درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 2 آبان 1400 - 22:29   

فراخوان دوم آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان دوم آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آشنایی با روابط عمومی

  آشنایی با روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب سرپرست معاونت ارتباطات معاون حقوقی ریاست جمهوری

  انتصاب سرپرست معاونت ارتباطات معاون حقوقی ریاست جمهوری


ادامه ادامه مطلب سه

فیسبوک، گرفتار در بحران افشاگری

  فیسبوک، گرفتار در بحران افشاگری


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مقاله علمی/ روابط عمومی و هوش مصنوعی: فقط راجع به ماشین ها نیست
  بحران های روابط عمومی برای کسب و کارهای کوچک
  فیسبوک، گرفتار در بحران افشاگری
  نشست مشترک مسئولین روابط عمومی شرکت های پالایشی در شرکت پالایش نفت اصفهان
  سرپرست روابط عمومی شرکت برق منطقه ای خوزستان منصوب شد
  وادکست چیست؟
  پنج قانون جدید برای موفقیت در بازاریابی ویدئویی
  12 قاعده روابط رسانه ای
  مقاله/ نقش روابط عمومی در پایدارسازی سازمان
  بانک رفاه کارگران، مسابقات دوره ای "هوش حفاظتی" برگزار می کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5456صفحه نخست » خبر یکپنجشنبه، 4 مهر 1392 - 16:43
ابهام در برگزاری جشنواره ملی شهرنگار مشهد
برگزاری جشنواره ملی شهرنگار که انعکاس زیبایی‌ها، مشکلات و پیشرفت‌های پایتخت معنوی را در رسانه‌ها به نمایش می‌گذاشت در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت تا صدای شکستن این آیینه به گوش برسد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- برگزاری جشنواره ملی شهرنگار که انعکاس زیبایی‌ها، مشکلات و پیشرفت‌های پایتخت معنوی را در رسانه‌ها به نمایش می‌گذاشت در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت تا صدای شکستن این آیینه به گوش برسد.

به گزارش شارا، مسئولان برگزاری این جشنواره اعلام کرده‌اند که برای برگزاری دومین جشنواره ملی شهرنگار در انتظار ابلاغ سیاست‌های شورای اسلامی شهر و شهردار جدید مشهد هستند و این امکان وجود دارد که تمبر یابود این جشنواره در دومین سال مهر باطل شد بخورد.

 

جشنواره ملی شهر نگار چگونه آغاز شد؟

 نخستین جشنواره ملی شهرنگار "مدیریت شهری مشهد در آینه رسانه" در پایتخت معنوی ایران با گستره ملی مرداد ماه سال 91  از سوی اداره کل روابط عمومی و بین الملل شهرداری مشهد با همکاری مشترک فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی و مشارکت نهادهای تخصصی و صنفی رسانه ای از جمله خانه مطبوعات خراسان رضوی، مرکز آموزش علمی و کاربردی خبر، مرکز آموزش علمی و کاربردی خبرنگاران و جهاد دانشگاهی مشهد همزمان با روز خبرنگار در مشهد آغاز به کار کرد.

تمبر یابود این جشنواره با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی رونمایی شد و آیینه ای شد در دست اصحاب رسانه تا با انعکاس و نقد مسائل شهری مدیران پایتخت معنوی را در پیشبرد اهداف شهر یاری دهند.

از آنجا که زندگی در کلان شهر مشهد در کنار مزیت‌ها همواره مشکلات فراوانی را نیز دارد این جشنواره بهانه ای بود تا خبرنگاران با نقد موشکافانه و کالبد شکافی مسایل شهری مدیران شهری را به تعامل با رسانه ها وادار کنند  و راهگشای بسیاری  از این معضلات باشند.

 

جشنواره شهرنگار الگویی مناسب از تعامل مدیریت شهری با رسانه ها

در همین جشنواره بود که شهردار سابق مشهد ابراز کرد: جشنواره شهر نگار در شناسایی، معرفی و دست یابی به الگوی مناسبی از تعامل مدیریت شهری با رسانه ها کمک خواهد کرد.

محمد پژمان بیان کرد: پدید آورندگان آثار رسانه ای که پیام آوران آگاهی در جامعه هستند آثار خود را که در حوزه مسائل شهری پایتخت معنوی ایران که در مدت یک سال در رسانه ها انعکاس داده اند می توانند در این جشنواره شرکت کنند.

وی توضیح داد: شرکت کنندگان این جشنواره در 14رشته و 4 بخش به رقابت خواهند پرداخت و مطبوعات در 7 رشته یادداشت، عکس، گزارش، مصاحبه، خبر، تیتر و طنز، رسانه های دیداری وشنیداری در دو رشته خبر و گزارش، خبرگزاری ها وسایت های خبری رسمی در 4 رشته خبر، گزارش ، گزارش تصویری و مصاحبه و در بخش ویژه نیز آثار برتر با موضوع مشهد پایتخت  معنوی ایران را در این جشنواره به داوری خواهند گذاشت.

وی  بیان کرد: جشنواره ملی شهرنگار با محورهای مالی و سرمایه گذاری، خدمات شهری، فرهنگی و اجتماعی، فنی عمرانی، مدیریت، برنامه ریزی و فن آوری، حمل و نقل و ترافیک، شهرسازی ومعماری، اطلاع رسانی و اطلاع یابی برگزار می شود.

 پژمان گفت: جشنواره ملی شهرنگار با هدف دست یابی به الگوی مناسبی از تعامل مدیریت شهری با رسانه ها و ارج نهادن به تلاش صادقانه و هوشمندانه اصحاب رسانه در عرصه طرح و نقد مسایل شهری طراحی شده که همزمان با روز خبرنگار از آثار برتر در این حوزه تقدیر می شود.

وی ادامه داد: زندگی در شهری چون مشهد نیازمند امکانات و تسهیلات خاصی است که نبود هریک می تواند مشکلات عدیده ای را ایجاد کند و مدیریت شهری آگاه است که رسانه های جمعی می توانند با حضوری فعال درسطح جامعه به گونه ای موشکافانه زوایای مختلف زندگی شهری را کالبد شکافی کنند.

 

جشنواره شهر نگار در صورت صلاحدید مدیریت شهری جدید برگزار می شود

حال با گذشت یک سال از برگزاری نخستین جشنواره و تغییر در مدیریت شهری مشهد مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری مشهد گفت: برای برگزاری دومین جشنواره ملی شهرنگار منتظر ابلاغ سیاست‌های شورای اسلامی شهر و تصمیم شهردار جدید هستیم.

حامدمقدم گفت: به دلیل کثرت آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره ملی شهرنگار، برگزاری دومین دوره از این جشنواره ملی به تعویق افتاد و با توجه به تغییر شهردار مشهد، برای برگزاری و یا تغییر در روال برگزاری آن، منتظر تصمیم عالی‌ترین مقام شهرداری مشهد هستیم.

وی ادامه داد: هم‌اکنون آمادگی کامل برای برگزاری دومین جشنواره ملی شهرنگار را داریم اما این جشنواره در صورت صلاحدید تیم فعلی مدیریت شهری برگزار خواهد شد.

 

پیوند رسانه ها با مدیریت شهری

اصحاب رسانه در این دیار معتقدند که پیوند دوسویه مدیریت شهری و رسانه‌ها در پایتخت معنوی ایران و در دومین قطب مطبوعاتی کشور با برگزاری این جشنواره ملی در گستره‌ای ملی به بارخواهد نشست و به الگویی کاربردی برای سنجش میزان و چگونگی تعامل مدیریت شهری با رسانه‌ها تبدیل می شود.

پایتخت معنوی ایران به ناظران تیزبین و منتقد چون رسانه‌ها و مجریان با کفایت و متمرکز بر خدمت رسانی به شهروندان در کنار هم نیازمند است و نقش تاثیر گذار خبرنگاران کلان شهرها و رسانه‌های محلی و شهری  که به مثابه بزرگراه‌های تردد اطلاعات هستند بر هیچ کس پوشیده نیست.

منبع: مهر

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با روابط عمومی


  مقاله/ نقش روابط عمومی در پایدارسازی سازمان


  فراخوان دوم آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


  وادکست چیست؟


  مقاله علمی/ روابط عمومی و هوش مصنوعی: فقط راجع به ماشین ها نیست


  12 قاعده روابط رسانه ای


  پنج قانون جدید برای موفقیت در بازاریابی ویدئویی


  از مدی پیروی کنید که شما را از دیگران متمایز کند


  3 مسئله ارتباطی بزرگ که توجه فوری می طلبد


  انتصاب سرپرست معاونت ارتباطات معاون حقوقی ریاست جمهوری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان دوم آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی