درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 01:16   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5660صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیچهارشنبه، 10 مهر 1392 - 17:21
رئیس جمهوری «بررسی چگونگی برقراری خط پرواز مستقیم بین ایران و آمریکا» را صادر کرد.
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  رییس‌جمهور روز گذشته دستور «بررسی چگونگی برقراری خط پرواز مستقیم بین ایران و آمریکا» را صادر کرد. این خبر را دیروز اکبر ترکان مشاور ارشد حسن روحانی و سرپرست شورای‌عالی ایرانیان خارج از کشور اعلام کرد. این خبر تنها دو روز بعد از بازگشت رییس دولت تدبیر و امید از نیویورک منتشر شد و اولین دستور وی بعد از پایان سفر به حساب می‌آید. به گفته مشاور ارشد رییس‌جمهور این دستور به منظور تسهیل رفت‌وآمد ایرانیان مقیم آمریکا به ایران صادر شده است.هواپیما
رییس‌جمهور دستور داد.


بررسی برقراری پرواز مستقیم بین ایران و آمریکا

 رییس دولت تدبیر و امید دستور «بررسی چگونگی برقراری خط پرواز مستقیم بین ایران و آمریکا» را صادر کرد. این خبر را دیروز اکبر ترکان، مشاور ارشد روحانی و سرپرست شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور اعلام کرده است.
تازه‌ترین دستور رییس جمهور در حالی صادر شد که تنها دو روز از سفر تاریخی‌اش به آمریکا می‌گذرد. سفر تاریخی هیات ایرانی به آمریکا برای حضور در نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد از اوایل هفته گذشته آغاز شد و جمعه این هفته برای رییس‌جمهور پایان یافت. دراین سفر تاریخی، وزرای امور خارجه ایران و آمریکا برای نخستین بار در حاشیه نشست ایران و 1+5 به مدت نیم ساعت با یکدیگر دیدار و گفت‌وگو کردند. همچنین اولین تماس تلفنی دیپلماتیک ایران و آمریکا بعد از 34 سال، قبل از ترک فرودگاه نیویورک بین حسن روحانی و باراک اوباما و با تلاش کاخ سفید انجام شد. حسن روحانی بنا به وعده‌ای که در این سفر 6 روزه داد، می‌خواهد با همراهی همه مردان دستگاه دیپلماسی، مساله هسته‌ای ایران را ظرف 3 تا 6 ماه حل کند و به نظر می‌رسد دستور پیگیری پرواز مستقیم بین ایران آمریکا از جمله اولین اقدامات او برای عملی کردن وعده‌هایش باشد. البته پیش از صدور این دستور خبرها و شایعاتی مبنی بر شکل‌گیری پرواز مستقیم بین ایران و آمریکا در تیرماه منتشر شد که بدون واکنش رسمی از سوی مقامات دو کشور، مسکوت ماند. همچنین هیات وزیران عصر یکشنبه به ریاست حسن روحانی تشکیل جلسه داد و در این جلسه گزارشی از برنامه‌های سفر نیویورک ارائه شد.


چرا دستور پرواز مستقیم صادر شد؟
اکبر ترکان در نشست با مدیران دبیرخانه شورای‌عالی امور ایرانیان خارج از کشور، با اعلام این خبر دستاوردهای دیدار رییس‌جمهور با ایرانیان مقیم آمریکا را نیز تشریح کرد.
وی نتایج دیدار رییس‌جمهور با ایرانیان مقیم نیویورک را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: «دکتر روحانی، ایرانی بودن را مهم‌ترین نقطه مشترک برای تمام ایرانیان می‌داند و بر ضرورت افزایش خدمت‌رسانی به تمامی ایرانیان در سراسر جهان از سوی شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور تاکید کرده است. تسهیل رفت و آمد و ارتباط ایرانیان مقیم خارج به کشور یکی دیگر از محورهای سخنان رییس‌جمهور بود و ایشان در راستای رفع مشکلات رفت و آمد هموطنان مقیم آمریکا، دستور بررسی چگونگی برقراری خط پرواز مستقیم بین ایران و آمریکا را صادر کرد.
البته محمود احمدی‌نژاد نیز در آبان ماه سال 91 خبر داده بود که با پیشنهادش مبنی بر پرواز مستقیم بین ایران و آمریکا مخالفت شده است. احمدی‌نژاد در نشست انجمن‌های علمی ایران تاکید کرد که «چند سال پیش نامه نوشتم و پیشنهاد دادم که بین ایران و نیویورک ارتباط مستقیم هوایی برگزار شود، می‌دانم که چرا موافقت نکردند، البته برخی‌ها در داخل با این چیزها مخالف هستند.»


برگزاری خط پرواز مستقیم  بین ایران و آمریکا چند ماه پیش هم بر سر زبان‌ها افتاد؛ اما در آن زمان تکذیب شد. اوایل تیرماه سال جاری نیز فردی که خود را نماینده وینابل (تنظیم‌کننده قوانین و مقررات دولتی ایالات متحده) در جمهوری‌اسلامی ایران معرفی کرده بود از آمادگی لازم برای آماده‌سازی یادداشت تفاهم مورد نیاز دولت‌های آمریکا و ایران در برقراری خطوط پروازی بین شهرهای دو کشور خبر داد و مدعی شد: «با توجه به رایزنی‌های صورت گرفته در واشنگتن، در صورت موافقت ایران آماده انجام مذاکرات به نمایندگی از طرف ایشان (دولت جمهوری‌اسلامی) با ادارات مرتبط در واشنگتن و آماده‌سازی یادداشت تفاهم مورد نیاز است.»


این در حالی‌ است که با پیگیری‌های صورت‌گرفته در آن زمان، روابط عمومی هما و سازمان هواپیمایی کشوری نسبت وجود نهادی به‌نام «وینابل» اظهار بی‌اطلاعی کردند و ادعای مجید جاودانی‌تبریزی را در مورد راه‌اندازی پرواز مستقیم ایران و آمریکا به طور کلی تکذیب کردند. با دستور روحانی برای پیگیری پرواز مستقیم ایران – آمریکا به نظر می‌رسد فصل جدیدی در روابط این دو کشور آغاز شده؛ فصل جدیدی که با گفت‌وگوی وزرای خارجه دو کشور کلید خورد و با گفت‌وگوی روسای‌جمهور ایران و آمریکا ادامه یافت. اکنون گام عملی نیز در حال برداشته شدن است.


قدردانی هیات دولت از سفر روحانی به نیویورک

اما حسن روحانی، رییس‌جمهور در جلسه اعضای هیات دولت، ضمن تشریح برنامه‌ها و اهداف مورد نظر سفر خود به نیویورک به منظور شرکت در اجلاس سالانه مجمع عمومی سازمان‌ملل متحد اظهار کرد: دولت تدبیر و امید در چارچوب سیاست‌های مقام معظم رهبری، مجری خواست مردم است و بر تعهداتش نسبت به مردم و تحول در مناسبات خارجی که یک خواست و مطالبه ملی است، پایبند است و در این سفر با حفظ مواضع اصولی جمهوری اسلامی ایران، پرهیز از تندروی‌ها و با رعایت اخلاق و ادب در مناسبات، همین اهداف را تعقیب می‌کرد. روحانی افزود: دولت خود را مدافع منافع عمومی می‌داند و برای تحقق مصالح ملی تلاش خواهد کرد.
رییس‌جمهور با تقدیر از مردم شریف ایران، تصریح کرد: انتخابات ایران نگاه دنیا را به خود تغییر داده و فضای بسیار خوبی برای شنیدن پیام‌های برحق جمهوری اسلامی ایران ایجاد شده است و برنامه‌هایی که در این سفر دنبال شد، فرصتی برای تبیین این مواضع بود.
وی درباره گفت‌وگوی تلفنی خود با رییس‌جمهور آمریکا نیز اظهار کرد: تمرکز و اولویت اصلی در این گفت‌وگو بر حل مساله‌ هسته‌ای ایران و حفظ حقوق هسته‌ای کشورمان بود و تسریع در رفع موانع موجود، مورد تفاهم طرفین قرار گرفت.
بر اساس این گزارش، هیات وزیران پس از استماع سخنان رییس‌جمهور، ضمن حمایت کامل از برنامه‌های این سفر و ارزنده دانستن دستاوردهای آن، از تدبیر دکتر روحانی در بهبود مناسبات بین‌المللی و تبیین سنجیده و توام با عزت، حکمت و مصلحت در راستای مواضع اصولی کشور قدردانی کرد.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد