار حرفه‌ای را به مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی آموزش داد تا در نتیجة آن شاهد تصمیم‌گیری‌های مطلوب، کارشناسانه و دقیق در سطح جامعه باشیم.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد