درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 10:54   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5250صفحه نخست » جمعه، 29 شهریور 1392 - 14:31
پایان نشست تخصصی رسانه و چشم‌انداز سیاست‌های کلی اصل ۴۴
دومین نشست تخصصی رسانه و چشم‌انداز و سیاست‌های کلی اصل ۴۴ در مرکز بین‌المللی رشد جزیره قشم پایان یافت.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دومین نشست تخصصی رسانه و چشم‌انداز و سیاست‌های کلی اصل ۴۴ در مرکز بین‌المللی رشد جزیره قشم پایان یافت.

دبیر برگزاری این نشست دیشب گفت: تشکیل کمیته ارتباطات و تبلیغات راهبردی، تدوین روش‌ها و شیوه‌های تبلیغ متناسب با جامعه هدف و تشکیل اتاق سیاستگذاری رسانه‌ای از مهمترین محورهای مورد بحث در این نشست بود.
 
آقای گیل آبادی افزود: استفاده از فضای مجازی و ظرفیت‌های اجتماعی، فعالیت‌های رسانه‌ای با نگاه به سند بالا دستی چشم انداز ایران درسال 1404 و بررسی پیوست فرهنگی- هنری سند چشم انداز دیگر دستورکارهای نشست تخصصی رسانه و چشم انداز و سیاست‌های کلی اصل 44 بود.
 
پنجاه نفر از کارشناسان و فعالان سیاسی و رسانه‌ای کشور در 2 روز گذشته در مورد نقش، جایگاه و ظرفیت رسانه‌ها برای تحقق سند چشم انداز در جزیره قشم بحث و تبادل نظر کردند.
 
مقرر شد نتایج این نشست به سیاستگذاران و اعضاء مجمع تشخیص مصلحت نظام گزارش شود.
 
چگونگی تشریح سند چشم انداز در رسانه‌ها، تاسیس بانک اطلاعات این سند و ضرورت تولید محصولات رسانه‌ای برای شناساندن سندچشم انداز به مردم از محورهایی بود که کارشناسان برای اجرایی شدن آن اتفاق نظر داشتند.
 
به گزارش شارا به نقل از همشهری آنلاین، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز در این نشست گفت: نهضت فرهنگی که مقدمه دستیابی به دیگر اهداف سند چشم انداز است باید با عملیات رسانه‌ای تحقق یابد. آقای رضایی افزود: افزایش روحیه مطالبه‌گری و پرسشگری از مسئولان برای اجرایی شدن اهداف سند چشم‌انداز از اولویت‌های رسانه‌هاست.
 
وی گفت: حرکت مناسب توسعه ای جمهوری اسلامی ایران باعث شده است تا امروز کشور بزرگترین قدرت سیاسی- امنیتی منطقه و جزو 10 کشور برتر دنیا باشد.
 
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: ایجاد روحیه مطالبه گری عموم سبب تندتر شدن حرکت توسعه ای در کشور می‌شود.
 
در پایان دومین نشست تخصصی رسانه و چشم انداز و سیاست‌های کلی اصل 44، از پنج نفر از پیشکسوتان رسانه‌ای کشور هم قدردانی شد.

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  رزومه خلاقانه‌ای که به شغل دلخواه در گوگل انجامید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد