درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 08:19   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5041صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 16 شهریور 1392 - 14:53
روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها باید هنرمندانه در عرصه اطلاع‌رسانی تلاش کنند
  

شارا- مدیر حوزه‌های علمیه استان اردبیل گفت: روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها باید هنرمندانه در عرصه اطلاع‌رسانی و آشنا کردن مخاطبان با واقعیت‌ها تلاش و کوشش کنند.
 
 به گزارش شارا به نقل از فارس، حجت‌الاسلام مهدی نوروزی عصر امروز در اولین کارگروه تخصصی روابط عمومی‌های منطقه پنج کشور در اردبیل اظهار داشت: امروزه بهره‌مندی از زبان هنر بهترین نوع برقراری ارتباط با مخاطبان به شمار می‌رود.
 وی تصریح کرد: روابط عمومی می‌توانند با هنرمندان ارتباط ویژه برقرار کرده و از ابزار آنان برای اطلاع‌رسانی، تبلیغات، روابط برون سازمانی، روابط درون سازمانی، جذب مخاطب بیشتر و... استفاده کنند.
 نوروزی خاطرنشان کرد: کمیته‌ امداد نیز به جهت اینکه هم با جامعه‌ مددجویان و هم با جامعه‌ خیران و امدادگران در ارتباط است، برای شفاف‌سازی و اطلاع‌رسانی دقیق از فعالیت‌های خود نیازمند بهره‌مندی از هنر و هنرمندان است.
 این مسئول اضافه کرد: روابط عمومی کمیته‌ امداد می‌تواند بیشترین تأثیر را روی مخاطبان خود بگذارد تا آنان برای دستگیری از نیازمندان با یکدیگر به رقابت بپردازند.
 وی بیان کرد: امروزه رسانه‌ها در آگاهی‌دهی و اطلاع‌رسانی حرف اول را می‌زنند که روابط عمومی نیز مستثنی از این قضیه نیست.
 مدیر حوزه‌های علمیه استان اردبیل در ادامه‌ سخنان خود یادآور شد: بیشترین تأثیر روابط عمومی کمیته‌ امداد باید بر روی مددجویان باشد، چراکه آنان در فقر فکری به سر می‌برند و این امر سبب می‌شود تا آنان بیشتر احساس نیاز کنند که در این صورت روابط عمومی با استفاده از رسانه می‌توانند سطح آگاهی و علمی آنان را ارتقا بخشد تا نسبت به توانمندی‌های خود تفکر کنند.
 نوروزی با تقدیر از طرح‌های کمیته‌ امداد برای جذب مساعدت‌های مخاطبان و ساماندهی رسیدگی به امور فقرا و ایتام ادامه داد: این نهاد انقلابی علاوه بر رفع نیازهای مالی خانواده‌های مددجو، باید درصدد رفع نیازهای عاطفی ایتام نیز باشد و این امر با عملکرد صحیح و دقیق روابط عمومی حاصل می‌شود.
 به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، با حضور رؤسای ادارات روابط عمومی کمیته‌ امداد استان‌های آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی، اردبیل، زنجان، گیلان، قزوین و همچنین تعدادی از اساتید حوزه‌ علمیه و دانشگاه‌ها اولین کارگروه تخصصی روابط عمومی‌های شمال‌غرب کشور در استان اردبیل برگزار شد.
 دبیر کارگروه تخصصی منطقه‌ پنج کشوری، اهداف این برنامه را با خیر مقدم‌گویی به میهمانان حاضر در جلسه به تشریح برنامه‌های کارگروه اشاره کرد.
 جعفر مکارمی گفت: یکی از مهم‌ترین دستورات قرآن کریم ارائه‌ برنامه‌های عملی برای به کمال رسیدن انسان‌هاست که از جمله‌ این موارد احیای سنت‌های حسنه‌ در جامعه اسلامی، خدمت به بندگان خدا و دستگیری از نیازمندان می‌باشد.
 وی افزود: از مبلغان و مروجان انتظار می‌رود در کنار تبیین دستورات شرع مقدس اسلام، احیای سنت‌های حسنه از طریق ترویج، فرهنگ‌سازی، تشویق و ترغیب آحاد مردم که از رسالت‌های روحانیان، مبلغان دبیران و اساتید گرامی می‌باشد در مورد یادآوری احسان و نیکوکاری، پرداخت زکات، صدقات و انفاق با مصداق‌های آن و معرفی نهاد خدمتگزار کمیته‌ امداد به مردم متدین این نهاد را در رسالت خطیر محرومیت‌زدایی یاری کنند.
 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد