درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 18:17   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق
  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن
  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید
  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5138صفحه نخست » چهارشنبه، 20 شهریور 1392 - 19:58
در عکاسی تبلیغاتی چیزی از کشورهای دیگر کم نداریم
  

شارا- شهرام جعفری معتقد است، عکاسی تبلیغاتی در ایران رو به رشد بوده و چیزی از کشورهای دیگر کم ندارد.
 این عکاس در گفت‌وگو با خبرنگار بخش هنرهای تجسمی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، درباره‌ی عکاسی تبلیغاتی اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین نکات عکاسی تبلیغاتی کمک به عرضه‌ی محصولات تولیدی کشور است. عکاسی تبلیغاتی مثل تمام شاخه‌های دیگر عکاسی در حیطه‌ی این هنر است، ولی در عکاسی تبلیغاتی اغراق بیشتری صورت می‌گیرد.
 
 وی درباره ضعف‌های موجود در زمینه‌ی عکاسی تبلیغاتی گفت: حجم و کیفیت عکس تبلیغاتی رابطه‌ی مستقیم با توسعه اقتصادی و صنعتی هر کشور دارد. برای مثال در کشور ترکیه که در همسایگی ماست، مسئله کاملا حل شده است، چون از رشد اقتصادی خوبی برخوردار است به تبع آن عکاسی تبلیغاتی رو به رشدی دارند.
 
 این هنرمند درباره‌ی صنعت کشور و رابطه‌اش با عکاسی تبلیغاتی در سال‌های اخیر اظهار داشت: من 20 سال به صورت حرفه‌ای در این زمینه کار کردم. در 10 سال گذشته رشد و تولید در صنعت ما کم شده است و عکس‌هایی که گرفته می‌شود، بیشتر از محصولاتی است که در چین یا کشورهایی مانند چین ساخته می‌شود و وارد کشور می‌شود. البته این اواخر برخی شاخه‌های صنعت دوباره جان گرفته‌اند و در آن‌ها حرکاتی مجدد در حال انجام است.
 
 جعفری درباره‌ی امکانات ابزاری مورد نیاز در عکاسی تبلغیاتی اظهار داشت: تقریبا همه‌ی آن چه نیاز ما از لحاظ ابزاری است در کشور موجود است. شاید 15 سال پیش امکانات به روز نبودند و صنعت در حال به روز شدن بود، ولی اکنون 90 درصد امکانات مورد نیاز‌ موجود است.
 
 با توجه به بالا رفتن قیمت دلار هزینه آپدیت‌ها بسیار بالاست اما با این حال چیزی در این زمینه از کشورهای همسایه کم نداریم. گاهی نیز شرکت‌هایی که در ایران نبودند، برایشان تعجب آور بود که برخی از این عکس‌هایی که به آنها ارائه دادیم در ایران گرفته شده است.
 وی با اشاره به آموزش در دانشگاه‌ها تصریح کرد: آموزش عکاسی تبلیغاتی در دانشگاه‌ها بصورت عملی و کاربردی نیست، اما در سال‌های اخیر شاهد پدید آمدن اموزشگاه‌ها و دوره‌های تخصصی خوبی در این زمینه بوده‌ایم.
 
 این عکاس تبلیغاتی همچنین عنوان کرد: این نوع عکاسی به دو بخش تقسیم می‌شود،بخشی از آن در استودیو و نیازمند شناخت کامل از محصول است و بخش دیگر خارج از استودیو و در فضای محیطی است. حسن عکاسی تبلیغاتی نسبت به دیگر شاخه‌ها این است که زمان بیشتری برای ایده‌پردازی و اجرا در اختیار خواهید داشت. این ایده‌پردازی هم از طرف تیم عکاسی و هم از طریق مدیران هنری شرکت‌ها مطرح می‌شود.
 
 جعفری در سخن پایانی‌اش گفت: بسیار خوشحال می‌شوم شاهد کاربردی‌تر شدن فضای آموزشی در این زمینه در کشور باشیم.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق


  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن


  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد