درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 10:16   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5183صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 25 شهریور 1392 - 10:09
وظیفه تازه شبکه‌های تلویزیونی ایران
  

شارا-  با هدف ارتقاء جذابیت و خلاقیت در تولیدات نمایشی و سرعت بخشی به بررسی متون نمایشی شبکه‌های تلویزیونی شورای نمایشی شبکه‌های سیما راه‌اندازی شد.

 

به گزارش شارا به نقل از روابط‌عمومی سیما، اولین شورای نمایشی شبکه‌های سیما در شبکه قرآن و معارف سیما با بررسی فیلم‌نامه «هزار چم» کار خود را آغاز کرد.

سید عباس فاطمی مدیرکل طرح و برنامه‌ریزی و نظارت سیما با اعلام این خبر گفت: «بخشی از وظایف شورای بررسی متون نمایشی اداره کل طرح و برنامه و نظارت سیما با هدف افزایش توانمندی شبکه‌ها در تولیدات نمایشی به شوراهای شبکه‌ها واگذار شد.»

او افزود: «از آنجا که در سراسر دنیا تولیدات نمایشی، پربیننده‌ترین برنامه‌های تلویزیونی می‌شوند، با افزایش تعداد شبکه‌های سیما، نیاز به افزایش تولیدات نمایشی نیز احساس شد. از آنجا که امکان بررسی تمامی طرح‌ها و فیلمنامه‌های نوشته شده در اداره کل طرح و برنامه‌ریزی و نظارت سیما امکان پذیر نبود؛ شوراهای نمایش شبکه‌ها مورد بازنگری قرار گرفت و با تقویت این شورا‌ها بخشی از اختیارات شورای بررسی سیما به شبکه‌ها واگذار شد.»

گفتنی است ترکیب شورا بر اساس نظر مدیران شبکه‌ها و اداره کل طرح و برنامه سیما مشخص می‌شود و اعضاء آن با حکم معاون سیما منصوب خواهند شد. همچنین مصوبات این شورا با تایید نهایی اداره کل طرح و برنامه‌ریزی و نظارت سیما کد نگارش یا تولید دریافت خواهند کرد.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد