درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 12:57   

نظرسنجی بررسی وضعیت هوش مصنوعی در روابط‌عمومی ایران: دور دوم آغاز شد

  نظرسنجی بررسی وضعیت هوش مصنوعی در روابط‌عمومی ایران: دور دوم آغاز شد


ادامه ادامه مطلب یک

ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش

  ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش


ادامه ادامه مطلب دو

نخستین راهنمای اخلاقی هوش مصنوعی در روابط‌عمومی منتشر شد

  نخستین راهنمای اخلاقی هوش مصنوعی در روابط‌عمومی منتشر شد


ادامه ادامه مطلب سه

هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات

  هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نوآورترین شرکت‌های جهان در سال 2024
  چت‌بات آرنا (Chatbot Arena)
  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟
  کلود در رتبه‌بندی چت‌بات‌های هوش مصنوعی مقام اول را به دست آورد
  نظرسنجی گالوپ: اکثر آمریکایی‌ها اکنون با اقدام اسرائیل در غزه مخالفند
  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها
  رزومه خلاقانه‌ای که به شغل دلخواه در گوگل انجامید
  خداحافظی شارون گلدمن از ونتوربیت و دنیای هوش مصنوعی
  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم
  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5545صفحه نخست » یکشنبه، 7 مهر 1392 - 09:37
فیس‌بوک و یوتیوب محفل بیشترین اسپمرها
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بر اساس یک گزارش، فیس‌بوک و یوتیوب بیشترین احتمال را دارند که بشقابی پر از هرزنامه را برایتان سرو کنند.

به گزارش شارا به نقل از افتانا، در یک پژوهش با عنوان «وضعیت هرزنامه‌های اجتماعی» که توسط موسسه‌ی Nexgate انجام گرفته، محققان با تجزیه و تحلیل شصت میلیون مطلب اجتماعی در بیست و پنج میلیون حساب کاربری موجود در شبکه‌های اجتماعی از جمله فیس‌بوک، توییتر، و یوتیوب دریافتند که در نیمه‌ی نخست ۲۰۱۳ هرزنامه‌های اجتماعی رشد ۳۵۵ درصدی داشته‌اند که ۱۵ درصد این هرزنامه‌ها حاوی URLهایی متعلق به سایت‌های مستهجن و بدافزارها بوده است.

«دوین ردموند» موسس و مدیرعامل Nexgate روز سه شنبه اعلام کرد: «مساله‌ای که بیش از هر چیزی برای من جالب توجه است نرخ رشد این هرزنامه‌ها است. مساله‌ی دیگر تنوع مکانیزم‌ها و پیچیده شدن هر چه بیشتر آن‌هاست.

مکانیزم‌های انتشار هرزنامه‌ها، از اَپ‌ها گرفته تا پروفایل‌های ساختگی، امروزه روش‌های زیادی را پیش راه خود می‌بینند.» اما چه شبکه‌های اجتماعی بیشتر آلوده هستند؟ فیس‌بوک و یوتیوب در این رقابت با نسبت ۱۰۰ به ۱ بیشتر از دیگر شبکه‌های اجتماعی حاوی هرزنامه‌ها هستند. بر اساس این گزارش، فیس‌بوک بیشترین اطلاعات شخصی را در خود دارد و از این رو بیشتر از هر شبکه‌ی اجتماعی دیگر هدف حملات فیشینگ قرار می‌گیرد.

در حالی که‌ یوتیوب پرمخاطره‌ترین مطالب، شامل دشنام به مقدسات، تهدیدات، سخنان کینه‌توزانه و توهین‌ها را در خود جای داده است. به عقیده‌ی ردموند، افزایش ناگهانی هرزنامه‌های اجتماعی را می‌توان به افزایش ارزش شبکه‌های اجتماعی نسبت داد. زیرا هرچه میزان توجه به چیزی بیشتر شود، افراد بیشتری قصد سوء استفاده از آن را خواهند داشت.

وی افزود، همانگونه که تکنولوژی‌های زیادی برای مبارزه با هرزنامه‌های ایمیلی ایجاد شده اند، تکنولوژی‌هایی هم باید برای مقابله با هرزنامه‌های اجتماعی به وجود آیند. بیشتر سازمان‌ها به صورت دستی با این مشکل دست و پنجه نرم می‌کنند، در حالی که قطعاً نیاز به ‌یک رویکرد تکنولوژی محور احساس می‌شود.

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  انسان یا ماشین؟ مرزهای مبهم هوش مصنوعی


  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چند نمونه از تکنیک‌های تقویت شناختی


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد