درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 11:30   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"
  غول روابط‌عمومی در تضاد با تعهدات آب و هوایی خود با بنیاد چارلز کخ قرارداد امضا کرد
  هرگز کسی را آزار نده
  دیپلماسی روابط‌عمومی
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5005صفحه نخست » پنجشنبه، 14 شهریور 1392 - 22:31
چطور می‌توانیم تعداد مشتریان خود را افزایش دهیم؟
مترجم: زهرا آزموده
  

شارا- راه‌های متفاوتی برای جلب توجه مشتریان وجود دارد که استفاده از هرکدام از این راه‌ها تابع عوامل متفاوتی است. در گام اول باید بررسی کنید که چه فاکتورهایی محیط کار شما را از محیط‌های مشابه متمایز می‌سازد. آیا محیط کار شما به خاطر نوع دکوراسیون محیط سردی است؟ در این‌صورت سعی کنید فضای کاری خود را به شکلی طراحی کنید که برای مشتری تازگی داشته باشد و علاوه بر آن مشتری در آن احساس راحتی نیز بکند، با پخش موزیک‌های مرتبط با کار خود به آن جان دهید.

نکته دیگری که بسیار دارای اهمیت است محل قرارگیری دفتر مرکزی یا دفتر فروش شما است. تا جایی که برایتان مقدور است سعی کنید مکانی که برای استقرار دفترتان انتخاب می‌کنید متناسب با نوع مشتریانتان، مکانی در دسترس و مناسب باشد. برای مثال اگر کار شما فروش لباس است، خیلی بی‌معنی است که در جایی که بورس لوازم اداری است مغازه بزنید.


در زمینه بازاریابی محصولتان همواره به یاد داشته باشید وقتی شما برای یک بار توانستید فروش خود را بالا ببرید، کم‌کم در این زمینه دارای مهارت خواهید شد. برای شروع تبلیغ کار خود می‌توانید از پخش تراکت استفاده کنید. اگرچه این روش، روشی قدیمی محسوب می‌شود اما هنوز هم راه‌هایی برای متمایز کردن تراکت محصولتان با سایر محصولات وجود دارد. با خلاقیتی که در این زمینه به کار می‌برید هنوز هم این روش موفقیت‌آمیز خواهد بود. نکته دیگر در رابطه با پخش تراکت است، شما باید تبلیغاتتان را در زمان و مکان مناسبی انجام دهید، به طوری که شانس قرارگیری در مشتریان هدفتان بالا باشد. برای مثال اگر شما فروشگاه کتاب‌های کمک درسی دارید، مدارس و دانشگاه‌ها خصوصا در زمان امتحانات مکان و زمان مناسبی برای تبلیغات در این زمینه خواهند بود. از راه‌های دیگر تبلیغات، فعالیت در شبکه‌های اجتماعی و تبلیغات چهره به چهره است که تاثیر بالایی در جذب مشتریان دارد، زیرا وقتی محصولات خود را برای افراد به صورت حضوری معرفی می‌کنید، اعتماد فرد به شما خیلی بیشتر خواهد بود.


در روند فروش سعی کنید نظم داشته باشید، برای کارهای فوق‌العاده‌ای که در حین فروش برای ایجاد انگیزه در مشتریانتان می‌خواهید انجام دهید زمان مشخصی قرار دهید و به زمان‌بندی خود اهمیت دهید. برای مثال در زمان‌های مشخصی به مشتریان تخفیف بدهید و فروش با شرایط ویژه را قرار دهید. این نظم کاری به مشتریان‌انگیزه می‌دهد که فروشگاه شما را به عنوان یک فروشگاه پیشرو در امر فروش بشناسند.

منبع: Entrepreneur

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد