درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 00:34   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5027صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 16 شهریور 1392 - 06:42
انتشار کتاب «متن‌های کوتاه» ویژه روابط عمومی‌ها
  

شارا- نخستین جلد از مجموعه سه ‌جلدی کتاب «متن‌های کوتاه» با عنوان متن‌های کوتاه سپاس، انتصاب، دعوت و خوشامد به قلم سیدجمال هادیان‌طبایی‌زواره منتشر می‌شود.

هادیان‌طبایی به خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، گفت: این کتاب در واقع نسخه تکمیل شده کتاب «آفرینش متن‌های کوتاه» است که برای نخستین‌ بار در سال 1385 منتشر شد و در اندک زمانی به چاپ سوم رسید. با توجه به این استقبال و همچنین نایاب بودن این اثر تصمیم گرفتم به جای تجدید چاپ دوباره، این ‌بار محتوا را بسط داده تا ضمن تامین سلیقه‌های مختلف، کتاب با یک ویرایش جدید منتشر شود.

وی افزود: کتاب «متن‌های کوتاه» اکنون در سه جلد آماده چاپ است که جلد نخست آن با عنوان «متن‌های کوتاه؛ سپاس، انتصاب، دعوت و خوشامد» تا آخر شهریور منتشر خواهد شد. این جلد مباحث مفید و کاربردی‌‌ای درباره ساختار محتوایی، ساختار شکلی، بخش‌های فرامتنی و نکات ویرایشی مرتبط با متن‌های کوتاه را دربرمی‌گیرد و در قالب پنج فصل صدها نمونه متن قدردانی و سپاس، انتصاب و تفویض اختیار، دعوت و میزبانی و خوشامد و خیر مقدم گنجانده شده است. هریک از این فصل‌ها در دل خویش تقسیم‌بندی‌های فرعی ویژه‌ای برای موضوع‌ها، مشاغل و سلیقه‌های مختلف را شامل می‌شوند.

هادیان در ادامه درباره کاربرد ویژه کتاب «متن‌های کوتاه» گفت: کتاب دارای متن‌های کوتاه مرجعی کاربردی است که همواره مورد نیاز مدیران، مسوولان دفاتر، دبیرخانه‌ها، نویسندگان و ویراستاران و به‌ویژه مدیران و کارکنان روابط عمومی‌ها قرار می‌گیرد تا با توجه به ویژگی‌های سازمان‌ محل کار خود و سلیقه حاکم بر آن، زیباترین و اثرگذارترین متن‌های تقدیر، احکام انتصاب، دعوت‌نامه‌های رسمی و شعارنوشته‌های با موضوع خیرمقدم و خوشامد را به مرحله نگارش دربیاورند.

هادیان تصریح کرد: جلد نخست این مجموعه تا آخر شهریور به بازار نشر عرضه خواهد شد. جلدهای دوم و سوم نیز به ترتیب با عناوین «متن‌های کوتاه تبریک و تسلیت» و «متن‌های کوتاه دعوت و تبریک» تا آخر پاییز امسال (1392) منتشر می‌شود. محتوای جلد سوم پیام‌های دعوت برای ازدواج و تولد، سالگرد ازدواج و تولد است. این مجموعه سه جلدی از سوی انتشارات فرهنگسرای میردشتی روانه کتابفروشی‌ها خواهد شد.

به قلم سیدجمال هادیان پیش‌تر کتاب‌هایی چون «اُتول‌نامه»، «کلید بهشت»، «خاتم عشق»، «بر خاتم انبیا محمد صلوات»، «نوروزنامه» و «بوی خوش آشنایی»  به چاپ رسیده است.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد