درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 12:00   

گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد

  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی
  درس‌های کلیدی از موفقیت کمپین روابط‌عمومی
  انواع مختلف شهرت
  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد
  درآمد تبلیغات جستجو در سال 2023 به 88.8 میلیارد دلار رسید
  عکس خبر؛ عکاس رویترز برای عکس بیمارستان ناصر برنده جایزه ورلد پرس فوتو ۲۰۲۴ شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5771صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 14 مهر 1392 - 12:12
اصول حاکم بر روابط عمومی وزارت جوانان و ورزش تبیین شد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سرپرست وزارت ورزش و جوانان گفت:باید در تمامی بخشهای مختلف ورزش کشور از جمله رسانه های ورزشی، اخلاق حرفه ای حاکم شود .

 به گزارش شارا به نقل از آریا، دکتر سید رضا صالحی امیری در مراسم تودیع اژدر شهابی و معارفه مازیار ناظمی به عنوان رییس جدید مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی با تصریح بر نقش رسانه ها در ترسیم چشم انداز و تصویر ذهنی مثبت یا منفی در جامعه اظهار داشت: روابط عمومی می تواند نیمی از هویت یک سازمان را تشکیل دهد .

وی با اشاره بر تخصص گرایی در حوزه رسانه ،شناخت دقیق از محیط پیرامون ،رویدادهای درحال وقوع ،فضاسازی برای القاء، ایجاد افکار عمومی، اجرای برنامه های استراتژیک ورزش را مورد توجه قرار داد و گفت: تازمانی که اطلاعات دقیق از محیط نداشته باشیم امکان تشخیص مسائل را نیز نخواهیم داشت.


سرپرست وزارت ورزش و حوانان اشراف کامل بر موضوعات و رویدادهای مختلف در جامعه و جهان را از ویژگی اصلی کارشناس روابط عمومی به عنوان یک فرد رسانه ای دانست و افزود : این موضوع کمک می کند تا تحلیل دقیق تری نسبت به موضوعات و پیرامون خود در فضای حرفه ای و تخصصی داشته باشیم. 

       
وی بیان داشت: به عنوان مثال اگر تیمی برای انجام یک مسابقه به رویدادی بین المللی اعزام می شود باید فضای داخلی برای این مسابقات توسط رسانه های مکتوب و تصویری کشور مهیا شود تا علاوه بر ایجاد انگیزه برای ورزشکار ، شرایط رویداد نیز برای مخاطبان مشخص شود.


-رسانه اخلاق مدار و لزوم فضای نقد
     

      
دکترصالحی امیری با تصریح بر اخلاق مداری در رسانه ، ایجاد فضای مناسب برای نقد را مورد تاکید قرار داد و با بیان اینکه هر کارشناس اهل فنی تفاوت بین نقد و تحریب را می داند ، افزود :باید تلاش کنیم تا در تمامی بخشهای مختلف ورزش کشور از جمله رسانه های ورزشی، اخلاق حرفه ای حاکم شود.


- ورزش همگانی، برنامه استراتژیک ورزش  

 
وی با طرح این سوال که ما به عنوان وزارت ورزش و جوانان باید چه فضای رسانه ای را در داخل سازمان ، محیط ملی و فراملی ایجاد کنیم، توضیح داد : ورزش همگانی به عنوان برنامه استراتژیک این وزارتخانه مطرح شده و اینکه چرا این موضوع تا این حد مغفول مانده به این دلیل است که سایر حوزه ها به قدری فربه شده اند که فضایی برای طرح این بخش از ورزش باقی نمانده و دوم اینکه با توجه به جذابیت ورزش قهرمانی و حرفه ای ، جاذبه ای برای سرمایه گذاری برروی ورزش همگانی باقی نمانده تا رسانه ها بدان بپردازند.     
سرپرست وزارت ورزش و جوانان ادامه داد : بر اساس تعریف ارائه شده ،باید برنامه استراتژیک ورزش به عنوان نماد در رسانه های کشور با کمک روابط عمومی مطرح شود واین مهم باید به طور جدی پیگیری شود.


-تاکید بر افکار سنجی

وی افزود :حرکت ورزش و اجرایی شدن برنامه های استراتژیک ورزش باید به واسطه روابط عمومی افکار سازی شود و این مهم جز با شفاف سازی ، اعتماد سازی و بازسازی افکار عمومی امکان پذیر نخواهد بود.


صالحی امیری ، طرح سوال و افکار سازی را در حوزه اطلاع رسانی بسیار مهم دانست وافزود : به عنوان مثال برای مردم دنیا ،نگرانی های بسیاری را در خصوص ایران هسته ای مطرح کردند ، سپس با یک موج خبری دنیا را متوجه ایران می کنند و بعد به اجماع سازی و اجبار سازی در این خصوص می رسند.


- گردش نیروهای متخصص


وی دراین نشست همچنین به تغییرات صورت گرفته درحوزه مدیریت وزارت ورزش وجوانان اشاره کرد و اظهارداشت : ما در این وزارتخانه چیزی به عنوان ریزش نداریم، بلکه هدف ما گردش نیرو و بهره گیری از نیروهای متخصص است که این خود به حیات و تکامل این وزارتخانه کمک می کند.


سرپرست وزارت ورزش و جوانان با تصریح براینکه عدم گردش یعنی ایستایی و ایستایی یعنی میرایی، افزود : براین باورهستم تمامی که تغییر و تحولات در حوزه انتصابها و جابجایی نیروها باید به دور از غرض ورزی های شخصی ، کاملا کارشناسی ، اخلاقی و با حفظ شئونات افراد صورت بگیرد.


وی در ادامه به انتخاب نصرالله سجادی ؛ کیومرث هاشمی ، خسروی وفا و... اشاره کرد و با بیان اینکه ما درانتخاب مدیران از منطق بهره گرفته ایم ، ثبات سازمانی و امنیت شغلی در وزارت ورزش و جوانان را بسیار مهم دانست و اظهار داشت : همه باید این فضا را تجربه کنند.       


صالحی در پایان تاکید کرد : حلقه اول حوزه وزارتی با روابط عمومی است و شما نزدیک ترین نقطه اتصال هستید و این موضوع برای شما مسوولیت بزرگتری ایجاد می کند.


درادامه این نشست اژدر شهابی رییس سابق مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی نیز از حمایتهای وزیر ورزش و جوانان تقدیر و برای مازیار ناظمی آرزوی موفقیت کرد و گفت : با بهره گیری از نیروهای متخصص در روابط عمومی می توان اهداف وزارت ورزش و جوانان را اجرایی کرد. 

          
همچتین مازیار ناظمی مدیر کل مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان نیز در ا
ین نشست توجه سرپرست وزارت ورزش و جوانان به روابط عمومی را امیدوار کننده دانست و افزود: بی تردید این حمایتها، چشم اندازی روشنی را پیش روی این مرکز قرار خواهد داد.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  رازهای روابط‌عمومی


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد