درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 12:59   

گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد

  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی
  درس‌های کلیدی از موفقیت کمپین روابط‌عمومی
  انواع مختلف شهرت
  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5716صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیجمعه، 12 مهر 1392 - 22:13
نارضایتی کاربران از رهگیری رفتاری در اینترنت
ایده سازی در فضای اینترنت در قالب ایجاد وب سایت و درآمد زایی خیلی کار شیرینی است اما ممکن است که بگویید من فرد خلاقی نیستم، ایده ای به ذهنم نمی رسد یا …
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)- در مطلبی که در وبلاگ در مورد مخاطب یابی رفتاری نوشته شده است به تلاش وب سایت ها برای شناسایی هر چه بیشتر مخاطبان تاکید شده اما در نظرسنجی که از کاربران صورت گرفته است نظر کاربران در مورد رضایت یا عدم رضایت آن ها از رهگیری رفتاری در اینترنت پرسیده شده که در این مطلب به نتایج آن اشاره می شود.
در این نظرسنجی ، اکثر کاربران اعلام کرده اند که با رهگیری رفتارشان برای ارائه تبلیغات هدفمند به آن ها در وب سایت ها موافق نیستند که میزان مخالفان در مورد رهگیری در تلفن های هوشمند بیشتر از کامپیوترهای رومیزی است.
 

نارضایتی کاربران از رهگیری رفتاری در اینترنت

اما چرا این مطلب را در وبلاگ قرار دادم و هدفم از نوشتن آن چیست؟
ایده سازی در فضای اینترنت در قالب ایجاد وب سایت و درآمد زایی خیلی کار شیرینی است اما ممکن است که بگویید من فرد خلاقی نیستم ، ایده ای به ذهنم نمی رسد یا …
راه موفقیت در فضای اینترنت ارائه راهکارهایی است که بتواند زندگی افراد را تسهیل کند ، کاربران را سرگرم کند و …


باید در زندگی روزمره خود و دیگران دنبال فرایندهایی باشیم که بتوان با انتقال آن ها به فضای اینترنت در قالب وب سایت های اینترنتی مشکلات را کم کرد ، هزینه ها را کاهش داد و خلاصه مفید بود. این راه و رمز درآمد زایی از اینترنت است. تاریخچه سایت های مشهور دنیا را که مرور کنیم می بینیم این سایت ها در ابتدا با ایده های ساده پا به فضای اینترنت گذاشته اند و در ادامه حرفه ای تر شده اند.
شاید شما نیز مانند من در صورتی که علاقه به درآمدزایی در فضای اینترنتی داشته اید در ابتدای راه روش های مختلف را تست کرده اید از خواندن ایمیل ها به روش PTR گرفته تا خرید سی دی های آموزش کسب درآمد از اینترنت.


اما روش درآمد زایی از طریق اینترنت همان موردی بود که گفتم. تا حالا فکر کرده اید چرا در ایران با وجود این همه وب سایت چرا یک وب سایت خاص و قابل رقابت با وب سایت های برتر دنیا نداریم؟ جواب این سوال در این است که بیشتر وب سایت های ما دارای ایده هایی هستند که کپی برداری از سایت های خارجی هستند و فقط فارسی سازی شده اند.
بیایید کار را از همین جا شروع کنیم. به عنوان مثال از یک طرف مخاطب یابی رفتاری کاربران مفید اعلام شده است و از سوی دیگر کاربران برای انجام این کار رضایت کافی ندارند. چه ایده ای می توان پیدا و چه سایتی می توان ایجاد کرد که این مشکل برطرف شود؟
منبع : وبلاگ تبلیغات و بازاریابی اینترنتی ۷۰۱۰
برگرفته از : مارکتینگ چارتز

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  رازهای روابط‌عمومی


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد