درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 29 اسفند 1402 - 13:10   

روابط‌عمومی: افزایش اعتماد به رسانه‌ها و پیامدهای آن

  روابط‌عمومی: افزایش اعتماد به رسانه‌ها و پیامدهای آن


ادامه ادامه مطلب یک

ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش

  ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش


ادامه ادامه مطلب دو

روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید

  روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید


ادامه ادامه مطلب سه

هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات

  هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نوروز خجسته باد/ بهار طبیعت، نویدبخش بهارِ تعامل و همدلی
  یادداشتی بر انتشار کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل
  نوروز ۱۴۰۳، گامی نو در مسیر تحول روابط‌عمومی با هوش مصنوعی
  شکاف همدلی بین کارگران و شرکت‌ها: چالشی بزرگ برای مدیران عامل
  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: ضرورتی برای حرفه‌ای شدن
  پنج نکته از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  پنج درس از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  هوش مصنوعی و آینده زنجیره تامین: تحولات کلیدی و گام‌های عملی
  12 گام برای ارتقای برنامه‌ها و فعالیت‌های روابط‌عمومی در سال جدید
  روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5364صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 2 مهر 1392 - 11:04
ارزیابی روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان سمنان
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرکل روابط عمومی استانداری سمنان گفت: روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان بر اساس شاخص ارتباط موثر با مردم و مخاطبان ارزیابی شدند.

 

به گزارش شارا به نقل از مهر، ایرج کارخایی صبح سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران در محل استانداری سمنان با بیان اینکه دستگاه های اجرایی استان بر اساس شاخص ارتباط موثر با مردم و مخاطبان ارزیابی شدند گفت: این اقدام بر اساس مصوبه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان و با هدف ایجاد تحرک، انگیزه و فعالیت بیشتر انجام شده است.

وی اهمیت ارتباط موثر با مخاطبان و مردم، همکاری و تعامل با مطبوعات و رسانه ها را از محوریت های ارزیابی روابط عمومی دستگاه های دولتی توسط دبیرخانه شورای اطلاع رسانی استانداری سمنان برشمرد.

مدیر کل روابط عمومی استانداری سمنان گفت: در این دوره از ارزیابی عملکرد روابط عمومی ها 66 دستگاه اجرایی شرکت داشتند که بر اساس فرم ارسالی در 23 شاخص مورد ارزیابی قرار گرفتند و فرم های ارزیابی پس از تکمیل به همراه مستندات مربوطه تحویل استانداری سمنان شد و از این طریق تمام فعالیت ها و اقدامات روابط عمومی ها جمع آوری، سپس توسط کمیته ای بی طرف مورد بررسی قرار گرفت.

کارخایی با بیان اینکه در این ارزیابی بحث اطلاع رسانی و استفاده از ظرفیت مطبوعات و رسانه های گروهی و رویکرد به روابط عمومی الکترونیک بسیار مهم و ضروری بوده  تصریح کرد: بر این اساس روابط عمومی ها آمار تعداد اخبار تولید شده و منعکس شده، توجه به انتقادات و نقطه نظرات و همچنین تعداد مصاحبه های مدیران در مطبوعات را در فرم ارزیابی اعلام کرده اند.

وی اظهار داشت: فعال بودن پورتال و پایگاه اطلاع رسانی، تلفن ارتباط مردمی، ایجاد سامانه پیام کوتاه، چاپ نشریه و ویژه نامه، چاپ بروشور، تهیه کلیپ و فیلم توسط روابط عمومی ها از دیگر ملاک های ارزیابی روابط عمومی بوده است.

 دبیر شورای اطلاع رسانی استان سمنان افزود: تعامل و همکاری با خبرنگاران و برگزاری نشست های هم اندیشی و تجلیل از آنان، ایجاد تفاهم و نشاط بین کارکنان با برگزاری مراسم ها و همایـش ها، انجام تبلیغات محیطی، برپایی نمایشگاه و اجرای برنامه های فرهنگی و هنری همه در این ارزیابی مورد توجه قرار گرفته است.

کارخایی نقش مهم دیگر روابط عمومی را برقراری ارتباط با مردم و ارباب رجوع عنوان و تاکید کرد: در این زمینه ملاک هایی چون نحوه پاسخگوئی، راهنمایی ارباب رجوع، پیگیری مسائل و مشکلات آنان، برگزاری ملاقات عمومی مردم با مسئولان، انجام نظرسنجی از رضایتمندی ارباب رجوع از نحوه عملکرد دستگاه مورد ارزیابی قرار گرفته است.

سومین دوره ارزیابی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان از تیرماه سال 91 تا تیرماه سال 92، با محوریت اهمیت ارتباط موثر با مخاطبان و مردم، همکاری و تعامل با مطبوعات و رسانه ها توسط دبیرخانه شورای اطلاع رسانی استان انجام شد.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نوروز خجسته باد/ بهار طبیعت، نویدبخش بهارِ تعامل و همدلی


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: ضرورتی برای حرفه‌ای شدن


  شکاف همدلی بین کارگران و شرکت‌ها: چالشی بزرگ برای مدیران عامل


  پنج نکته از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


  نوروز ۱۴۰۳، گامی نو در مسیر تحول روابط‌عمومی با هوش مصنوعی


  یادداشتی بر انتشار کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد