درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 7 مهر 1399 - 16:31   

برون سپاری خدمات در سازمان‌ها

  برون سپاری خدمات در سازمان‌ها


ادامه ادامه مطلب یک

روابط عمومی وزارت نفت منتشر شد: انتشار دو کتاب با هدف گاهشماری صنعت نفت

  روابط عمومی وزارت نفت منتشر شد: انتشار دو کتاب با هدف گاهشماری صنعت نفت


ادامه ادامه مطلب دو

استراتژی استعداد در بازارهای رو به رشد

  استراتژی استعداد در بازارهای رو به رشد


ادامه ادامه مطلب سه

واتساپ ویژگی جدید را رونمایی می‌کند که همه در انتظارش بودند

  واتساپ ویژگی جدید را رونمایی می‌کند که همه در انتظارش بودند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اوبر دعوای حقوقی برای گرفتن مجوز کار در لندن را برنده شد.
  مدیر شبکه ورزش تعیین شد
  سرقت اطلاعات فایرفاکس اندروید در شبکه وای فای مشترک
  مذاکره موفق برای فروش
  شبکه‌های اجتماعی در باکو از دسترس خارج شدند
  استراتژی استعداد در بازارهای رو به رشد
  روابط عمومی وزارت نفت منتشر شد: انتشار دو کتاب با هدف گاهشماری صنعت نفت
  پاسخ‌گویی کمپین روابط‌عمومی اپل به فشارها علیه انحصارطلبی اپ استور
  نقش رهبری سازمان در تحول روابط عمومی
  بازی‌های ویدئویی در ایران ۳۲ میلیون مخاطب دارد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 552صفحه نخست » خبر یکسه شنبه، 11 شهریور 1399 - 08:01
روابط عمومی و موفقیت شرکت‌ها
یکی از ارکان اصلی برنامه های ارتباطی در شرکت های بزرگ دنیا در زمان ورود یک محصول به بازار حضور پر رنگ در شبکه های اجتماعی،برگزاری کنفرانس های خبری و معرفی کامل محصول در این برنامه ها جهت انعکاس در رسانه های جمعی و مطبوعات و راه اندازی تبلیغات دهان به دهان با کنترل پیام های ارسالی به سوی مخاطبان است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| با افزایش سطح آگاهی مخاطبان نقش روابط عمومی در برنامه های تبلیغاتی موثرتربوده ومی تواند ارتباط دوسویه کامل تری برقرار کند.


در شرایط کنونی فقط با تکیه بر تبلیغات، یک نام تجاری جدید به بازار عرضه نمی شود زیرا تبلیغات دیگربه تنهایی تاثیرگذار نیست. تبلیغات، ندای یک ‌سویه شرکت ها است که به فروش بیشتر می‌اندیشد. اما روابط عمومی می تواند یک برنامه تبلیغاتی حساب‌ شده را به نتیجه دلخواه برساند.


به گزارش خبرنگار ام بی ای نیوز آرش وفاداری کارشناس روابط‌عمومی دررابطه با روابط عمومی تجاری و میزان پیشرفت آن در برنامه های ارتباطی شرکت های داخلی گفت: روابط عمومی تجاری به تنهایی معنای واقعی ندارد بلکه شرکت ها با راه اندازی واحد مارکتینگ در ساختار سازمانی خود استراتژی های بازاریابی را تدوین می کنند که روابط عمومی تجاری نیز بخشی از آن است.


وفاداری با اشاره به این که شرکت ها دراستراتژی های خود ازابزارهای متفاوتی مانند تبلیغات،ارتباطات مستقیم و روابط عمومی استفاده می کنند، اظهار داشت: واحد روابط عمومی به دلیل توانایی های خود درایجاد ارتباط دوسویه شرکت با مخاطبان از جایگاه ویژه ای در این میان برخورداراست.


وی افزود:ازمهم ترین اقدامات واحد روابط عمومی ایجاد وفاداری میان برند ومشتریان،تبحردرنگارش وتدوین پیام های استراتژیک است که با این ابزارها به کمک واحد بازاریابی شتافته و به عنوان ابزار کامل کننده در جذب و نگهداری مشتریان وارد عمل می شود .


وی با بیان این که روابط عمومی تجاری بدون وجود واحد مارکتینگ جایگاهی ندارد، تصریح کرد:مهم ترین وظیفه واحد روابط عمومی درشرکت ها همکاری با واحد مارکتینگ درجذب ونگهداری مشتریان می باشد.


وی در رابطه با تاثیر روابط عمومی تجاری برآینده تبلیغات تجاری شرکت ها گفت: اکثر ابزارهای بازاریابی برای جذب و نگهداری مشتریان ارتباطی یک سویه است ولی شرکت ها امروزه با استفاده ازتوانایی واحد روابط عمومی در نگارش و محتواسازی،ارتباط دوسویه ای با مخاطبان خود برقرارکرده و به برنامه های خود قوت بیشتری بخشیده اند.


وفاداری ادامه داد: در بیشترکشورهای دنیا با ظهور شبکه های اجتماعی واحدهای روابط عمومی ساختار متفاوت تری به خود گرفته اند برای مثال شرکت های بزرگ در زمان ورود محصولات خود به بازاردرکنار تبلیغات گسترده اولین فعالیت ارتباطی خود را با یک فعالیت روابط عمومی آغاز می کنند.


وی تاکید کرد: یکی از ارکان اصلی برنامه های ارتباطی در شرکت های بزرگ دنیا در زمان ورود یک محصول به بازار حضور پر رنگ در شبکه های اجتماعی،برگزاری کنفرانس های خبری و معرفی کامل محصول در این برنامه ها جهت انعکاس در رسانه های جمعی و مطبوعات و راه اندازی تبلیغات دهان به دهان با کنترل پیام های ارسالی به سوی مخاطبان است.


وفاداری در پایان خاطر نشان کرد: روابط عمومی می تواند به عنوان یکی از مهم ترین ارکان یک شرکت در کنار واحد بازاریابی،شرکت را در رسیدن به اهداف خود کمک کند.
 

http://www.mbanews.ir/news2/index.php?newsid=8629

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برون سپاری خدمات در سازمان‌ها


  نقش رهبری سازمان در تحول روابط عمومی


  اصول به دست آوردن اعتبار


  مذاکره موفق برای فروش


  استراتژی استعداد در بازارهای رو به رشد


  ضعف ژورنالیسم ایران و راه حل


  چهار نقش خاص یک تیم کاری


  هیات نظارت بر محتوای فیس‌بوک از ماه آینده تشکیل می‌شود


  انتصاب مدیر جدید روابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان استان فارس


  جلسه کمیسیون روابط عمومی بانک های دولتی و نیمه دولتی برگزار شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: دعوت دبیرخانه پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی برای حضور در این رویداد علمی