درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 09:41   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5217صفحه نخست » آموزش روابط عمومیچهارشنبه، 27 شهریور 1392 - 14:09
4 اشتباه در استفاده از تلفن همراه
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) - صبح زود بود و در پرواز سانفرانسیسکو به نیویورک بر روی صندلی شماره 3B نشسته بودم و مکالمه‌ی خشمگین هم‌پروازی‌ام را با گوشی همراهش می‌شنیدم: 'من اهمیتی نمی‌دم که اون چی فک می‌کنه
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- صبح زود بود و در پرواز سانفرانسیسکو به نیویورک بر روی صندلی شماره 3B نشسته بودم و مکالمه‌ی خشمگین هم‌پروازی‌ام را با گوشی همراهش می‌شنیدم: 'من اهمیتی نمی‌دم که اون چی فک می‌کنه، بهش بگو من تا ساعت 9 صبح فردا طرح رو می‌خوام.'

به گزارش شارا به نقل از جوان ایرانی، این مکالمه ی دراز و شدیدالحن به مدت 15 دقیقه قبل از در خواست سرپرست هواپیما برای خاموش کردن کلیه‌ی ابزار الکترونیکی و اخطار سه باره‌ی مهماندارهواپیما به طول انجامید.

کاش می‌توانستم بگویم که این یک رخداد کمیاب است، اما متاسفانه وقایع جامعه چیزی به غیر از این را نشان می‌دهد. چقدر شما خودتان را تحت تاثیر گفت‌وگوی خصوصی دیگران در مجامع عمومی می بینید؟

ژاکین ویتمور(Jacqueline Whitmore) نویسنده‌ی کتاب «آماده برای موفقیت» و بنیان‌گذار ادب در تلفن همراه، می‌گوید: در تجربه‌ی من سوء استفاده از تلفن همراه در کسب و کارهای امروز شایع است و عدم ایجاد مرز و مکان برای آن باعث می‌شود که این تکنولوژی نه چندان نوظهور بر روی رفتار شما و دید دیگران نسبت به شما تاثیر بگذارد. اغلب افرادی که در بین راه با تلفن همراه خود گفت‌وگوی کاری می‌کنند، دچار این گونه کج اخلاقی‌ها می‌شوند.

اگر این بار کسی را در حال مکالمه با شرایط بالا دیدید، می‌توانید برای او ایده‌های بزرگ زیر را شرح دهید و البته اگر خودتان یکی از این افراد هستید حتما به 4 توصیه‌ی زیر عمل کنید:

1.این رفتار مسری است:

در یکی از شمارگان نشریه Human Ethology Bulletin آمده است که آداب و رسوم اشتباه در گفت‌وگوی تلفن همراه مسری است و روی اطرافیان تاثیر منفی می گذارد. دفعه‌ی بعد برای صحبت کردن با گوشی همراهتان خود را به جای اطرافیان قرار دهید و لحن صحبت کردن خود را بسنجید، با این کار از این روش گفت‌و‌گو، شرم خواهید کرد.

2.عدم رعایت قوانین باعث کاهش محبوبیت شما می‌شود:

قوانین و مقررات ابتدایی شما را از محیط اطرافتان آگاه می‌سازند و همچنین به شما یاد آوری می‌کند گوشی خود را در همایش‌ها روی سکوت قرار دهید و یا در حال تماشای تاتر، محل عبادت، در انجمن‌های عمومی و دادگاه‌ها به تماس‌هایتان پاسخ ندهید. اما فراتر از این توصیه‌های آشکار به یاد داشته باشید که طریقه‌ی گفت‌وگوی شما نشان دهنده‌ی شخصیت شما و شخصیت کاری شما است و زمانی که شما با تلفن همراه‎تان صحبت می‌کنید، توجه‌ همه معطوف به شما خواهد بود.
بنابر تحقیقات دانشگاه Essex استفاده از تلفن همراه ممکن است بر روی روابط شما با دیگران اثرات منفی داشته باشد. یکی از یافته‌های علمی نشان می‌دهد که اگر شما گوشی همراه تان را بدون هیچ استفاده‌یی در دستتان نگه دارید، می‌تواند برای ارتباطات بین شما و دیگران مضر باشد.

3.مکان امنی پیدا کنید:

مردم فراموش می‌کنند که در یک محل عمومی قرار دارند و اطلاعات شخصی خود را در یک گفت‌وگوی خشن فریاد می زنند. اگر شما در حال انجام یک مکالمه هستید که رابطه‌ی بسیاری با احساسات شما دارد(چه احساسات عاشقانه و چه احساسات خشمگینانه) بهتر است یک جای ایمن برای ادامه دادن به گفت‌وگویتان انتخاب کنید. نمایش‌های خشمگین در مجامع عمومی چهره‌ی شما را برای مردم غیر حرفه‌یی نشان می دهد و افراد از شما به عنوان یک فرد بدون ثبات اخلاقی یاد می کنند.
پس تلاش کنید برای تماس‌های خود زمانی را در نظر بگیرید که در یک مکان امن به سر می‌برید. خیلی از مجامع عمومی مانند هواپیما، بیمارستان‌ها و سالن‌های نمایش دارای یک سری قوانین خاص منع کننده‌ی استفاده از تلفن همراه هستند. بهترین استراتژی این است که برای تماس‌های خود زمانی را برنامه‌ریزی کنید که در یک موقعیت امن به سر می‌برید و بدون نگرانی از ایجاد مزاحمت برای دیگران به تماس‌های خود پاسخ دهید.

4.فریاد نزنید:

تلفن‌های ثابت، توسط یک میکروفن درگیرنده، صدا را قوی‌تر و برای گوشی شما می‌فرستد و به شما این امکان را می‌دهد تا حجم واقعی صدای خود را در طول مکالمه بشنوید. اما در تلفن همراه هیچ بزرگنمایی وجود ندارد و شما تنها صدایی که از دهانتان بیرون می‌آید را می‌شنوید. به همین دلیل بیش‌تر ما وقتی که با تلفن همراهمان مکالمه داریم، نمی‌دانیم که چقدر بلند صحبت می کنیم. از مکالمه با صدای بلند اجتناب و از یک لحن آرام‌تر در هنگام گفت‌وگو با گوشی همراه استفاده کنید.
 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد