درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 13:46   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات

  هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX
  نوآورترین شرکت‌های جهان در سال 2024
  چت‌بات آرنا (Chatbot Arena)
  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟
  کلود در رتبه‌بندی چت‌بات‌های هوش مصنوعی مقام اول را به دست آورد
  نظرسنجی گالوپ: اکثر آمریکایی‌ها اکنون با اقدام اسرائیل در غزه مخالفند
  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5725صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیشنبه، 13 مهر 1392 - 04:19
فتح‌الله‌زاده: نامه ننویسیم،سنگین‌تریم!
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرعامل استقلال با تمجید از حضور تماشاگران در بازی این تیم برابر اف‌سی سئول کره می‌گوید هواداران تیمش با تشویق‌های خودشان فرهنگ پهلوانی را در استادیوم آزادی به نمایش گذاشتند.فتح الله زاده

به گزارش شارا به نقل از شفقنا، علی فتح‌الله‌زاده نسبت به آینده تیمش ابراز امیدواری کرد. او که از لحن صدایش مشخص بود، از شکست در مرحله نیمه‌نهایی ناراحت است و چندان تمایلی به گفت‌وگوی طولانی ندارد، از تماشاگران تمجید و ابراز امیدواری کرد تا با یک جام، حضور آنها در بازی روز چهارشنبه را جبران کند.

مشروح این گفت‌وگو در زیر می‌آید:

*از بازی شروع کنیم. استقلال با وجود حضور خوب تماشاگران و ارائه بازی خوب نتوانست به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه یابد.چرا؟

در این چند سال تماشاگران استقلال را ویژه و خاص دیده‌ام. تشویق‌های آنها در بازی برابر اف‌سی سئول ویرانگر بود اما بازیکنان ما چون نگران خوردن یک گل بودند، نتوانستند آنی باشند که همیشه هستند. استرس داشتیم و همین امر کمی معادلات را به هم ریخت. شاید اگر دو گل در کره نخورده بودیم، اینجا راحت‌تر کار می‌کردیم. به هرحال حذف شدیم. هر چند این امر تلخ بود اما همه بازیکنان و کادرفنی ما تلاششان را کرده و زحمت خود را کشیدند که تا همین مرحله رسیدیم. رسیدن به جمع چهار تیم برتر آسیا موفقیت کمی نیست و وقتی به یاد می‌آوریم که این موفقیت با حضور تیم‌هایی مثل الهلال، لخویا، کاشیوا، العین و ... رقم خورده، متوجه بزرگی کار می‌شویم. لیاقت حضور در فینال را داشتیم. البته باید از هواداران عزیزمان صمیمانه تشکر کنم. همان‌هایی که با تمام وجود ما را تشویق می‌کردند تا به جام برسیم. به هرحال از شکست و حذف ناراحتیم اما به این هوادار واقعاً افتخار کردیم. به این کار آنها که بعد از بازی هم تیم را تشویق کردند، باید گفت یک حرکت فرهنگی بزرگ. آنها درس پهلوانی دادند و دست همه آنها را می‌بوسم.

*اما همین هوادار کمی نگران است که شاید این شکست در انگیزه بازیکنان استقلال برای ادامه کار در لیگ برتر موثر باشد.

نه. به شخصه و همراه کادر مربیگری تیم همه چیز را به دقت رصد می‌کنیم و هیچ سستی‌ای را در این رابطه نمی‌پذیریم. ما به دنبال گرفتن جام هستیم تا لطف بزرگ هواداران را جبران کنیم. هرچند که در فوتبال قول دادن وجود ندارد و کاری حرفه‌ای به شمار نمی‌رود اما خود هواداران می‌دانند که ما برای گرفتن جام همه تلاشمان را می‌کنیم تا حتماً یک جام را در این فصل برای آنها به ارمغان بیاوریم. ما بازیکنان خوب و باتجربه‌ای داریم که همه تلاششان را می‌کنند تا دل مردم شاد شود.

*برای نیم‌فصل برنامه استقلال چیست؟

ان‌شاءالله آقای قلعه‌نویی سه یا چهار هفته بعد نظرشان را راجع به ورودی‌ها و خروجی‌های تیم می‌دهند. به طور قطع در نیم‌فصل مثل سال گذشته تیم را تقویت می‌کنیم تا در دو جام داخلی و لیگ قهرمانان سال بعد هم حضوری مقتدرانه داشته باشیم.

*قلعه‌نویی در نشست بعد از بازی استقلال برابر اف‌سی سئول از انتخاب داور عربستانی انتقاد کرد. آیا نمی‌شد باشگاه استقلال با نامه‌نگاری مانع از انتخاب داور عربستانی شود؟

بله می‌شد این کار را کرد اما زمانی نام داور اعلام شد که فرصت اعتراض و نامه‌نگاری نبود. به هرحال ما هم از انتخاب داور عربستانی خوشحال نبودیم و دیدید که یک پنالتی ما را هم نگرفت.

*برداشت‌تان نسبت به استقلال این فصل چیست؟

واقعیت این است که تیم ما از جهات مختلف در وضعیت ایده‌الی قرار گرفته بود اما عملکرد ساختار دفاعی‌مان در این فصل کمی ضعیف بوده است. این مسئله کادرفنی ما را هم نگران کرده و حتما برای حل آن باید کاری کنیم. سوال اینجاست که چرا بهترین خط دفاعی لیگ امسال این گونه شده است؟ خود قلعه‌نویی به شدت پیگیر حل این مشکل است و تلاش می‌کند تا این نقطه ضعف امسال تیم را مثل سال گذشته تبدیل به نقطه قوت تیم کند. بنده هم تا جایی که بتوانم تلاش می‌کنم تا به او در این رابطه کمک کنم.

*به خط دفاعی استقلال اشاره کردید. بالاخره پژمان منتظری در نیم‌فصل از استقلال جدا می‌شود؟

خیر، ان‌شاءالله پژمان منتظری هم تا آخر فصل در کنار ما هستند و در کسب جام به ما کمک می‌کنند.

*ماجرای اعتراض به کسر امتیازتان به کجا رسید؟

همچنان منتظر نتیجه اعاده دادرسی‌مان هستیم و زمانش را قرار است فدراسیون اعلام کند. هرچند بارها گفته‌ام اگر از اینجا نتیجه نگیریم کار را به دادگاه عالی ورزش می‌بریم و به هیچ وجه از موضع و حقمان کوتاه نخواهیم آمد.

*استقلال در حال حاضر سه بازی از سایر تیم‌ها کمتر کرده است. آیا نامه یا درخواستی برای چگونگی تنظیم بازی‌های استقلال به سازمان لیگ می‌نویسید؟ مثلا این سه بازی به نیم‌فصل منتقل شود یا حالاتی دیگر؟

تجربه نشان داده که وقتی در لیگ قهرمانان آسیا بودیم و نیاز داشتیم شرایطمان درک شود، این اتفاق رخ نداد. حالا که حذف شده‌ایم واقعاً فکر می‌کنید به نامه یا درخواست توجهی می‌شود؟ سنگین‌تر این است که نامه ننویسیم و بگذاریم هرطور که می‌خواهند برنامه‌ریزی کنند.

*به عنوان سوال پایانی شنیده شده بحثی میان شما و گزارشگر برنامه 90 صورت گرفته است. دراین‌باره توضیح دهید. ماجرا چه بوده است؟

یک جوانی که نمی‌دانم از کجا وارد فوتبال شده است، چندی پیش به من گفت چرا با رحمتی مذاکره نمی‌کنید؟ مگر دروازه‌بان نمی‌خواهید؟ من هم به خنده و شوخی به او گفتم دروازه‌بان می‌خواهم چه کار وقتی خودم هستم؟ خودم درون دروازه می‌ایستم. این آقا رفت و صحبت مرا به صورت جدی به رحمتی گفت. رحمتی هم دلخور شد و مشکلات زیادی را برای ما ایجاد کرد. همین آقا بعد از بازی رفت با چهار نفر از هواداران استقلال صحبت کرد و آنها هم گفته‌اند که اگر جباری در این تیم بود، به فینال می‌رفتیم. بعد هم آمد و به من می‌گوید مردم می‌گویند اگر جباری بود به فینال می‌رفتید. نظرتان چیست؟ ببینید صحبت من این است که جباری بازیکن خوبی است اما چرا در این 10 سال که جباری در استقلال بود، به جمع چهارتیم برتر آسیا نرسیدیم؟ مگر جباری در استقلال نبود و به الهلال باختیم؟ من به آن خبرنگار هم گفتم که شما چرا استادیومی را که یکپارچه تیم را بعد از بازی تشویق می‌کند، تصویربرداری نمی‌کنید؟ دست او را حتی گرفتم و به او گفتم آنهایی را که آن طرف هستند و دارند تیم را تشویق می‌کنند را چرا نمی‌گیری؟

اگر راست می‌گویید دوربینت را بده به من و من هم بروم از بیست نفر فیلم بگیرم که ضد برنامه نود صحبت می‌کنند. طبیعی‌ است از آن همه تماشاگر، عده‌ کمی اعتقاد داشته باشند که اگر جباری بود، شاید اتفاق دیگری می‌افتاد اما آیا اکثریت هواداران این را می‌گویند؟ من به او گفتم که وجدانت را در نظر بگیر. حتی وقتی دست زدم به او صدایش را بلند کرد و من همان‌جا متوجه شدم که ظاهراً او دنبال بهانه‌ای برای ایجاد یک حادثه است. به نظرم او با برنامه آمده بود تا خراب کاری کند. منطقی این بود که می‌رفت و از تاثیر نبودن تیموریان و نکونام می‌پرسید نه اینکه برود و ببیند جباری اگر بود چه اتفاقی می افتاد. من واقعاً برای او متاسفم. دوربین قداست دارد و نباید آنرا به دست هرکسی داد. این دوربین با پول بیت‌المال و مالیات من و شما کار می‌کند و نباید به دنبال بحث‌های شخصی و سلایق شخصی باشد. در هیچ کجای دنیا از دوربین دولتی نمی‌گذارند آن‌قدر استفاده شخصی شود و این واقعاً تاسف‌آور است.

منبع:ایسنا

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  انسان یا ماشین؟ مرزهای مبهم هوش مصنوعی


  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چند نمونه از تکنیک‌های تقویت شناختی


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد