درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 23:25   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5338صفحه نخست » گفتگودوشنبه، 1 مهر 1392 - 21:48
نقش تاثیرگذار زنان در روابط عمومی
گفتگو با دکتر مهدخت بروجردی علوی - با دکتر مهدخت بروجردی عضو هیات علمی دانشکده ارتباطات علامه طباطبایی پیرامون همایش فوق به گفت و گو نشستیم.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، دکتر مهدخت بروجردی علوی-

اشاره
با دکتر مهدخت بروجردی عضو هیات علمی دانشکده ارتباطات علامه طباطبایی و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری پیرامون همایش فوق به گفت و گو نشستیم.
دکتر مهدخت بروجردی دبیر کمیته علمی همایش ملی زن و روابط عمومی، از نقش تاثیرگذار بانوان در فرآیند انجام امور روابط عمومی سازمان ها گفت و به نشست های تخصصی کمیته علمی همایش اشاره نمودند.
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، رویکرد اصلی همایش را جلب توجه همگان به موضوع نقش زنان در روابط عمومی، ارتقای جایگاه زنان و استفاده از تجارب و نظرات کارگزاران روابط عمومی عنوان کرد...


به عنوان سوال اول بفرمایید نقش زنان در روابط عمومی چگونه است و در حال حاضر در چه جایگاهی قرار دارد؟
من متاسفانه آمار دقیقی از وضعیت حضور زنان در روابط عمومی ها ندارم، طبق آخرین لیستی که دیده ام از میان مدیران روابط عمومی های دولتی، در سطح مدیر کلی، سه تن خانم هستند. در سطح کارشناسی و کارشناس مسئول، تعداد زیادی خانم در روابط عمومی ها مشغول به کار هستند و نقش تاثیرگذاری در فرآیند انجام امور دارند.


کمیته علمی چگونه شکل گرفت و تاکنون چه فعالیت هایی انجام شده است؟
از طریق تماس هایی که از طریق دبیرخانه همایش با من گرفته شده مسئولیت کمیته علمی را پذیرفتم و در مرحله بعد، اسامی خانم هایی که در عرصه ارتباطات و روابط عمومی کشور دستی به آتش دارند و در کار تدریس و تحقیق در این زمینه هستند تهیه و با آن ها تماس گرفته شد. خوشبختانه 9 نفر از استادان عضویت در کمیته علمی را پذیرفتند و کمیته شکل گرفت.
با تشکیل جلساتی مقاله های رسیده مورد بررسی قرار گرفت و مقاله های برتر به داوری اعضای کمیته گذاشته شد. در حال حاضر مقاله ها در مرحله داوری هستند و ان شاء الله بزودی طبق برنامه، مقاله های برتر انتخاب و در سمینار ارائه می شوند. کمیته علمی همینطور طی یک نشست در مورد جزئیات برنامه سمینار، میهمانان، سخنرانان به بحث و گفتگو نشست که حاصل آن را در روز همایش ملاحظه خواهید کرد.


نقش کمیته علمی در افزایش سطح علمی کارگزاران زن و روابط عمومی را چگونه ارزیابی می کنید؟
کمیته علمی دارای هدف ارتقای جایگاه زنان در روابط عمومی بر مبنای علمی و تئوریک است. تولید مقاله در این زمینه و انتخاب مقاله های برتر، قطعا به تولید ادبیات در این زمینه کمک خواهد کرد، مقوله ای که بسیار جدی است.

 

این همایش چه رویکردی را دنبال می کند و محر اساسی این همایش چیست؟
رویکرد اصلی همایش، جلب توجه همگان به موضوع نقش زنان در روابط عمومی، ارتقای جایگاه زنان در این نهاد مهم و تولید ادبیات در این عرصه است. از طرفی، جمع شدن کارگزاران روابط عمومی در یک همایش یک روزه و بحث و تبادل نظر پیرامون مشکلات و چالش های پیش رو و استفاده از تجارب و نظرات یکدیگر، از دیگر اهداف این همایش است.
این همایش کارگاه هایی هم برگزار می کند که برنامه آن به اطلاع روابط عمومی ها رسیده است و امیدوارم که محتوای کارگاه ها برای دست اندرکاران روابط عمومی ها مفید باشد.
برنامه کمیته علمی در صدد است که مقاله های برتر همایش را به صورت مجموعه مقالات به چاپ برساند؛ چون چنانچه گفته شد، هدف از برگزاری همایش ارتقای جایگاه روابط عمومی از طرق تولید ادبیات علمی در این زمینه است.


همایش زن و روابط عمومی تا چه اندازه می تواند در ارتقای شایسته جایگاه زنان در عرصه مدیریتی موثر باشد؟
با قطعیت نمی توان در این زمینه اظهار نظر کرد ولی با قطعیت می توان گفت که طرح این مسئله و بحث و چالش های فراروی زنان در روابط عمومی ها و چالش ها و فرصت های این امر می تواند حداقل یک گام، به بهبود چگونگی حضور زنان در روابط عمومی ها بیانجامد. ان شاء الله

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد