درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 02:01   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5437صفحه نخست » خبر یکچهارشنبه، 3 مهر 1392 - 16:43
گزارش برگزاری نخستین گردهمایی مدیران روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
نخستین گردهمایی مدیران سابق و فعلی روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به میزبانی سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نخستین گردهمایی مدیران سابق و فعلی روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به میزبانی سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شد.
به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اوقاف و امور خیریه، صبح امروز 3 مهرماه، نخستین گردهمایی مدیران سابق و فعلی روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور تبادل نظر و اخذ تجارب با حضور حجت الاسلام والمسلمین حمید محمدی، معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دکتر بابک دربیکی، مشاور وزیر و رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حسن ربیعی، مدیر کل دفتر ریاست و روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اوقاف و امور خیریه، دکتر منفرد، رئیس سابق مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگر مدیران سابق و فعلی روابط عمومی های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونت ها و سازمان های تابعه به میزبانی سازمان اوقاف وامور خیریه در هتل ارم برگزار شد.
بر اساس این گزارش، دکتر دربیکی، مشاور وزیر و رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هدف از این گردهمایی را تجلیل از مدیران سابق، استفاده از تجارب و نظرات آنان و آشنایی با ظرفیت های موجود در مجموعه های این وزارتخانه دانست و گفت: قصد داریم در این نشست بر اساس نظرات تمام مدیران به این نتیجه برسیم که چه اموری در اولویت روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید انجام شود و از انجام چه اموری پرهیز شود.همچنین ایشان تشکیل شورای راهبردی ، ارتباط مستمر با دستگاهها و موسسات تابعه و برنامه ریزی برای حرفه ای سازی روابط عمومی را از برنامه های پیش روی مرکز روابط عمومی وزارتخانه دانست.

 

حمید محمدی: فرصت سازی مهمترین وظیفه روابط عمومی هاست
معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، روابط عمومی را مهمترین و حساس ترین نقطه هر سازمان دانست وگفت: فرصت سازی مهمترین وظیفه این نهاد تأثیر گذار است.
حجت الاسلام والمسلمین حمید محمدی صبح روز چهارشنبه در این گردهمایی اظهار کرد: خوشحالم چنین گردهمایی برای اولین بار برگزار می شود تا مدیران روابط عمومی ها وزارت ارشاد برای تبادل نظر و تجربه در کنار هم قرار گیرند.
وی مدیریت احساسات و عواطف افکار عمومی را ازوظایف روابط عمومی ها و اداره این نهاد را نیازمند داشتن علم ودانش و هنر آن دانست.
حجت الاسلام محمدی روابط عمومی را نقطه ثقل هر سازمانی توصیف و تصریح کرد: این نهادها متأسفانه نقطه مغفول مدیران ارشد سازمان ها ست.
معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی وظیفه تمام انسان های با ایمان را بر اساس آیات قرآن؛ صبرو توصیه دیگران به صبر و عمل صالح بر شمرد و تأکید کرد: دو رسالت مهم روابط عمومی ها تواصی به صبر و تواصی به حق است.
وی اضافه کرد: در جز 20 تا 25 قرآن کریم، 567 مرتبه به انتقال اطلاعات و آگاهی به یکدیگر تأکید شده است و د رآیات این 5 جز به تکریم ارباب رجوع و ... اشاره شده است.
حجت الاسلام محمدی با اشاره به 4 عرصه ارتباطی انسان ها مبنی بر ارتباط با خود، خدا، خلق و خلقت تصریح کرد: امام علی(ع) می فرماید؛ هرکس رابطه خود با خدا را اصلاح کند، خدا نیز ارتباط وی را در عرصه های فردی و اجتماعی با مردم اصلاح خواهد کرد.
معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تشکیلات فاقد رابطه ی صحیح و درست با خداوند را فاقد ارتباط صحیح با مردم توصیف و بیان کرد: شخصی می تواند رابطه خود را با خداوند اصلاح کند که ابتدا را بطه اش با خود را اصلاح کند.
وی با بیان اینکه اداره و تدبیر خود مهمترین کار انسان است،افزود:مهمترین نوع سیاست وتدبیر،سیاست نفس است و
بر اساس آیات قرآن یک تشکیلات اگر در داخل، ساختار و ارتباط سازمانی خود را ترمیم و مدیریت کند، خواهد توانست ارتباطی صحیح و اصولی برقرار کند.


ربیعی: شورای راهبردی روابط عمومی ها در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایجاد شود
مدیر کل دفتر ریاست و روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اوقاف درگردهمایی مدیران روابط عمومی های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در راستای حرفه ای گری روابط عمومی های وزارتخانه برنامه ریزی های لازم صورت گیرد و شورای راهبردی به منظور سیاست گذاری و جریان سازی در...
 حسن ربیعی صبح روزچهارشنبه در نخستین گردهمایی مدیران روابط عمومی های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن خیر مقدم به تمام اساتید، پیشکسوتان سابق روابط عمومی های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و آرزوی موفقیت برای دکتر دربیکی، رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: آقای دربیکی در شروع کار با برنامه، پر انرژی و بانگاه سیستمی وارد عرصه شده و بواسطه برگزاری چنین نشستی از وی تشکر می کنم.
ربیعی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس افزود: خواستاریم این جلسات استمرار داشته باشد زیرا خروجی آن شکوفایی ظرفیت های این وزارتخانه و سازمان های وابسته است.
مدیر کل دفتر ریاست روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اوقاف و امور خیریه با ارئه 3 پیشنهاد به این نشست خاطرنشان کرد: نیاز است در راستای حرفه ای گری روابط عمومی های وزارتخانه برنامه ریزی های لازم صورت گیرد و شورای راهبردی به منظور سیاست گذاری و جریان سازی اطلاع رسانی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور نهادهای تأثیرگذاری اعم از صدا و سیما و... تشکیل شود.
وی در پایان با بیان اینکه روابط عمومی سازمان اوقاف دارای 20 نیروی ستادی و 70 نیرو در سطح استانها است، خاطر نشان کرد: سازمان اوقاف و امور خیریه آمادگی برگزاری اولین مجمع سالانه روابط عمومی های وزارت ارشاد را دارد.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد