درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 14:16   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید
  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5677صفحه نخست » خبر یکپنجشنبه، 11 مهر 1392 - 08:04
اظهارات وزیر ورزش درباره روابط عمومی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) - سید رضا صالحی امیری در مراسم تودیع اژدر شهابی و معارفه مازیار ناظمی با تصریح بر نقش رسانه ها در ترسیم چشم انداز و تصویر ذهنی مثبت یا منفی در جامعه اظهار داشت: روابط عمومی می تواند نیمی از هویت یک سازمان را تشکیل دهد .
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سرپرست وزارت ورزش و جوانان، توسعه ورزش همگانی را برنامه استراتژیک مجموعه تحت مدیریت خود دانست.

روابط عمومی نیمی از هویت سازمان

به گزارش شارا به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سید رضا صالحی امیری در مراسم تودیع اژدر شهابی و معارفه مازیار ناظمی به عنوان رئیس جدید مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی که عصر دیروز (چهارشنبه) برگزار شد با تصریح بر نقش رسانه ها در ترسیم چشم انداز و تصویر ذهنی مثبت یا منفی در جامعه اظهار داشت: روابط عمومی می تواند نیمی از هویت یک سازمان را تشکیل دهد .

تحقیق در روابط عمومی


وی با اشاره بر تخصص گرایی در حوزه رسانه، شناخت دقیق از محیط پیرامون، رویدادهای درحال وقوع، فضاسازی برای القاء، ایجاد افکار عمومی، اجرای برنامه های استراتژیک ورزش را مورد توجه قرار داد و گفت: تازمانی که اطلاعات دقیق از محیط نداشته باشیم امکان تشخیص مسائل را نیز نخواهیم داشت .

کارگزار روابط عمومی یک شخص رسانه ای


سرپرست وزارت ورزش و جوانان اشراف کامل بر موضوعات و رویدادهای مختلف در جامعه و جهان را از ویژگی اصلی کارشناس روابط عمومی به عنوان یک فرد رسانه ای دانست و افزود : این موضوع کمک می کند تا تحلیل دقیق تری نسبت به موضوعات و پیرامون خود در فضای حرفه ای و تخصصی داشته باشیم .

وی توضیح داد: به عنوان مثال اگر تیمی برای انجام یک مسابقه به رویدادی بین المللی اعزام می شود باید فضای داخلی برای این مسابقات توسط رسانه های مکتوب و تصویری کشور مهیا شود تا علاوه بر ایجاد انگیزه برای ورزشکار ، شرایط رویداد نیز برای مخاطبان مشخص شود .

اخلاق مداری در رسانه


صالحی امیری با تصریح بر اخلاق مداری در رسانه ، ایجاد فضای مناسب برای نقد را مورد تاکید قرار داد و با بیان اینکه هر کاشناس اهل فنی تفاوت بین نقد و تخریب را می داند، افزود :باید تلاش کنیم تا در تمامی بخش‌های مختلف ورزش کشور از جمله رسانه‌های ورزشی، اخلاق حرفه‌ای حاکم شود .


وی با طرح این سوال که ما به عنوان وزارت ورزش و جوانان باید چه فضای رسانه‌ای را در داخل سازمان، محیط ملی و فراملی ایجاد کنیم، توضیح داد : ورزش همگانی به عنوان برنامه استراتژیک این وزارت‌خانه مطرح شده و اینکه چرا این موضوع تا این حد مغفول مانده به این دلیل است که سایر حوزه‌ها به قدری فربه شده اند که فضایی برای طرح این بخش از ورزش باقی نمانده و دوم اینکه با توجه به جذابیت ورزش قهرمانی و حرفه ای، جاذبه ای برای سرمایه گذاری برروی ورزش همگانی باقی نمانده تا رسانه ها بدان بپردازند.

کمک روابط عمومی در به ثمر رسیدن اهداف وزارت ورزش


سرپرست وزارت ورزش و جوانان ادامه داد : بر اساس تعریف ارائه شده، باید برنامه استراتژیک ورزش به عنوان نماد در رسانه های کشور با کمک روابط عمومی مطرح شود واین مهم باید به طور جدی پیگیری شود .


وی در این نشست همچنین به تغییرات صورت گرفته درحوزه مدیریت وزارت ورزش وجوانان اشاره کرد و اظهارداشت : ما در این وزارت‌خانه چیزی به عنوان ریزش نداریم، بلکه هدف ما گردش نیرو و بهره‌گیری از نیروهای متخصص است که این خود به حیات و تکامل این وزارتخانه کمک می‌کند .

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


  رزومه خلاقانه‌ای که به شغل دلخواه در گوگل انجامید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد