درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 20:50   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49506صفحه نخست » خبر یکیکشنبه، 25 اردیبهشت 1401 - 12:13
استاندار قم: روابط عمومی‌ها مرکز ثقل احیای عدالت سازمانی هستند
استاندار قم در مراسم روز ارتباطات و روابط‌عمومی با اشاره به نقش، اهمیت و جایگاه تعیین کننده روابط‌عمومی در دنیای امروز گفت: روابط عمومی‌ها مرکز ثقل احیای عدالت و نماد کارآمدی اداری بوده و پرچمدار پیشرفت سازمانی محسوب می‌شوند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| استاندار قم در مراسم روز ارتباطات و روابط‌عمومی با اشاره به نقش، اهمیت و جایگاه تعیین کننده روابط‌عمومی در دنیای امروز گفت: روابط عمومی‌ها مرکز ثقل احیای عدالت و نماد کارآمدی اداری بوده و پرچمدار پیشرفت سازمانی محسوب می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا، سید محمد تقی شاهچراغی در همایش گرامیداشت روز ارتباطات و روابط‌عمومی که در مجتمع فرهنگی امامزاده سید علی(ع) برگزار شد اظهار کرد: پیشنهاد من این است که جلسات فصلی با حضور روابط‌عمومی ادارات برگزار شود و هدف از آن هم مسائل آموزشی، انتقال تجربیات و بررسی پیشنهادات و انتقادات باشد.

وی افزود: معاون توسعه و منابع انسانی استانداری نیز این مسئولیت را داشته باشد که با استفاده از ظرفیت سازمان برنامه و بودجه، اداره کل اقتصاد و دارایی و برخی سازمان‌های دیگر، موضوع اعتبارات و ظرفیت‌های مورد استفاده را پیگیری کند.

استاندار قم با بیان اینکه مدیران کل ادارات و دستگاه‌ها نیز از طریق استانداری توجیه خواهند شد گفت: در بحث اعتبارات نیز معاونت توسعه و منابع انسانی ابتدا موضوع ساختارها را ارزیابی کند و سپس پیشنهادات لازم برای بهبود امور را ارائه دهد.

وی ادامه داد: گاهی ممکن است بر اساس قوانین و ساختارهای اداری، امکان تصویب عنوان مدیریت برای روابط‌عمومی در سازمانی وجود نداشته باشد اما به لحاظ انشایی، جایگاه مدیریت برای این واحد در نظر گرفته شود و روابط عمومی‌ها به عنوان یک مدیر در جلسات حضور داشته باشند.

شاهچراغی خاطرنشان کرد: حدود 500 نفر نیرو در سطح استان و در ادارات دولتی، قراردادی هستند که این موضوع را با رئیس جمهور مطرح کردیم و مقرر شد همراه با برخی دیگر استان ها مورد بررسی قرار بگیرد؛ هر چند سازمان امور اداری و استخدامی دلایلی برای عدم استخدام این نیروها دارد ولی به دنبال این هستیم که با توجه به موافقت رئیس جمهور، مسئله را به سرانجام برسانیم و تلاش‌ها در این زمینه ادامه دارد.

استاندار قم با بیان اینکه مدل قراردادی در جذب نیرو چندان مناسب نیست گفت: در حقیقت در حق نیروهایی که سال‌هاست به صورت قراردادی فعالیت می‌کنند جفا شده است بنابراین در تلاش هستیم موضوع را پیگیری کنیم.

وی با تاکید بر مسئله آموزش و توانمندسازی روابط عمومی‌های ادارات و دستگاه‌ها در سطح استان خاطرنشان کرد: برای پویایی روابط‌عمومی نیازمند اصلاح کاستی‌ها و پر کردن خلأها هستیم که شامل ساختار، نیروی انسانی و اعتبارات است، همچنین باید به مسئله توانمندسازی و مهارت‌آموزی توجه داشت که به وسیله انتقال تجارب می‌توان به این مهم دست یافت.

نماینده عالی دولت در استان قم افزود: سومین کاری که باید انجام داد تا شاهد پویایی روابط عمومی‌ها باشیم، کنش‌گری فعال است.

وی با بیان اینکه مدیریت ارشد استان به دنبال تامین تجهیزات و امکانات لازم برای روابط عمومی‌ها نیز می باشد تصریح کرد: روابط عمومی‌ها باید زبان مردم باشند نه اینکه صرفا به سخنگوی مدیران تبدیل شوند.

شاهچراغی گفت: بسیاری از مشکلات به دعواهای بین دستگاهی باز می‌گردد و حتی برخی از آنها به خاطر تصمیم‌های درون استانی شکل می‌گیرد بنابراین اگر خدمت به مردم را باور داشته باشیم، خیلی از این مشکلات حل خواهد شد.

استاندار قم با تاکید بر اینکه روابط عمومی‌ها باید مطالبات و انتقادات مردم را هم منعکس کنند افزود: مدیران هم باید به این مسئله ایمان بیاورند که اگر انتقادی از داخل به آنها صورت گرفت، واکنش مثبتی داشته باشند و در راستای رفع آن حرکت کنند.

وی تصریح کرد: آنچه گفته می‌شود باید منطبق بر کار انجام شده و واقعیت‌های میدانی باشد؛ در این راستا شبکه‌ای مردمی هم داریم که اطلاع‌رسانی ادارات در مورد اقداماتشان را رصد می‌کنند و به اطلاع مدیریت ارشد استان می‌رسانند.

شاهچراغی با بیان اینکه فساد سیستمی در ادارات وجود ندارد اما فساد موردی دیده می‌شود گفت: لازم است از طریق فرهنگ‌سازی رسانه‌ای و اجتماعی، فساد و ناکارآمدی ریشه‌کن شود و پاک‌دستی و انجام وظیفه را جایگزین آن کرد.

نماینده عالی دولت در استان قم، روابط عمومی‌ها را مرکز ثقل احیای عدالت و نماد کارآمدی اداری دانست و تصریح کرد: در حقیقت می‌تواند روابط عمومی‌ را پرچمدار پیشرفت تلقی کرد به شرطی که با سلامت و در راستای رفع نقاط ضعف تلاش کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد