شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- پیش از ظهر امروز در نخستین نشست حجتالاسلام علی دشتکی با رؤسای ادارههای تبلیغات اسلامی آموزش تخصصی روابط عمومیها و تأکید بر کیفیت اخبار در شهرستانها از جمله مواردی بود که پیرامون آن بحث و تبادل نظر شد.
به گزارش شارا به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، حجتالاسلام علی دشتکی پیش از ظهر امروز در نخستین نشست خود با رؤسای ادارههای تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه در سند فرادستگاهی دو راهبرد وجود دارد، اظهار داشت: این مهم با توجه به نیازهای استان به چند راهبرد تقسیم میشود که شامل راهبرد کادرسازی، نهادسازی غیر دولتی، الگو و مرجعسازی، خاصگرایی همراه با عامگرایی و راهبرد اولویتگرایی است.
وی افزود: این موارد، قالب کلی و محور حرکت اداره کل تبلیغات اسلامی است که در این زمینه هر نوع ابتکار، خلاقیت و نوآوری را حمایت کامل میکنیم.
مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان در ادامه با تأکید بر بحث اعتبارات یادآور شد: آنچه در کمیته برنامهریزی شهرستانها مصوب میشود، مبنای اجرا قرار میگیرد و ضرورت دارد که مدیران شهرستانی توان خود را در کسب سهم بیشتر به کار بگیرند.
وی بر توجه به چشمانداز در برنامهریزیها تأکید و تصریح کرد: شاخصترین آن مدیریت محیط تعاملی و پوشش تبلیغی در چشمانداز سازمان تبلیغات اسلامی است.
دشتکی ادامه داد: تهیه و تدوین زیرشاخصها و برنامهها باید در چارچوب شاخصهای مشخص شده با هماهنگی شهرستانها انجام شود.
وی در ادامه سخنانش افزود: از طرحهای مبتکرانه، خلاقانه و نوآورانه حمایت خواهد شد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان گفت: تهیه سند آمایش فرهنگی، تأکید بر برگزاری انتخابات شورای هیئات مذهبی، تهیه و تدوین برنامه سه ماهه سوم، شورای فرهنگی روستاها، همایش مبلغان، تشکلهای دینی و بانوان، اعزام مبلغ، آموزش تشکلهای دینی، گفتمانهای دانشگاهی، حمایت از کانون مداحان، مساجد محوری، آموزش تخصصی معلمان آموزش و پرورش، فعال شدن کانون مداحان و مجمعالذاکرین، آموزش تخصصی روابط عمومیها و تأکید بر کیفیت اخبار در شهرستانها از جمله مواردی بود که در این نشست پیرامون آن بحث و تبادل نظر شد.
|