درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
شنبه، 29 تیر 1398 - 07:55   

داستان سرایی؛ ابزاری جذاب برای جلب توجه مخاطب به سخنرانی

  داستان سرایی؛ ابزاری جذاب برای جلب توجه مخاطب به سخنرانی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ روش برای برقراری ارتباط مؤثر در محیط کار

  ۷ روش برای برقراری ارتباط مؤثر در محیط کار


ادامه ادامه مطلب دو

تحقیق تازه دانشگاه مونترال/ تشدید افسردگی نوجوانان و مدت زمان کار با شبکه‌های اجتماعی

  تحقیق تازه دانشگاه مونترال/ تشدید افسردگی نوجوانان و مدت زمان کار با شبکه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب سه

چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فراخوان داد

  چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فراخوان داد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تحقیق تازه دانشگاه مونترال/ تشدید افسردگی نوجوانان و مدت زمان کار با شبکه‌های اجتماعی
  نظرسنجی/ آیا مردم با جهانی‌شدن مخالف‌اند؟
  عصر سرمایه‌داریِ نظارتی با ابزارهای رسانه ای
  داستان سرایی؛ ابزاری جذاب برای جلب توجه مخاطب به سخنرانی
  ۷ روش برای برقراری ارتباط مؤثر در محیط کار
  عبور «وبصادر» از زیان در تحلیل‌های فعالان بازار سرمایه
  اطلاعیه بانک صادرات
  هوش مصنوعی و زهر و پادزهر جعل عمیق
  نتایج اقدامات اطلاع رسانی نمی شود؛ ضعف در عملکرد روابط عمومی ها
  معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد: نیاز امروز روابط عمومی‌ها برای اقناع مخاطب است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5183صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 25 شهریور 1392 - 10:09
وظیفه تازه شبکه‌های تلویزیونی ایران
  

شارا-  با هدف ارتقاء جذابیت و خلاقیت در تولیدات نمایشی و سرعت بخشی به بررسی متون نمایشی شبکه‌های تلویزیونی شورای نمایشی شبکه‌های سیما راه‌اندازی شد.

 

به گزارش شارا به نقل از روابط‌عمومی سیما، اولین شورای نمایشی شبکه‌های سیما در شبکه قرآن و معارف سیما با بررسی فیلم‌نامه «هزار چم» کار خود را آغاز کرد.

سید عباس فاطمی مدیرکل طرح و برنامه‌ریزی و نظارت سیما با اعلام این خبر گفت: «بخشی از وظایف شورای بررسی متون نمایشی اداره کل طرح و برنامه و نظارت سیما با هدف افزایش توانمندی شبکه‌ها در تولیدات نمایشی به شوراهای شبکه‌ها واگذار شد.»

او افزود: «از آنجا که در سراسر دنیا تولیدات نمایشی، پربیننده‌ترین برنامه‌های تلویزیونی می‌شوند، با افزایش تعداد شبکه‌های سیما، نیاز به افزایش تولیدات نمایشی نیز احساس شد. از آنجا که امکان بررسی تمامی طرح‌ها و فیلمنامه‌های نوشته شده در اداره کل طرح و برنامه‌ریزی و نظارت سیما امکان پذیر نبود؛ شوراهای نمایش شبکه‌ها مورد بازنگری قرار گرفت و با تقویت این شورا‌ها بخشی از اختیارات شورای بررسی سیما به شبکه‌ها واگذار شد.»

گفتنی است ترکیب شورا بر اساس نظر مدیران شبکه‌ها و اداره کل طرح و برنامه سیما مشخص می‌شود و اعضاء آن با حکم معاون سیما منصوب خواهند شد. همچنین مصوبات این شورا با تایید نهایی اداره کل طرح و برنامه‌ریزی و نظارت سیما کد نگارش یا تولید دریافت خواهند کرد.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ ژورنالیسم پاسدار دمکراسی و بازدارنده فساد و انحرافات جامعه


  یک معما در باره تصمیم گیری درست


  آغاز چهارمین گردهمایی سراسری مدیران روابط عمومی واحدهای سازمانی جهاد دانشگاهی


  اجرای قانون مدیریت بحران غیرواقعی


  علیرضا قانع گزینه جدید روابط عمومی شهرداری رشت


  مدیران جدید روابط عمومی و دفتر توسعه مدیریت و تحول اداری شرکت توزیع نیروی برق مازندران معرفی شدند


  چهار نوع سطح زندگی در بین انسانهای روی زمین در نقاط مختلف


  معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد: نیاز امروز روابط عمومی‌ها برای اقناع مخاطب است


  کوچ کاربران آیفون به سمت سامسونگ


  خبرگزاری حوزه به کادر سازی رسانه ای در حوزه خواهران کمک کند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ارسال مقاله به شانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران