درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 30 فروردین 1403 - 15:46   

هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است

  هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت

  مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
  جستجوی گوگل در 10 سال آینده
  انتصاب مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران
  سرپرست حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل کتابخانه ملی منصوب شد
  «مجتبی‌پور» جایگزین «نعمتی» در روابط‌عمومی استانداری خراسان رضوی شد
  هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان بوشهر انتخاب شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5681صفحه نخست » پنجشنبه، 11 مهر 1392 - 09:33
همایش ارتباطات غیرکلامی در ساری برگزار می شود
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
  
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-   دبیر همایش ارتباطات غیرکلامی، گفت: همایش ارتباطات غیرکلامی با حضور استاد علی بیدار مغز برگزار می‌شود.

به گزارش شارا، علی فرح‌آبادی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: انسان موجودی اجتماعی بوده و ارتباط، ضرورت جدایی‌‌ناپذیر زندگی انسان است .

وی ادامه داد: در دنیایی که بیش از 75 درصد وقت خود را صرف ارتباط با دیگران می‌کنیم و ابزارهای تکنولوژی هر روز ارتباطات را وسیع‌تر و فرصت‌های آن را افزایش می‌دهند، مهارت برقراری ارتباطات اثر بخش، پیش برنده و تعیین کننده‌ی سطح زندگی ما است .

فرح‌آبادی با بیان اینکه ارتباطات انسانی به دو صورت شفاهی و با بیان کلمات و دیگری به شکل غیرکلام انجام می‌شود، تصریح کرد: اما ارتباطات شفاهی فقط هفت درصد کل پیام را تشکیل می‌دهد و این میزان نمی‌تواند همه نیات ما را برآورده سازد، بنابراین برای ارتباط مؤثر باید همه ابزارهای ارتباط را به کار گرفت .

دبیر همایش ارتباطات غیرکلامی با اشاره به اینکه با این توضیح نیازی به گفتن نیست که آشنایی با انواع ارتباطات غیرکلامی، یک ضرورت تردیدناپذیر است، گفت: سلطه بر تفسیر و تعبیر آنها، به صاحبان این مهارت، کمک می‌کند تا در ارتباطات خود با دیگران، از یکسو هنرمندانه‌تر رفتار کنند و از سوی دیگر، مقاصد آشکار و پنهان دیگران را بهتر دریابند و با بهره‌برداری از این مهارت، بهتر پاسخ داده و عکس‌العمل نشان دهند .

فرح‌آبادی افزود: به همین منظور همایش «ارتباطات غیرکلامی» با سخنرانی استاد علی محمد بیدار مغز مدرس تشریفات کاربردی، مربی فن بیان، مفسر زبان بدن و وجهه ساز و مدیر کل اسبق تشریفات نمایندگی ایران در سازمان ملل، با هدف «توانمندسازی افراد در به کارگیری استراتژی‌های ارتباطی نفوذ و اثرگذاری بر مخاطب»، «آموزش مهارت‌های تکنیکی ارتباطات غیرکلامی اثر بخش» و «مهندسی روابط انسانی»، در 11 آبان ماه سال جاری در ساری برگزار می‌شود
   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  اخبار ممنوعه


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد