درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 02:24   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5194صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیسه شنبه، 26 شهریور 1392 - 06:53
سهام توییتر، متعلق به توییتر نیست!
معصومه رشیدی
  

 

  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)- شرکت توییتر بالاخره تصمیم به ارائه عرضه سهامش به طور عمومی دارد. عرضه‌ای که کاربران در آن محور هستند. به عبارتی کاربران هستند که توییتر امروز را به وجود آورده‌اند، بنابراین مالکیت آن نیز باید عمومی باشد که گویا بالاخره تصمیم به این مهم گرفته است. 

شرکت توییتر در آخرین ساعات پنج‌شنبه ۱۲ سپتامبر با انتشار توییتی در حساب کاربری شرکت خود، از اقدام برای عرضه عمومی سهام توییتر خبر داد و چنین اعلام کرد که به صورت محرمانه درخواست خود را به کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا ارایه کرده است . این توییت در پنج ساعت اول بیش از هزار بار از سوی کاربران ری‌توییت شد.

شارلین لی موسس گروه آلتیمتر و نویسنده  نیویورک تایمز در این پست، برخی دلایلی که چرا این شرکت تصمیم گرفته پس از فیس بوک و لینکداین درصدد فروش سهام خود برآید را مورد بررسی و موشکافی قرار می‌دهد:

- توییتر آخرین شبکه از بین چهار شبکه اجتماعی بزرگ عمومی می‌شود. دراکوسیستم شبکه‌های اجتماعی، توییتر برحسب راهبردهای اجتماعی‌اش دیده می‌شود وتنها بازیکن بزرگ باقی مانده است که هنوز مورد تصرف سهام‌داران قرار نگرفته است. شبکه‌های اجتماعی یوتیوب (متعلق به گوگل)، لینکداین(عرضه عمومی سهام) و فیس بوک (عرضه عمومی سهام). برای این شبکه که زودتر از آنچه انتظار می‌رفت سهام آن عرضه شد، اندیشه و تفکری مشخصی برای ” آخرین دعوت” وجود خواهد داشت که درمورد فیس بوک وجود نداشت.

- ارسال محرمانه به توییتر امکان کنترل می‌دهد. توییتراز قانونی که سال گذشته به تصویب رسید و هدف آن تسهیل فرآیند سهامی عام‌شدن شرکت‌های خصوصی کم درآمد بود، بهره برد که به شرکت‌های با درآمد سالانه کمتر از یک میلیارد دلار اجازه می‌داد بدون آنکه نیاز باشد اسناد مالی مورد نیاز برای سهامی عام شدن را پیشاپیش منتشر کنند، قادر به ارائه تقاضای خود باشند. این به معنی آن است که برخلاف فیس بوک، توییتر برای هرکلمه‌ای که نوشته است مورد کالبد شکافی میکروسکوپی قرار نمی‌گیرد. این امتیاز خوبی است چرا که مدل کسب و کار توییتر، مدل ساده‌ای برای تشریح نیست و همانطور که نمایش توییتر آغاز می‌شود، آنها می‌توانند داستان‌های خود را به صورت اصولی و با قاعده برای سرمایه‌گذاران جمع آوری کنند، روشی منظم که آنها راقادر می‌سازد تا داستان رشد و پیشرفت خود را به جهانیان بگویند.

- بهره‌مندی توییتر از زمان و دوستان. توییترباید یک “متشکرم” به فیس بوک بگوید به خاطر اینکه مسیر را برای آنها هموارنمود. فیس بوک سال گذشته را صرف آموزش بازار درباره تبلیغات رسانه‌های اجتماعی نمود. فیس بوک دراین زمینه کارهای دشوار و سنگین بسیاری انجام داد وفرش قرمز را برای توییتر پهن کرد.

- چالش: مدل تبلیغات توییتر. بزرگترین چالش که توییتر با آن مواجه است این است که شکل اصلی کسب درآمدش ازطریق “توییت‌های حمایتی” انجام می‌شود که یک روش تبلیغات محلی است. ( گزارش منتشر شده در تبلیغات محلی را ببینید). مشکل اساسی با این توییت‌های حمایتی این است که در حال حاضر آنها یک فرمت تبلیغاتی استاندارد نیستند که بتوانند به بیرون از پلت فرم توییتر راه پیدا کنند و باعث می‌شود خرید آگهی و مقیاس‌سازی برای خریداران رسانه‌ها دشوارتر صورت گیرد.

- نظم و انضباط برای کسب و کار. توییتی که توییتر یک دقیقه بعد از توییت عرضه عمومی بر روی کامپیوتر کاربران این شبکه ظاهر شد این بود که ” حالا به سر کارمان بر گردیم”. این شرکت در حال آماده سازی خود برای چنین  روزی است  و می‌داند که این فرایند مدتی به طول می‌انجامد. کوشش و تلاش طولانی برای حدود شش ماه آینده قبل از عرضه عمومی واقعی ادامه دارد و این گروه به جای بیرون کشیدن مقادیر عظیم برای محاسبه ارزش خالص بالقوه، به نظم و انضباط برای تمرکز برکار نیاز خواهند داشت. کاری که انجام آن آسان نیست.

شارلین لی می‌گوید: هنوز روزهای اولیه است و پیش بینی می‌کنم که ما مطالب بسیاری در مورد کسب و کار توییتر در طول هفته‌ها و ماه‌های بعد یاد خواهیم گرفت. من، به عنوان یک فرد،  دوست دارم که تنها نظاره‌گر اعداد نباشم بلکه داستان آنها را نیز بشنوم. چرا که به عنوان یکی از چهار پلت فرم بنیادین فضای آنلاین، آنها توانایی آن را خواهند داشت که به آینده شکل دهند.

 آنچه که مسلم است، کاربران یا مردم می‌توانند بهترین سهام‌داران توییتر باشند تا نظارت دقیق به روی فعالیت‌ها و بخصوص بحث حریم خصوصی داشته باشند.

 

http://socialmedia.ir/social-networks/twitter/twitter-ipo.html

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد