درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 آبان 1400 - 03:02   

فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آشنایی با روابط عمومی

  آشنایی با روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب مدیرکل روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد

  انتصاب مدیرکل روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد


ادامه ادامه مطلب سه

پنج شهر امن جهان در دوران پساکرونا

  پنج شهر امن جهان در دوران پساکرونا


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ارایه توضیحات کافی جایگزین در ارتباطات
  آشنایی با روابط عمومی
  با ارزش‌ترین برندهای جهان در سال 2021
  به روزرسانی سایت: ده نکته کاربردی برای روابط عمومی‌ها
  همگامی با انتظارات مشتری
  مقاله/ الزامات بهره گیری از فونت در اینفوگرافیک
  آشنایی با روابط عمومی و تبلیغات
  آغازی مهم برای ارتقای ارتباطات بحران
  پنج شهر امن جهان در دوران پساکرونا
  ارزشمندترین و قوی‌ترین «برندهای ملی در سال ۲۰۲۱»
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5431صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیچهارشنبه، 3 مهر 1392 - 12:19
برگزاری کنفرانس ملی بازاریابی و مدیریت
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کنفرانس ملی بازاریابی و مدیریت مشتریان در تاریخ نهم آبان ماه با حضور اساتید برجسته این حوزه در تهران برگزار می شود.

به گزارش شارا پس از برگزاری موفقیت آمیز کنفرانس های ملی بازاریابی و برندسازی با حضور بیش از 900 نفر از علاقمندان و صاحب نظران این حوزه ، شرکت مبنا مدیران و باشگاه مدیران موفق اقدام به برگزاری کنفرانس ملی بازاریابی و مدیریت مشتریان نموده اند .
این کنفرانس در تاریخ نهم آبان ماه سال جاری در مرکز همایش های بین المللی نیایش و با سخنرانی بزرگان بازاریابی کشور نظیر دکتر امیر اخلاصی ( عضو هیئت علمی دانشگاه تهران ) ، دکتر محمدرضا نظری ( مشاور دفتر مطالعات استراتژیک سازمان گسترش و نوسازی ایران ) ، دکتر محمد بلوریان تهرانی ( دکتری بازاریابی از دانشگاه ایندیانای آمریکا ) ، علی پاکزادیان مقدم ( موسس ومدیرعامل شرکت مبنا مدیران ) و محمدرضا شعبانعلی ( مدرس برجسته اصول و فنون مذاکره ) برگزار خواهد شد.
در این کنفرانس موضوعاتی چون راه اندازی باشگاه های مشتریان ، الگوهای نوین وفادارسازی مشتریان با رویکرد ابزارهای نوین بازاریابی و مذاکره با مشتریان ناراضی مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت . لذا چنانچه به جذب مشتری جدید و حفظ مشتری فعلی تان علاقه مندید این کنفرانس میتواند کمک شایانی به شما رساند.
علاقه مندان برای شرکت در این کنفرانس می توانند به نشانی اینترنتی www.modir.biz مراجعه نمایند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 22272401 تماس حاصل نمایند .

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با روابط عمومی


  آشنایی با روابط عمومی و تبلیغات


  تقویم روز فناوری/ روزنامه ها در عصر اینترنت - تحولات 2004 تا 2008


  مقاله/ الزامات بهره گیری از فونت در اینفوگرافیک


  همگامی با انتظارات مشتری


  به روزرسانی سایت: ده نکته کاربردی برای روابط عمومی‌ها


  ارزشمندترین و قوی‌ترین «برندهای ملی در سال ۲۰۲۱»


  آغازی مهم برای ارتقای ارتباطات بحران


  رسانه‌ای به نام روابط‌عمومی


  پنج شهر امن جهان در دوران پساکرونا


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی