درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 13:07   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5361صفحه نخست » سه شنبه، 2 مهر 1392 - 07:02
خانه مطبوعات قزوین خدمات خود را در انحصار خبرنگاران درآورد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عموم ایران (شارا)- رئیس خانه مطبوعات قزوین گفت: معتقدم که فقط خبرنگاران فعال در این عرصه باید از خدمات ویژه خانه مطبوعات استان استفاده کنند چون که ستون این خانه را خبرنگاران تشکیل می دهند.

به گزارش شارا، به نقل از تسنیم، علی علیمحمدی با بیان اینکه دوره سوم انتخابات خانه مطبوعات که بایستی در خرداد سال گذشته برگزار می‌شد با توجه به ثبت نشدن این خانه، انتخابات آن یکسال به تعویق افتاد، اظهار کرد: ثبت رسمی خانه مطبوعات ومتقارن بودن با انتخابات مهم ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر 2 عامل مهم به تاخیر افتادن انتخابات دوره سوم خانه مطبوعات استان قزوین است.
وی افزود: امسال نیز با توجه به متقارن بودن با انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا هیئت مدیره آن تصمیم گرفتند تا انتخابات دوره سوم خانه مطبوعات در 28 آبان سال جری برگزار گردد.
رئیس خانه مطبوعات قزوین با اشاره به شرط مدرک کارشناسی کاندیداها جهت ورود به انتخابات این دوره از خانه مطبوعات بیان کرد: در جلساتی با هیئت مدیره خانه مقرر شد هر 5 سال سابقه فعالیت در عرصه خبرنگاری و مطبوعات یک مقطع دانشگاهی محسوب گردد.
وی تصریح نمود: بعنوان مثال فردی که مدرک دیپلم داشته باشد می تواند با داشتن 10 سال سابقه در این دوره از انتخابات خانه مطبوعات شرکت نماید.
رئیس خانه مطبوعات استان قزوین با اشاره به عضویت 370 نفر در این خانه افزود: صاحب امتیازان، مدیران مسئول و سردبیران، خبرنگاران، نویسندگان، اعضای تحریریه، موضعین و روابط عمومی های ادارات  اعضای این خانه را تشکیل می دهند.
وی اظهار کرد:در مصوبه هیئت مدیره مطبوعات همه اعضای خانه مطبوعات استان قزوین می توانند از خدمات ویژه این خانه بصورت مساوات بهره ببرند.
علیمحمدی افزود: نظر بنده مخالف این موضوع است و معتقدم که فقط خبرنگاران فعال در این عرصه باید از خدمات ویژه آن استفاده کنند چون که ستون این خانه را خبرنگاران تشکیل می دهند.
رئیس خانه مطبوعات استان قزوین در پایان از اهدای کارت 400 هزار ریالی خانه مطبوعات به اعضای خانه خبر داد و خاطرنشان کرد: این هدیه به‌صورت مشارکتی توسط خانه مطبوعات استان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین جهت تقدیر از زحمات خبرنگاران صورت گرفته است.

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد