درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 19:47   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق
  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن
  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید
  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 4961صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیچهارشنبه، 13 شهریور 1392 - 08:57
اخبار ویژه روزنامه های چهارشنبه
  

 *خراسان
 لغو دستور دولت سابق درباره واگذاری ساختمان تاریخی
 در حالی که بر اساس مصوبه هیئت دولت دهم در تیرماه سال جاری،حق بهره برداری از یک ساختمان تاریخی در تهران به یکی از مناطق آزاد تجاری ��" صنعتی واگذار شده بود، هیئت دولت یازدهم در یکی از آخرین جلسات خود با تصویب پیشنهادی به استناد اصل 138 قانون اساسی این مصوبه را از تاریخ تصویب، کان لم یکن تلقی کرد و ابلاغیه آن طی روزهای اخیر توسط معاون اول رییس جمهور به وزارتخانه ها و نهادهای مربوطه ابلاغ شده است.
 
 دعوای دو سازمان دولتی درباره صادرات عسل
 بر اساس گزارش ها و شکایت های واصله به یکی از نهادهای نظارتی، متقاضیان صادرات عسل از یک سو با اصرار سازمان دامپزشکی برای ارائه گواهی از این سازمان برای صادرات محصول خود مواجه هستند و از سوی دیگر، سازمان غذا و دارو با ارسال نامه ای به نهادهای مسئول در امر صادرات، خروج عسل از کشور را منوط به تایید آنها و نه سازمان دامپزشکی دانسته است که این دوگانگی، باعث به دردسر افتادن صادرکنندگان شده است.
 
 *جام جم
 صندلی شورای شهر طاقت رضازاده را نداشت
 دیروز در جریان اولین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در دوره جدید، صندلی حسین رضازاده قهرمان وزنه‌برداری المپیک شکست. حسین رضازاده 152 کیلوگرم وزن دارد.وی دارنده دو مدال طلای المپیک و رکورددار جهانی حرکت دوضرب در دسته فوق سنگین است. او اکنون رئیس فدراسیون وزنه‌برداری ایران و عضو هیات مدیره باشگاه فوتبال سایپاست.
 
 این کلید است یا سوئیچ بولدوزر؟!
 ظاهرا عزل و نصب‌های سرپرست وزارت علوم تبدیل به چالش بزرگ اصولگرایان و دولت روحانی شده است. حسین شریعتمداری، دیروز در سرمقاله کیهان بشدت از کنار گذاشتن صدرالدین شریعتی، رئیس پیشین دانشگاه علامه انتقاد کرد.شریعتمداری در بخشی از سرمقاله با اشاره به عملکرد سرپرست وزارت علوم نوشت: این جماعت چنان به قلع و قمع این و آن مشغولند که باید از جناب روحانی پرسید، آن کلیدی که در تبلیغات ریاست جمهوری به مردم نشان دادید و بعدها نیز بارها به آن اشاره فرمودید، کلید حل مشکلات بود یا سوئیچ ‌‌بولدوزر؟! چرا که کار از «داس» و امثال آن گذشته است!
 
 قاتل شهید صیاد شیرازی در میان کشته‌های پادگان اشرف
 باگذشت سه روز از درگیری‌های پادگان اشرف، رسانه‌ها جزئیات بیشتری از نفرات به هلاکت رسیده سازمان منافقین در این اردوگاه را منتشر می‌کنند.جهان‌نیوز زهره قائمی را که در سال 1378 مسئولیت عملیات ترور سپهبد شهید علی صیاد شیرازی را برعهده داشت یکی از منافقین به هلاکت رسیده در درگیری اخیر اردوگاه اشرف عنوان کرد. قائمی جزو محافظان مسعود رجوی و معاون مریم قجر عضدانلو(رجوی) بود که در شورای مرکزی این گروهک تروریستی نیز حضور داشت.
 بر اساس این گزارش، وی پس از مجروح شدن، طی یک درگیری در سال ۲۰۰۹ با هلی‌کوپتر به بیمارستان ارتش آمریکا در بغداد منتقل شده و تحت درمان قرار گرفته بود. پس از استقرار منافقین در کمپ لیبرتی، وی به همراه تعدادی دیگر از اعضای فرقه رجوی در پادگان اشرف مستقر بود و مسئولیت این پادگان را برعهده داشت.
 
 تلاش سعید مرتضوی برای جلب رضایت شاکیان
 این روزها سعید مرتضوی برای جلب رضایت شکات خود سخت در تلاش است. دادستان پیشین تهران حتی حاضر شده در دیدار‌های خصوصی با ارائه توضیحاتی خود را مبرا از همه اتهامات نشان دهد.به گفته سایت قانون، سعید مرتضوی، دادستان پیشین تهران که یکی از متهمان پرونده کهریزک است این روزها درگیر پرونده شکایت شکات پرونده پالیزدار است. پرونده‌ای که از سال 88 در اعتراض به روند دادرسی در آن زمان و برخورد غیرقانونی قضات آن پرونده به جریان افتاد اما تاکنون رای نهایی در این پرونده صادر نشده است.
 
 ادعای یک رسانه غربی درباره پیشنهاد سلطان قابوس به ایران
 روزنامه عرب‌زبان وطن چاپ آمریکا مدعی پیشنهاد سلطان قابوس به تهران برای برگزاری مذاکره بین روسای جمهور ایران و آمریکا در عمان شد.به نوشته این روزنامه، سفر قابوس در جهت جلب حمایت از تلاش‌های عمان از ابتکار این کشور برای حل مساله هسته‌ای ایران و برگزاری نشستی در مسقط برای مذاکره روحانی و اوباما بود.به گزارش این روزنامه، سلطان عمان همچنین پیغامی از سوی شورای همکاری خلیج‌فارس همراه داشت. او از ایران خواست که موضعش را در مورد مصر و سوریه بیان کند.به نوشته وطن، سفر سلطان قابوس به ایران نشان‌دهنده تمایل مسقط برای ایفای نقش میزبان مذاکره بین ایران و آمریکاست تا میانجیگر.
 
 ادامه تلاش برای تئوریزه کردن مفهوم «اعتدال»
 در محافل نزدیک به دولت، تلاش برای تئوریزه کردن و تعریف مفهوم اعتدال همچنان ادامه دارد و بخش عمده‌ دلمشغولی تحلیلگران وابسته به این طیف در رسانه‌ها معطوف به همین نکته شده است.دکتر محمود سریع‌القلم که سمت مشاور ویژه رئیس‌جمهور را نیز برعهده دارد، در یادداشتی در سایت انتخاب، خواهان بهره از تجربه چین و هند در ایران شد.
 
 سریع‌القلم نوشته است: عملکرد بسیار منفی قدرت‌های خارجی در ایران از یک طرف و حاکمیت اندیشه کمونیستی در محافل فکری و روشنفکری ایران باعث شده تا در لایه‌های روانی ایرانیان نوع بدبینی و تردید نسبت به نظام بین‌الملل پدید آید. اما همین تجربه و شاید به مراتب شدیدتر را چینی‌ها و هندی‌ها داشتند؛ هر دو بر این مانع تاریخی فائق آمدند و طی چند دهه اخیر در فرآیندهای جهانی شدن متوجه پتانسیل‌های عمیق در نظام بین‌المللی شدند.در ادامه این مطلب آمده است: چین و هند دریافتند که جهان فقط بعد سیاسی ندارد بلکه ده‌ها لایه فنی، اقتصادی، هنری، اخلاقی، انسانی و اجتماعی نــــیز در بردارد و جهانی شدن و جهانی بودن فرصت عمیقی است که می‌تواند نه تنها ثروت مادی بلکه دستمایه‌های اخلاقی، اجتماعی و انسانی را گسترش دهد.
 
 *تهران امروز
 بدهی روزانه دولت به تامین‌اجتماعی
 مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی از بدهی روزانه 30 میلیاردی دولت به تامین‌اجتماعی خبر داده و گفته: افزایش حقوق مستمری بگیران متناسب با نرخ تورم نیست و با ایجاد منابع جدید و کاهش مصارف به‌طور حتم ماده 96 محقق می‌شود.به گزارش مهر، دکتر سیدتقی نوربخش گفته: مطالبات سازمان از دولت به هیچ عنوان صفر نمی‌شود و علت این موضوع نیز افزایش تعداد بیمه‌شدگان اجباری و سهم دولت است.وی گفته: تکالیف دولت براساس قوانین مختلف در طول این سال‌ها گرفته شده و سال به سال نیز افزایش پیدا کرده و در طول این سال‌ها نیز نه تنها پرداخت نشده بلکه دچار انباشتگی شده است.
 
 یک‌میلیارد را پس نداده‌اند؟
 در حالی‌که دانشگاه احمدی‌نژاد با صدور اطلاعیه‌ای مدعی شد که تمام 16 میلیارد را به حساب دولت بازگردانده است اما مشخص شده که دانشگاه ایرانیان فقط 15 میلیارد را پس داده است و هنوز یک میلیارد از بیت‌المال را به حساب دولت بازنگردانده است.در همین زمینه یک مقام آگاه در دفتر رئیس‌جمهور به سایت روز نو گفته: با پیگیری‌هایی که از سوی نهاد ریاست‌جمهوری صورت گرفت، سرانجام روز شنبه 15 میلیارد تومان از 16 میلیاردی را که از حساب دولت برداشت کرده بودند به این حساب بازگرداندند اما هنوز یک میلیارد تومان دیگر باقی‌مانده است که مشخص نیست چرا مسئولان دانشگاه احمدی‌نژاد این مبلغ را به صورت کامل به حساب دولت واریز نکرده‌اند.وی گفته: برای بازگرداندن یک میلیارد باقی‌مانده هم اقدامات قانونی لازم انجام خواهد شد و از مسئولان دانشگاه احمدی‌نژاد هم می‌خواهیم هر چه سریع‌تر مبلغ باقی‌مانده را به حساب دولت بازگردانند تا نیازی به اقدامات بعدی نباشد.
 
 انتقاد از لغو یک سخنرانی
 روزنامه جمهوری اسلامی نوشته:دانشگاه تربیت مدرس یکبار دیگر درباره آقای محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور سابق، خبرساز شد. مخالفت با سخنرانی وی در دانشگاه، سپس مجوز مشروط برای سخنرانی و در نهایت خودداری وی از سخنرانی، در مجموع رویداد جالبی برای فضای کنونی کشور ما که تحت حاکمیت جریان اعتدال قرار دارد محسوب نمی‌شود.تعریف اعتدال در بخش آزادی بیان، ایجاب می‌کند همه برای اظهارنظر خود در چارچوب قانون آزاد باشند و هیچ‌کس حق تعرض به آنها را نداشته باشد.
 
 عضویت برای رفع بیکاری است؟
 روزنامه سیاست روز در یادداشتی نوشته:سال گذشته غلامحسین الهام در پاسخ به سوال یکی از سایت‌های خبری درباره حضور چهره‌های مورد انتقاد جبهه پایداری در حکم جدید رهبر معظم‌انقلاب برای اعضای مجمع تشخیص گفته بود: به نظرم مقام معظم رهبری می‌خواهند از همه چهره‌های سیاسی موجود جامعه، بخصوص افرادی که احتمال می‌رود به مجلس نتوانند ورود کنند، استفاده کنند. بیکاری برای سیستم، مزاحمت ایجاد می‌کند. در مجمع تشخیص مصلحت، انتصاب خود افرادش هم یکجور مصلحت است و هم باید از اطلاعات آنها در یک جایی در نظام استفاده شود که می‌شود.
 
 پیشنهاد مذاکره روحانی و اوباما در مسقط
 شنیده شد که یک روزنامه چاپ آمریکا مدعی پیشنهاد سلطان قابوس به تهران برای برگزاری مذاکره بین روسای جمهور ایران و آمریکا در عمان شد. روزنامه عرب‌زبان وطن نوشت؛ سوالات بسیاری پیرامون سفر سلطان قابوس به ایران وجود دارد. به گفته یک منبع آگاه، این سفر درجهت جلب حمایت از تلاش‌های عمان از ابتکار این کشور برای حل مساله هسته‌ای ایران و برگزاری نشستی در مسقط برای مذاکره روحانی و اوباما بود. این منبع آگاه افزود: سلطان عمان همچنین پیغامی از سوی شورای همکاری خلیج‌ فارس به‌همراه داشت. او از ایران خواست که موضعش درمورد مصر و سوریه را بیان کند.
  
 ادعاهای ضدایرانی وزیر امورخارجه بحرین و مصر
 شنیده شد که وزیر امورخارجه بحرین در ادعاهایی بی‌اساس مدعی شد که ایران حقوق همسایگانش را رعایت نمی‌کند. ایسنا نوشت؛ شیخ خالد بن احمد آل‌خلیفه در کنفرانس خبری مشترک با نبیل فهمی همتای مصری‌اش ایران را به نقض حقوق همسایگانش متهم کرد و مدعی شد که تهران حقوق همسایگانش را رعایت نمی‌کند. وی در ادامه این ادعای سخیف خود گفت: امیدواریم تهران از این سیاست خود صرف‌نظر کرده و به همسایگانش بدی نکند. وزیر امورخارجه بحرین همچنین ایران را به دست داشتن در همه آنچه در منطقه می‌گذرد متهم کرد و مدعی شد: مواضع ایران نشانه حسن همجواری با ما و آنها نیست. نقش ایران در راستای ایجاد بی‌ثباتی در کشورهای عربی و به خصوص بحرین است و امیدواریم که ایران از این مواضعش صرف‌نظر کند. وزیر امورخارجه مصر نیز با بیان این ادعا که ما هم همین محافظه‌کاری‌ها را در قبال نقش ایران داریم، مدعی شد که آنچه ایران در قبال کشورهای حوزه خلیج‌فارس انجام می‌دهد بر امنیت ملی مصر تاثیر می‌گذارد.
 
 پیشنهاد عربستان برای همراهی مقابل سوریه
 شنیده شد که منابع آگاه در اردن اعلام کردند که عربستان برای همراه‌کردن اردن با خود در تحولات سوریه، به امان پیشنهاد بخشش ۱۱ میلیارد دلار وام را داده است. پایگاه دام‌پرس نوشت؛ عربستان به دولت اردن پیشنهاد داد درصورتی که در تحولات سوریه با ریاض همسو باشد، 11 میلیارد دلار از وام‌های خود به امان را می‌بخشد. بر اساس این گزارش، دولت اردن 27 میلیارد دلار به دولت عربستان سعودی بدهکار است. همچنین عربستان پیشنهاد داد درصورتی که اردن برای مقابله با سوریه به جبهه سعودی‌ها ملحق شود، به صورت نقدی سه میلیارد وام دریافت می‌کند.
 
 سخنگوی سابق سفیر می‌شود
 شنیده شد که سخنگوی اسبق دستگاه دیپلماسی با بیان اینکه براساس نظر وزیر امورخارجه کشورمان قرار است به عنوان سفیر فعالیت کنم، گفت: پس از طی مراحل اداری، تعیین محل ماموریت و تائید دکتر روحانی عازم کشور مربوطه خواهم شد. باشگاه خبرنگاران نوشت؛ رامین مهمانپرست، سخنگوی اسبق دستگاه دیپلماسی درمورد سمت جدید خود اظهار کرد: فعلا به‌عنوان مشاور وزیر درحال فعالیت هستم. وی ادامه داد: براساس نظر محمدجواد ظریف، وزیر امورخارجه کشورمان قرار است به عنوان سفیر فعالیت کنم. مهمانپرست تصریح کرد: پس از طی مراحل اداری، تعیین محل ماموریت و تائید دکتر روحانی عازم کشور مربوطه خواهم شد.
 
 حادثه برای رضازاده در جلسه شورای شهر
 شنیده شد که اولین روز شورای شهر چهارم به انتخاب رئیس شورای شهر، نایب‌رئیس، اعضای هیات‌رئیسه و سخنگو گذشت. این جلسه با حاشیه‌هایی هم همراه بود که شاید مهم‌ترین آن حادثه‌ای بود که برای قهرمان سابق وزنه‌برداری ایران و رئیس فعلی فدراسیون پیش آمد. در اواسط جلسه بود که صندلی رضازاده شکست.
 
 محمد مرسی اعدام می‌شود؟
 شنیده شد که مقام‌های قضایی مصر با بر شمردن اتهامات وارده به محمد مرسی، رئیس‌جمهور برکنار شده مصر از احتمال صدور حکم اعدام وی خبر دادند. ابنا نوشت؛ مقام‌های قضایی مصر اعلام کردند که «محمد مرسی» رئیس‌جمهور برکنارشده مصر و رهبران گروه اخوان‌المسلمین با ده‌ها اتهام مواجه‌اند که مجازات بسیاری از این اتهام‌ها، اعدام یا حبس ابد است. مقام‌های قضایی مصر تصریح کردند: اتهام‌های واردشده به محمدمرسی عبارت است از پنهان‌کاری درمورد کشته شدن سربازان مصری درحادثه رفح و ربوده شدن سربازان مصری، کوتاهی در اعمال حاکمیت مصر بر منطقه حلایب و شلاتین اجازه ایجاد پایگاه‌های نظامی خارجی در سینا، تحریک برای وقوع تقلب در انتخابات ریاست‌جمهوری، توهین به دستگاه قضایی از طریق متهم کردن برخی مقام‌های قضایی مصر، اجرانکردن احکام صادر شده توسط دستگاه قضایی، کشتار تحصن کنندگان در مقابل کاخ الاتحادیه، فرار از زندان وادی نطرون و انجام اعمال جاسوسی همراه با خارجی‌ها.
 
 پیشنهاد وزیرخارجه انگلیس به ظریف
 شنیده شد که منابع غیررسمی از پیشنهاد «ویلیام هیگ» وزیرخارجه انگلیس برای دیدار با «محمدجواد ظریف» همتای ایرانی‌اش در نیویورک خبر داده‌اند. خردادنیوز نوشت؛ بنا بر این گزارش، این دیدار در حاشیه نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل انجام می‌گیرد. هیگ چندی قبل بعد از انتصاب ظریف به سمت وزارت خارجه، برای تبریک با وی تماس تلفنی گرفته بود.
 
 شرط آلمان برای حمله به سوریه
 شنیده شد که صدراعظم آلمان گفت که کشورش تنها درصورتی در مداخله نظامی در سوریه مشارکت می‌کند که حکم ناتو یا سازمان ملل درباره آن صادر شود. به گزارش صدای روسیه، آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان در سخنانی تاکید کرد که تنها با حکم ناتو یا سازمان ملل، آلمان درمداخله نظامی در سوریه مشارکت می‌کند. مرکل قرار است در نشست جی 20 با رهبران روسیه و چین در این خصوص رایزنی کند. وی در جریان مناظره تلویزیونی خود با پیر اشتانبروک، رقیب انتخاباتی‌اش گفت که در نشست جی 20 تلاش می‌کند تا با ولادیمیر پوتین و شی جینپینگ، رهبران روسیه و چین به نظر مشترکی درباره سوریه برسد.
 
 *قدس
 2گزینه برای سازمان حفاظت محیط زیست
 آصف نیوز: عضو هیأت رئیسه فراکسیون حفاظت محیط زیست و توسعه پایدار از پیشنهاد دو گزینه محمدرضا تابش عضو کمیسیون برنامه و بودجه و مهندس انوشیران محسنی بندپی به رئیس جمهور برای ریاست حفاظت محیط زیست از سوی این فراکسیون خبر داد.
 
 رأی سرنوشت ساز عباس جدیدی
 مهر: در جلسه رأی گیری برای ریاست شورای شهر تهران غیر از شخصیتهای سیاسی که رأیشان از پیش مشخص بود، علیرضا دبیر و حسین رضازاده از قبل اعلام کرده بودند که به چمران رأی می دهند و هادی ساعی نیز مشخص بود به مسجد جامعی رأی خواهد داد اما عباس جدیدی عضو ورزشکار شورا که تا چند روز قبل رأی خود را چمران اعلام کرده بود، دیروز به مسجد جامعی رأی داد تا او به عنوان رئیس شورای شهر انتخاب شود.
 
 4 میلیون دلار برای خواننده آمریکایی!
 ایسنا: رسانه‌های قزاقستان از پرداخت مبلغ چهار میلیون دلار به یک خواننده آمریکایی برای حضور در عروسی مجلل نوه رئیس‌جمهوری این کشور خبر دادند.
 
 سخنرانی400هزار پوندی بلر
 فارس: تونی بلر، نخست‌وزیر سابق انگلیس پس از روبرو شدن با ادعاهای رسانه‌های محلی مبنی بر دریافت 400 هزار پوند برای سخنرانی در یک کنفرانس یک روزه، هدف بازخواست رسانه‌ها و مردم این کشور قرار گرفت. معترضان با حمل بنرهایی با عنوان «بلر انگلیس را نابود کرد، از تایلند برو بیرون»، و «بلر سخن می‌گوید، تایلند پول می‌دهد»، به وی اعتراض کردند.
 
 استاندار جدید حماه تعیین شد
 فارس: رئیس جمهور سوریه در حکمی «غسان عمر» را به عنوان استاندار حماه به جای «انس عبدالرزاق الناعم» که به دست جبهه تروریستی النصره ترور شد، تعیین کرد.
 
 پاداش100 هزار دلاری القاعده
 مهر: القاعده با پیشنهاد وسوسه‌کننده 100 هزار دلاری به یک پلیس عراقی قصد داشت رئیس پلیس موصل را ترور کند که این نقشه به شکست انجامید.
 
 هکرهای سوری موفق شدند
 ایسنا: هکرهای طرفدار دولت سوریه پیامهایی را روی وب سایت استخدامی واحد تفنگداران آمریکایی قرار دارند که در آن از سربازان آمریکایی خواسته شده بود از دستورهای باراک اوباما سرپیچی کنند.
 
 جهاد و شهادت
 انصاف نیوز: سردار قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه با بیان اینکه در جمهوری اسلامی ایران احساس بسیار خوبی نسبت به شهید و جهاد وجود دارد، اظهارداشت که شاید پرجاذبه ترین موضوع در بین جوانان ما جهاد و شهادت باشد.
 
 صندلی رضازاده شکست
 خبر آنلاین: اولین روز شورای شهر چهارم در تهران روز گذشته برگزار شد و در اواسط این جلسه، صندلی حسین رضازاده شکست.
 
 تعطیلی سرکنسولگری آمریکا
 مشرق: سرکنسولگری آمریکا در شهر لاهور مرکز ایالت پنجاب در شرق پاکستان به عنوان بزرگترین و پرجمعیت ترین ایالت به دلیل تهدیدهای امنیتی، برای مدت نامشخصی تعطیل شد.
 
 هنرمندان به روحانی نامه نوشتند
 خبر آنلاین: جمعی از هنرمندان پیشکسوت با نگارش نامه‌ای خطاب به حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان درخواستهای خود را از او مطرح کردند.
 
 جنایتی دردناک در امارات
 فرهنگ نیوز: نیروهای امنیتی امارات از دستگیری جوانی خبر دادند که جنایت عجیب و غیرقابل باوری را انجام داده است. در این جنایت متهم، پدرش را پس از کشتن در یک بشکه سیمان می اندازد تا از بوی تعفن آن جلوگیری کند.
 
 مگان ها، 52 میلیون فروخته شدند
 آفتاب: روابط عمومی شرکت پارس خودرو در واکنش به اخطار قانون اساسی افضلی‌فر، نماینده مجلس در جلسه دیروز مجلس مبنی بر فروش مگان‌های 80 میلیونی استفاده شده در جریان اجلاس عدم تعهد به قیمت 15 میلیون اعلام کرد: واگذاری تمامی خودروهای استفاده شده در اجلاس سران کشورهای غیرمتعهد از طریق مزایده عمومی در دو مرحله به فروش رسیده و بر اساس روش قانونی مزایده و مبتنی بر قیمت پایه کارشناسی رسمی دادگستری با قیمت 52 میلیون تومان واگذار شده که تمامی مدارک و مستندات آن در شرکت موجود است.
 
 حمایت شیخ الازهر از سوریه
 جهان: احمد طیب شیخ الازهر با حمایت از سوریه اعلام کرد که مسلمانان و اعراب باید به وظیفه انسانی خود در قبال سوریه عمل کنند.
 
 «داس» توفیقی همه را درو می‌کند
 تسنیم: عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه «توفیقی سرپرست وزارت علوم یک داس برداشته است و همه را درو می‌کند»، خاطرنشان کرد: این اقدامات خلاف عقل، منطق، منویات، شعارها و اهداف رئیس‌جمهور است.
 
 سهم زنان از جمعیت ایران بیشتر شد
 تابناک: بانک جهانی در گزارشی از ترکیب جمعیتی 193 کشور جهان اعلام کرد که جامعه ایران از سال 2006 شاهد افزایش نسبت زنان به کل جمعیت بوده و این نسبت از سال 2006 به بعد همواره روندی صعودی طی کرده است.
 
 مسؤول ترور شهید صیاد شیرازی کشته شد
 عصر ایران: زهره قائمی از اعضای شورای مرکزی گروهک تروریستی منافقین و مسؤول عملیات ترور سپهبد شهید علی صیاد شیرازی در حمله یکشنبه گذشته گروهی از شیعیان جنوب عراق به پادگان اشرف، به هلاکت رسید.
 
 مردی که پیکانش را به احمدی نژاد هدیه می دهد
 شفاف: یکی از اهالی شهرکرد قصد دارد به یمن خدمات هشت ساله محمود احمدی نژاد خودرو پیکانش را به او هدیه کند.
 
 2 تا3 نفر از نمایندگان به دولت بپیوندند
 گروه سیاسی: کمال الدین پیرموذن نماینده مجلس درباره گمانه ها از دبیر جدید شورای عالی امنیت ملی گفت: صحبت درباره کمال خرازی است و ایشان مورد تأیید مقام معظم رهبری است. وی افزود: پیش بینی من این است که 2 تا3 نفر از نمایندگان به دولت بپیوندند.
 
 6 کشته در هاتای ترکیه
 مهر: بر اثر وقوع انفجاری در یک انبار مهمات در استان هاتای ترکیه در نزدیکی مرز سوریه، 6 نفر کشته شدند.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق


  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن


  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد