درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 09:38   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5548صفحه نخست » یکشنبه، 7 مهر 1392 - 10:15
رئیس بیمه مرکزی: فرهنگ سازی و توسعه دانش کار ما نیست!
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رئیس کل بیمه مرکزی با تاکید بر اینکه فرهنگ سازی بیمه وظیفه بیمه مرکزی نیست و فرهنگ سازی مختص نهادهایی است که رسانه دارند و بیمه مرکزی به عنوان نهاد حاکمیتی کار تشریفاتی نمی‌خواهد، گفت: کارشناسان و مدیران بیمه مرکزی باید بیمه نامه شرکت های بیمه را کنترل کرده و از صدور بیمه نامه های خارج از شرایط بیمه گری جلوگیری کنند.

نظارت وظیفه اصلی نهاد بیمه مرکزی
به گزارش شارا به نقل از مهر، محمدابراهیم امین در اولین جلسه شورای مدیران بیمه مرکزی با اعلام مواضع جدید این سازمان در اعمال نظارت بر امر بیمه گفت: تنها نهاد ناظر بر امر بیمه گری در کشور بیمه مرکزی است و اگر این وظیفه در بیمه مرکزی انجام نشود نهادهای دیگر برای اجرای این امر وارد می شوند. 


 حل اختلاق با رعایت عدالت
رئیس کل بیمه مرکزی افزود: بیمه مرکزی موظف است که هرگونه اختلاف بین بیمه گر و بیمه گذار را حل کرده و بطور قاطع نظر نهایی خود را اعلام کند و در این زمینه هیچ کدام از شرکت های بیمه و یا مشتریان برای بیمه مرکزی تفاوتی ندارند. 

 


 آینده نگری و افزایش توانگری
وی با اشاره به اینکه بیمه مرکزی باید با استفاده از ابزارهای مدیریتی، شرکت های بیمه را وادار کنند تا با افزایش توانگری، سرمایه خود را در زمان معین افزایش دهند، تصریح کرد: با توجه به اینکه شرکت های بیمه تعهدات آینده را می فروشند باید به گونه ای برنامه ریزی نمایند که در آینده توان مالی اداره خود را داشته باشند. 
 

 

اجرای برنامه ها بر مبنای اصول علمی و نه آزمون و خطا
رئیس شورایعالی صنعت بیمه کشور با تاکید بر اینکه بیمه مرکزی بر اساس قانون، یک نهاد حاکمیتی است، گفت: نهاد حاکمیتی نهادی است که منافع عموم مردم را دنبال می کند و منافع عمومی در بیمه مرکزی همان ارائه محصولی بنام امنیت و آسایش خاطر است که باید در خدمت رفاه و پیشرفت جامعه باشد و در این عرصه با توجه به اینکه فرصتی برای بررسی آزمون و خطا نیست باید به گونه ای  عمل شود که امر بیمه گری در جایگاه خود قرار گرفته و با ضوابط و قوانین خود اداره شود. 
 

قانون مداری، اصل ثابت بیمه مرکزی
امین از نظارت و کنترل مقررات حاکم بر بیمه به عنوان یکی دیگر از وظایف بیمه مرکزی نام برد و گفت: هر شرکتی که از این مسیر خارج  شود باید در مسیر خود قرار گیرد. قوانین بیمه ای ، قانون تجارت، قوانین و مقررات حاکم بر بازار سهام و مقررات حسابرسی و بازرسی مقرراتی هستند که کارشناسان و مدیران بیمه مرکزی باید بر آنها اشراف داشته باشند و بدون تسلط بر امور مالی نمی‌توان عملکرد شرکت های بیمه را شناسایی کرد. 
 

اجرای پژوهش های کاربردی در صنعت بیمه
رئیس کل بیمه مرکزی در بخش دیگری از سخنانش از انجام مطالعات تطبیقی لازم برای انطباق جنبه های بین االمللی بیمه با شرایط و ویژگی های داخل کشور به عنوان یکی از وظایف اصلی پژوهشکده بیمه نام برد و اضافه کرد باید مطالعات لازم  در این زمینه انجام شود تا باتدوین راهکارهای منطقی بتوان به استانداردهای جهانی بیمه ای نزدیک شد. 
 
ایجاد ابزارهای نظارتی برای کنترل بیمه نامه ها و اجرای قوانین

وی با بیان اینکه نظارت بر صنعت بیمه، بدون داشتن ابزارهای نظارتی مشخص امکان پذیر نیست، گفت: طراحی نظام نظارتی برای کنترل قریب ۴۰ میلیون بیمه نامه صادره در کشور مستلزم بهره گیری از ابزارهای نوین نرم افزاری و سخت افزاری است و این ابزارها هدف نیستند بلکه وسیله  اند برای اینکه  اهداف پیش بینی شده  بهتر محقق شوند.
 
امین با تاکید بر اینکه باید در چارچوب قوانین و مقررات تعیین شده حرکت کرد، افزود: تلاش بیمه تبدیل چارچوب های نظری و تئوریک به برنامه های قابل اندازه گیری مکتوب و مشخص است که قابل اندازه گیری باشد، بیمه مرکزی در این برنامه ها نهاد حاکمیتی است که مطلقا به تصدی گری نخواهد پرداخت، وظیفه حاکمیتی بیمه مرکزی، حمایت از حقوق مردم و بیمه گذاران است و حمایت از بیمه گذاران هم قطعا بدون حمایت از بیمه گران امکان پذیر نیست. 

نظارت فنی بر عملکرد شرکت های بیمه
 
رئیس کل بیمه مرکزی از نظارت فنی بر عملکرد شرکت های بیمه در صدور بیمه نامه های مختلف به عنوان یکی از وظایف اصلی بیمه مرکزی نام برد و گفت: کارشناسان و مدیران بیمه مرکزی باید بیمه نامه شرکت های بیمه را کنترل کرده و از صدور بیمه نامه های خارج از شرایط بیمه گری جلوگیری کنند چرا که پذیرش هر ریسکی باید دارای توجیه فنی، مالی و اقتصادی خاص خودش باشد. 
 
تبدیل اطلاعات و آمار به دانش کاربردی

وی از تبدیل آمار به اطلاعات و اطلاعات به دانش و بهره گیری از این دانش به یک ابزار کنترلی، به عنوان یکی دیگر از وظایف بیمه مرکزی یاد کرد و گفت: توان کارشناسی بیمه مرکزی باید از شرکت های بیمه گر بالاتر باشد و پژوهشکده بیمه باید با حمایت های خود از آموزش کامل کارکنان بیمه مرکزی این نقیصه را جبران کند. 
 

بیمه مرکزی تدوین گر استانداردها
وی با تاکید مجدد براینکه بیمه مرکزی فعالیت های تصدی گری را انجام نخواهد داد، گفت: بیمه مرکزی از این به بعد آزمون نمایندگی برگزاری نمی کند بلکه با تعریف استانداردها و ویژگی های یک نماینده خوب، بر نحوه فعالیت آنها نظارت خواهد کرد. 
 

 فرهنگ سازی از دریچه نگاه بیمه
رئیس شورایعالی صنعت بیمه با بیان اینکه قانون بیمه شخص ثالث براساس ملاحظات سیاسی و اجتماعی نوشته شده است، گفت: وظیفه بیمه مرکزی این است که تلاش کند تا تصمیم سازان و قانونگذاران را قانع کند که اگر مردم خواهان دریافت خسارت واقعی هستند باید حق بیمه متناسب با خسارت واقعی را بپردازند و فرهنگ سازی بیمه مرکزی در این زمینه مصداق پیدا می کند یعنی بیمه مرکزی باید به گونه ای عمل کند تا به تصمیم گیران بقبولاند که بیمه برای  همه آحاد جامعه مفید است. 
 

تحریم حس مسئولیت در میان جامعه بیمه
رئیس کل بیمه مرکزی با تاکید براینکه همه از بیمه گر گرفته تا سهامدار باید مسئول باشند، گفت: مدیر بیمه ای باید مدیریت مسئولانه داشته باشد و بیمه مرکزی موظف است که بر امر بیمه گری شرکت های بیمه در صدور بیمه نامه های کلان نظارت جدی داشته باشد در این راستا اگر بیمه نامه ای خارج از اصول بیمه گری صادر شده باشد، یا ما توان تخصصی نداشته ایم و یا اراده ای برای مقابله با این امور وجود نداشته است.در همین جا اعلام می کنم که معاونت اتکایی بیمه مرکزی باید به لحاظ عملکرد مشابه یک شرکت بیمه اتکایی عمل نماید.
 
وی با بیان این که شرکت های بیمه، فعالیت های بنگاهداری می کنند و بیمه مرکزی در اداره آنها دخالتی نمی کند گفت برای  اصلاح قوانین و مقررات حاکم بر صنعت بیمه از توان کارشناسی سندیکای بیمه گران، انجمن حرفه ای کارشناسان صنعت بیمه و انجمن های حرفه ای نمایندگان و کارگزاران همه صاحب نظران بیمه ای بهره گیری می شود و همه آنها باید در تصمیم گیری ها مشارکت داده شوند و تصمیمات به اجماع اتخاذ شود. 

بیمه تشریفات نمی خواهد 
امین اضافه کرد: بیمه مرکزی به عنوان نهاد حاکمیتی کار تشریفاتی نمی خواهد و در هیچ زمینه ای ازهیچ موسسه ای تائیدیه و گواهی نامه نمی گیرد، فرهنگ سازی هم مختص نهادهایی است که رسانه دارند، مطابق با قانون برنامه پنجم صدا و سیما و آموزش و پرورش موظف به فرهنگ سازی هستند، صدا و سیما و نهادهای فرهنگ ساز مجبورند که برای توسعه فعالیت های خود با دیگر نهادها همکاری و هماهنگی داشته باشند. توسعه دانش وظیفه دانشگاههاست و بیمه مرکزی در این زمینه وظیفه ای ندارد. 
 

دروغ نمی گویم و شما نیزاطلاعات دروغ ندهید
رئیس کل بیمه مرکزی در خاتمه سخنانش خطاب به مدیران بیمه مرکزی گفت: از همه شما توقع دارم که با توجه به اینکه در جایگاه خاصی قراردارید و این کشور برای شما هزینه داده است صنعت بیمه را به ریل اصلی برگردانیم و در این راستا سخت ترین انتقادها و دشمنی ها  را می پذیرم، به هیچ کس دروغ نمی گویم و انتظار دارم کسی اطلاعات نادرست به من ندهد.

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد