درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 16:50   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق
  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن
  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید
  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5145صفحه نخست » آموزش روابط عمومیشنبه، 4 مرداد 1399 - 10:07
10 مورد از بهترین رویه‌های بازاریابی محتوا
مترجم: مریم عبدلی - بازاریابی محتوا اصطلاح بسیار جدیدی برای یک مفهوم بسیار قدیمی است: مشتری‌های خود را با اطلاعات و آموزش‌هایی که آنها می‌خواهند، احاطه کنید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| بازاریابی محتوا اصطلاح بسیار جدیدی برای یک مفهوم بسیار قدیمی است: مشتری‌های خود را با اطلاعات و آموزش‌هایی که آنها می‌خواهند، احاطه کنید تا حس کنند برای تجارت با شما انگیزه دارند.


 امروزه، ما از هر زمان دیگری روش‌های بیشتری برای انجام این کار داریم. بلاگ‌ها، وب‌سایت‌ها، رسانه‌های اجتماعی، ویدئو، ایمیل، روزنامه‌های الکترونیک و غیره. این ابزارها به بازاریاب‌ها امکان می‌دهند تا خود به نوعی به انتشار‌دهنده اطلاعات تبدیل شوند و بسیار مقرون به صرفه‌تر  و گسترده‌تر از کانال‌های ارتباطی سنتی چون نامه‌نگاری مستقیم، تبلیغات و روابط عمومی هستند.


بازاریابی محتوا معایبی نیز دارد. این نوع بازاریابی نمی‌تواند رابطه علت و معلولی مستقیمی ایجاد کند؛ یعنی داشتن یک وبلاگ معمولا منجر به فروش مستقیم نخواهد شد. همچنین اندازه‌گیری نتایج معمولا کار دشواری است؛ از این نظر بازاریابی محتوا چیزی شبیه روابط عمومی است. هر برنامه- بازاریابی باید از طیفی از کانال‌ها برای دسترسی به مشتری استفاده کند و از این‌رو پیام‌هایش از منابع چندگانه تامین می‌شوند.


 بازاریابی محتوا یکی از ابزارهای متنوعی است که به وسیله آن یک شرکت می‌تواند پیام‌هایش را به مشتری‌های خود ارسال کند و آنها را برای خرید متقاعد کند.


در فعالیت‌ها و برنامه‌هایتان برای بازاریابی در مورد اینکه مشتری‌هایتان چه کسانی هستند و به چه چیزی نیاز دارند، آگاه باشید و همواره پیام‌رسانی‌ها و اهداف روشنی برای هر کاری که انجام می‌دهید، داشته باشید.

1. از بحث‌های فروش پرهیز کنید
بازاریابی محتوا ربطی به فروختن چیزی ندارد. اگر فقط به صحبت در مورد اینکه محصول یا خدمات شما چقدر عالی است بپردازید، مشتری‌ها  به سرعت پیام‌تان را رد می‌کنند. شما باید بینش و اطلاعاتی را که مشتری‌هایتان نیاز دارند، ارائه دهید. اگر کسب‌و‌کار شما در زمینه فروش پرده و تجهیزات آن است، ویدئوهایی تولید کنید که به مشتری‌ها نشان بدهد چگونه میله‌پرده‌ها و آویزهای کوتاه را نصب کنند. به این ترتیب می‌توانید منبعی از اعتماد و حسن‌نیت را که به هیچ روش دیگری نمی‌توان به دست آورد، بسازید.

2.محتوایی ایجاد کنید که نقاط اصلی را پوشش دهد
ایجاد محتوای اصلی می‌تواند زمانبر و پرهزینه باشد. شما باید گنجینه‌ای از محتوا داشته باشید که آماده کشف باشد. کتابخانه مقالات آموزشی، پژوهشی، ارائه‌ها و ویدئوهای خود را جست‌وجو کنید. از حیطه خاص خود خارج شوید تا ببینید که آیا حیطه‌های دیگر سازمان محتوایی دارند که به این منظور آنها را بررسی کرد یا نه. در صورتی که شانس داشته باشید می‌توانید محتوای موجود را برای استفاده در کانال‌های مختلفی که دارید بازتولید کنید و دیگر مجبور به تولید محتوای جدید نخواهید بود. 


به هنگام تهیه (یا بازتولید) محتوا، به یاد داشته باشید که مشکلات مشتری‌ها باید رفع شود، اطلاعاتی که آنها نیاز دارند را انتخاب کنید و آنچه را که ممکن است آنها را از خرید کردن باز دارد حذف کنید. برای نمونه اگر در یک کسب‌و‌کار خرده‌فروشی بهبود محیط خانه مشغول هستید، ممکن است مشتری‌هایی داشته باشید که ازپروژه‌های نوآورانه خوششان بیاید و نحوه سروکار داشتن با آنها را درک کنند. به این ترتیب مشتری‌های بیشتری  به شما در مورد اطلاعات خوب و پاسخ به سوال‌هایشان اعتماد می‌کنند و تمایل بیشتری به انجام معامله با شرکت شما در آینده خواهند داشت.

3. تنظیم سوالات و پاسخ‌ها برای ایده‌سازی محتوا
کار را از وب‌سایت خود آغاز کنید. وب‌سایت شما جایی است که اغلب مشتری‌ها جست‌وجوی اطلاعات خود را از آنجا آغاز می‌کنند. مطمئن شوید که محتوای وب‌سایت شما کامل و مفید است. سوالات مشتری‌ها را رصد کرده و مطمئن شوید که می‌توانند به سهولت به پاسخ‌های موجود در سایت شما دسترسی داشته باشند.

 

برخی انواع کسب‌وکارها می‌توانند از یک «ستون» تعاملی استفاده کنند که در آنجا سوالاتی را مطرح کنند و پاسخ‌های سریعی دریافت کنند، همه اینها روی سایت منتشر می‌شوند. سوالات مشتری‌ها و حتی شکایت‌های آنها روشی عالی  برای به دست آوردن بینشی در مورد نوع محتوایی که مشتری‌ها می‌خواهند، محسوب می‌شود.

4. برای کسب‌وکار خود یک  وبلاگ طراحی کنید
زمانی که وب‌سایت‌تان دارای محتوای مفید و غنی شد، طراحی یک وبلاگ را آغاز کنید. این وبلاگ باید از (SEO) بهره ببرد که  به معنای بهینه‌سازی سایت برای سهولت بررسی موتورهای جست‌وجو است و باید روی وب‌سایت شما میزبانی شود. اگر وبلاگ شما روی یک سرویس وبلاگ‌دهی میزبانی می‌شود هر کلیک و «لایک» که مشتری‌ها انجام دهند به سرویس‌دهنده می‌رسد و نه شرکت شما.

 

وبلاگ شما باید هر هفت تا 10 روز با محتوای جدید به‌روز شود تا افراد مجددا به آن سر بزنند. فراموش نکنید که انتشار پست‌های جدید وبلاگ را روی توئیتر، گوگل‌پلاس و دیگر رسانه‌های اجتماعی که با کسب‌و‌کار شما مرتبط هستند، منتشر کنید. اغلب نرم‌افزارهای وبلاگ‌نویسی همواره  این کار را به طور خودکار انجام می‌دهند.

5. باز تولید محتوای وبلاگ برای تولید مقالات آموزشی
مقالات آموزشی مطالب طولانی‌تری هستند که جزئیاتی بیشتر از پست‌های وبلاگ دارند. این مطالب می‌توانند به روش‌های مختلفی توزیع شوند.


• دسترسی‌پذیری را در توئیتر، گوگل‌پلاس و... با پیوند به موضوع در سایت خود اعلام کنید.


• وبلاگی ایجاد کنید که برخی از ویژگی‌های عالی شما را برجسته کند و به مقالات آموزشی‌تان پیوند داشته باشد.


• یک ویدئوی یوتیوب (سه دقیقه‌ای یا بیشتر) تهیه کنید که نکات اصلی  را شامل شود و پیوندهایی به موضوعتان ایجاد کنید. این کار لزوما نباید پرهزینه باشد، ولی باید متن خوبی داشته باشد. 

6. ویدئو را امتحان کنید.
ویدئوها علاوه بر تبلیغ مقالات آموزشی، روشی عالی برای ارائه محتوای شما در بازار هستند. شما بسته به ماهیت کسب‌وکار خود می‌توانید به مشتری‌ها در مورد نوع محصول یا خدمات خود آموزش بدهید و به آنها نشان دهید که چگونه از محصولات شما استفاده کنند یا صرفا دیدگاه خود را بیان کنند. اینها می‌توانند درسایت شما، روی یوتیوب، فلیکر، و راه‌های ارتباطی دیگر پست شوند. به یاد داشته باشید که ویدئوهای خود را تا حد امکان کوتاه و جذاب بسازید.

7. ارتقای محتوا از طریق رسانه‌های اجتماعی
رسانه‌های اجتماعی یکی از بهترین روش‌ها برای توزیع محتوا هستند و از آنها می‌توان به انواع روش‌ها استفاده کرد: 


• تکه‌های کوتاهی از محتوای بازاریابی خود را انتخاب کنید و آنها را در توئیتر و گوگل‌پلاس... منتشر کنید و به محتوای کامل پیوند بدهید.

8. تنظیم محتوا برای یک خبرنامه‌ الکترونیک
از افراد بخواهید تا برای یک خبرنامه‌ الکترونیک ثبت‌نام کنند و خبرنامه را بدون اجازه برایشان نفرستید. محتوای خبرنامه می‌تواند بخش‌های منتخبی از محتوای جذاب باشد. این خبرنامه را ساده، با گرافیک سبک و بهینه برای مشاهده روی موبایل تنظیم کنید. به خاطر داشته باشید که اطلاعاتی را به مشتری‌ها بدهید که می‌توانند برای حل مشکلات خود در زندگی و کارشان مورد استفاده قرار دهند.

9. بهبود عناوین برای سایت
هنگامی که آماده انتشار محتوای خود هستید به خاطر داشته باشید که  باید آنها را برای سایت طوری بهینه کنید که افراد بتوانند آن را بیابند. عناوین بسیار مهم هستند چون تقریبا همه آن چیزی است که مردم در فهرست‌بندی موتور جست‌وجو می‌بینند، بنابراین باید جذاب باشند. پس عنوان مطلب شما باید هم برای خواننده فریبنده باشد و هم شامل کلیدواژه‌هایی باشد که مردم هنگام جست‌وجو کردن برای آن موضوع به کار می‌گیرند (تا به موتورهای جست‌وجو امکان بدهد تا محتوای شما را در زمینه ‌مناسب بیابند). عنوان‌ها اغلب پس از نوشتن مطلب انتخاب می‌شوند، اما به همان اندازه که به متن دقت کرده و توجه دارید، نیازمند توجه هستند. برای این کار زمان بگذارید و آن را سرسری نگیرید. 


فکر کنید که کدام کلیدواژه‌ها باید در عنوان باشند و سپس چیزی که جالب توجه باشد را انتخاب کنید. اگر موتور جست‌وجو محتوای شما را به طور مطمئنی ارائه دهد، اما خواننده فکر کند که خواندن مطلب خسته‌کننده است، دستاورد مهمی محسوب نمی‌شود. عنوان باید برآیند طبیعی مطلب باشد: اگر مطالب طنز دارید یک عنوان خنده‌دار انتخاب کنید. 

10.به اصول گرامری و تلفظی دقت کنید
به پایه‌های گرامری، تلفظ و دیگر قواعد درست نوشتن متعهد باشید. اینکه محتوای شما از نظر ادبی صحیح باشد و دارای ساختار و ویرایش مناسبی باشد، حائز اهمیت است. بد نوشتن، غلط تایپی و گرامر ضعیف خواننده‌ها را از متن زده می‌کند. 

 

منبع: www.taamolnews.ir

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق


  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن


  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد