درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 01:27   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 4976صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 13 شهریور 1392 - 18:58
انتشار اصول خبرنویسی
کتاب اصول خبرنویسی نوشته علی اشرف حامدی ‌ارغول بیک توسط انتشارات مبنای خرد به چاپ رسیده است. این کتاب با شمارگان یک هزار نسخه و قیمت 4500 تومان در سال 1390 برای بار نخست روانه بازار شده است.
  

اصول خبرنویسی

انتشار اصول خبرنویسی

کتاب اصول خبرنویسی نوشته علی اشرف حامدی ‌ارغول بیک توسط انتشارات مبنای خرد به چاپ رسیده است. این کتاب با شمارگان یک هزار نسخه و قیمت 4500 تومان در سال 1390 برای بار نخست روانه بازار شده است.
قالب‌بندی تنظیم کتاب در یازده فصل انجام شده و به ترتیب با سرفصل‌های: شناخت خبر و سازمان خبری وسایل ارتباط جمعی؛ فرآیند خبر از رویداد تا مخاطبان؛ ارزش‌ها و عناصر خبر؛ لید؛ سبک‌ها و شیوه‌های خبر نویسی؛ تیتر خبر؛ جستجو و جمع‌آوری خبر؛ قواعد و دستور زبان فارسی در خبرنویسی؛ عکس و تصویر در مطبوعات؛ روزنامه‌نگاری الکترونیک و تفاوت آن با روزنامه‌نگاری سنتی و نگارش خبر برای رادیو و تلویزیون نوشتارها را ارائه می‌کند.
کتاب اصول خبر نویسی به گفته ناشر در همکاری با دانشگاه جامع علمی - کاربردی برای تأمین بخشی از نیازهای درسی این دانشگاه تأمین محتوا و مطابق با سرفصل‌های آموزش مربوط فراهم آمده است.
نویسنده تلاش کرده در فصل نخست، مفاهیم اساسی خبر نویسی، درستی، روشنی و جامعیت خبر، سازمان خبری وسایل ارتباط جمعی، تحریریه و ... را برای مخاطب واکاوی و روشن نماید.
فصل دوم به فرآیند خبر از رویداد تا مخاطب، اعتبار و اتحاد منبع، دروازبانی خبر، الگوی ارتباطی، خبر و خبرنگار و صفت‌های آن‌ها را می‌پردازد. فصل سوم به ارزش‌ها و عناصر خبر و فصل چهارم درباره لید به بررسی و مداقه نشسته است.
نویسنده، سبک‌های خبر نویسی و سبک‌های مناسب برای تنظیم و تهیه خبرهای گوناگون، ویژگی‌های متن خبر و دیگر ویژگی‌های مربوط را در فصل پنجم بررسی می‌کند. فصل ششم به تیتر خبر، اصول تیتر نویسی، دیدگاه‌های مرتبط، شیوه‌های تیتر نویسی و ضرورت‌ها و بایسته‌های آن پرداخته است. فصل بعدی نیز به ترتیب به انواع خبرهای ارسالی، چگونگی جستجو و کسب خبر پیش‌بینی و تکمیل خبر، ابتکارها، روش‌ها و مانند این اختصاص دارد.
فصل 8 رعایت فارسی ‌نویسی، اصول کلی و دستور زبان و ... و فصل 9 نیز عکس در مطبوعات، انواع آن، شرح نویسی و ویژگی‌های عکس مطبوعاتی را بررسی کرده است.
روزنامه‌نگاری الکترونیک، وبلاگ، تعریف‌ها و ویژگی‌های 7 گانه در فصل دهم آمده و فصل یازده نیز به نگارش خبر در رسانه‌های دیداری و شنیداری، چگونگی تنظیم خبر برای هر یک از آن‌ها و مهارت‌ها و ویژگی‌های مورد نیاز در رادیو و تلویزیون و تفاوت‌های کار در تحریریه تولید خبر این رسانه‌ها با رسانه‌های چاپی و... پرداخته است.
پایان کتاب نیز 26 صفحه فرهنگ واژگان روزنامه‌نگاری و خبر نویسی را برای دانشجویان این رشته با خود به همراه دارد.
 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد